Spring naar bijdragen

Mijn Eerste Geocache Verstoppen


Natasja71vO

Aanbevolen berichten

nou Natasja daar sla je de spijker op zijn kop, jij ben ook gewoon openhartig, je kijkt of de berichtgever iets nuttigs zegt en daar ga ja op verder

andere, die hooghartige, die fake egotjes, die ik weet alles beter, die op de strepen staande, die prutsers die kijken niet naar de inhoud, ze voelen zich in hun waarde (zo ver aanwezig) aangetast, die gaan reageren voor de buitenwereld, de hakken in het zand en vooral heel hard brullen dat het zo gemeen is, en Barny een gemeen iemand is die dat allemaal niet mag zeggen boehhhaaa boeehhaa

 

juist door mijn directe manier van comminiceren worden al die Huilie huilie dummy's al meteen geschift, weg er mee, in het hokje "te dom om te helpen" die willen gewoon niets aannemen, die kunnen gewoon niets aannemen hun ego zit als een groot blok beton voor hun wil om te veranderen

ik weet dat al die egotrippertjes helemaal niets willen veranderen aan hun miserabele geobestaan het voordeel is dan wel dat ze naar een aantal jaren zijn uitgekeken op iets wat zij denken dat geocachen is, helaas met achterlating van al hun geplaatste zooi die dan helaas dient als slecht voorbeeld voor de volgende generatie geoprutsers, die ik er dan weer op aanspreek met het gevolg dat de hele circus weer overnieuw begint :)

 

en wanhoop niet, mijn beledeging op de cachepagina gaat wel veranderen, ik was benieuwd wie er allemaal op zo een Barny onwaardige log zouden reageren :)

 

 

Barny

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Maar Barny, je draait weer eens om de geobrij heen met je dikke log vingertjes. Hoe kom jij ineens aan dat fabileuze "Sandeman" achtige ranke figuur die je op de geolog foto toont (na een helse outdoor uitstap uit het gele vehikel, geparkeerd 2 meter naast een wiek), met zulks een slanke en ranke verschijningsvorm die mij doet duizelen en de molen versneld doet wieken in de zon, voor ik huilie huilie ga doen bij een vet glas cola ? Het puzzelt me rot :kissie:

 

TFTF (= Thanx Foor Te Foto)

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, ha, ha! Geweldig, deze geocache variant op Goede Tijden, Slechte Tijden! Vooral doorgaan met dit drama van geocachend Holland op zijn smalst. Zeer vermakelijk! TFTP (thanks for the pietluttigheid)!

bewerkt door no-name
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Crossposting: Een deel van mijn post bij de 1000ste favo van de duintoppers.

 

Ook wij (mevrouw Dagwacht en ik) lezen het liefst mooie logs. We lezen ze allemaal. Het merendeel van de logs zijn niet superbijzonder. Toch kun je wel uit een log opmaken of men heeft genoten.

Dan zijn wij al blij. Inmiddels winden we ons niet meer op als er een simpele log volgt. Je raakt aan alles gewend.

 

Ook al heb je een heel bijzondere cache gemaakt, dan nog wil het niet zeggen dat je ook mooie logs ontvangt.

Zelfs mooie caches krijgen eenheidslogs. Gezien de reacties hoe slecht het wel gesteld is met de caches in Nederland en hoeveel geoprutsers hier wel niet rondlopen en dat we ons vooral moeten schamen over de hoeveelheid prullaria die we dumpen langs de kant van de weg, zou ik willen adviseren eens over de landsgrenzen te gaan kijken. Dan blijkt dat we het hier zeker niet slechter doen. Natuurlijk, het kan altijd beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Natasja, nu je eersteling een tijdje ligt en de logjes binnen stromen, hoe bevalt het je? Zijn de logjes naar je zin?

Hoi Diederikus,

 

Aardig dat je informeert!

Yep ze zijn zelfs heel erg naar mijn zin, heb veel plezier aan die hele cache, ben dik tevreden over 38 founds, 1 didn't find it en 3 favo's, dat lijkt me niet verkeerd voor een 1,5 maand jonge cache :) .

Ook in de eerste versie die de cache had, waren er al leuke logjes, maar nadat de cache veranderd is in de tweede versie zijn er in verhouding meer leuke logjes, ik ben er dus van overtuigd dat een gedeelte van de kwaliteit te maken heeft met de leukheid van de cache en locatie. Loggers moeten wel wat leuks hebben om een leuke log te kunnen schrijven. De verbazing uit sommige logjes vind ik het leukst, zelf merk ik ook dat als je meerdere caches gevonden heb je door krijgt waar je ze zou moeten zoeken, als co dan een cache maken die een beetje doet aan de hersenen door de war maken door een niet voor de hand liggende plek terwijl die toch echt letterlijk voor de neus van de cacher ligt vind ik grappig. Ik krijg ook leuke reacties van de omwonende die de tv wel weg kunnen doen en alleen maar in een luie stoel voor het raam hoeven te zitten voor een leuke uitzending :D .

Het is een klein buurtschap en de komst van cachers wordt er gewaardeerd.

Saaie logjes of alleen TFTC vind ik ook prima, niet iedereen is een Shakespear, als ze maar plezier gehad hebben, ik ben dan ook niet snel teleurgesteld omdat ik nooit iets verwacht, dan is alles dat meer is dan het standaard een cadeautje. De cache vind ik zelf dus een groot succes en door de logjes, de reacties van omwonende, gesprekjes met de molenaar wordt het alleen maar bevestigd.

Mijn eerste TB is zijn reis begonnen, ik ben benieuwd B) .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

alleen jammer dat het "logboekje" alweer een week weg is,,,,,,,,

 

Barny

Beste Barny, lesje klakkeloos iets aannemen zonder te checken, gisteren was ik er, maar het logboekje zat er gewoon in. Maar om je gerust te stellen, ik ben opzoek naar een nieuw logboekje, alleen nog niet de juiste gevonden omdat het boekje zowel aan jouw als mijn hoge eisen moet voldoen, zodra ik de juiste vind vervang ik het boekje.

Ps.Ik probeer minimaal een keer per week de kwaliteit en staat van de cache te controleren, dus geen zorg dat er langer dan een week iets mis zou zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

alleen jammer dat het "logboekje" alweer een week weg is,,,,,,,,

Dat herinnert me eraan dat het weer tijd wordt voor een cachecontrole bij 2 kilo. De co daar belooft ook al tijden een fatsoenlijke cache met dito logboek. Dat geloven we natuurlijk onmiddellijk, maar controle is beter. De logs doen het ergste vrezen. Het zou natuurlijk zomaar door zijn hoofd geschoten kunnen zijn met al die sociale controletaken bij anderen. Na anderhalf jaar zal de begroeiing wel voldoende aangewassen zijn om een kloeke ammobox verborgen te houden.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

natuurlijk neem ik alles klakkeloos aan van mensen die hoofdzakelijk kokers vinden, die zouden juist wel kunnen/moeten weten hoe een logrolletje er uit zou zien

 

en died, ehhhh, kom maar even niet, er ligt wel een megakist op die plek alleen de juiste inhoud ligt nog steeds in de kofferbak van mijn wagen,,,,,, deze week mijn kofferruimte opruimen en dan even op de fiets langs voor het aanvullen met mooie goody's :)

 

Barny

bewerkt door barny
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...