Team Aragorn Geplaatst 23 februari 2015 Geplaatst 23 februari 2015 Nou moet ik wel toegeven, dat ik me niet op m'n gemak zou voelen wanneer ik in m'n eentje een cache zou lopen en er rent een streaker voorbij. Zou ik in een groep op pad zijn, dan is het meer een verbazingwekkend cachefeitje.
Bariet Geplaatst 23 februari 2015 Geplaatst 23 februari 2015 Wat te denken van Las Dunas in Mas Palomas daarin staat een waarschuwing voor blote "mugglers" maar intussen is hij al wel meer dan 3300 keer gelogd. Niet door mij overigens ik vond de wandeling door het losse zand niet de moeite waard. Ik ging liever op het genoemde strand liggen uitrusten van cachewandelingen in de bergen van Gran Canaria.
MacDD Geplaatst 24 februari 2015 Geplaatst 24 februari 2015 Ik heb ergens een cache hangen daar sta je onder bijzondere belangstelling van mannen op leeftijd als je aankomt.
Barry Geplaatst 24 februari 2015 Geplaatst 24 februari 2015 Ik heb ergens een cache hangen daar sta je onder bijzondere belangstelling van mannen op leeftijd als je aankomt. Een gay-o-cache? 2
Blutch Geplaatst 25 februari 2015 Geplaatst 25 februari 2015 (bewerkt) Ik hoop dat je niet moet bukken voor die cache maar dat hij in een boom zit ofzo ... 25 februari 2015 bewerkt door Blutch 1
Odlaniger Geplaatst 25 februari 2015 Geplaatst 25 februari 2015 Vooropgesteld, ik heb niets tegen lieve jongens die de ritssluiting aan de achterzijde hebben, maar ik ben allergisch voor roze ammoboxen.
Blutch Geplaatst 25 februari 2015 Geplaatst 25 februari 2015 Od wat zeg je dat toch weer lief ... Je bent toch wel een lieve jongen he...
Odlaniger Geplaatst 25 februari 2015 Geplaatst 25 februari 2015 Klopt. Zelfs mijn echtgenote vindt dat en dat wil heel wat zeggen, want zij heeft haar op de tanden. Zij staat haar mannetje. Ik krijg er soms een sik van. Maar on-topic, ik heb geen last van naaktlopers, zeker niet thuis. Gemak dient de mens.
MacDD Geplaatst 28 februari 2015 Geplaatst 28 februari 2015 Ik hoop dat je niet moet bukken voor die cache maar dat hij in een boom zit ofzo ... Dat is het hem juist. Hangt wat hoog in de boom. En dan met zo'n strak klimtuigje. kklinkt aanlokkelijk. Wat wel leuk is, je hebt als je daarboven hangt best wel verder uitzicht dan de mensen beneden in de gaten hebben.
Dagwacht Geplaatst 28 februari 2015 Geplaatst 28 februari 2015 Brr. Hoog in de boom vang je veel wind. 1
thex Geplaatst 28 februari 2015 Geplaatst 28 februari 2015 Diederikus, je hebt een pm met vraag waar ik het beste de wildcam kan plaatsen.
Diederikus Geplaatst 1 maart 2015 Auteur Geplaatst 1 maart 2015 Diederikus, je hebt een pm met vraag waar ik het beste de wildcam kan plaatsen. Bij het wp dat jullie niet konden vinden heb je de meeste kans.
Helmine Geplaatst 1 maart 2015 Geplaatst 1 maart 2015 Oooohw, vandaar dat je diezolastig hebt gemaakt......
Aanbevolen berichten