Cachetor Geplaatst 21 december 2014 Share Geplaatst 21 december 2014 Ik wil op deze weg iedereen een fijne feestdagen toewensen. En vooral een avontuurlijk 2015. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djoekster Geplaatst 21 december 2014 Share Geplaatst 21 december 2014 idem dito Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 21 december 2014 Share Geplaatst 21 december 2014 Fijne feestdagen Cachetor en natuurlijk voor alle andere geocachers. Daarbij de wens dat 2015 een schitterend jaar mag worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 21 december 2014 Share Geplaatst 21 december 2014 Vanuit hier wenst The X, woonplaats nog thans onbekend, wellicht inmiddels het hoge noorden, iedereen een goed en voorspoedig 2015 en vooral kokerloze nachtcachenachten (NCN) toe met veel 4G ondersteuning zonder vervelende Cloud in de donkere wouden van de lage landen (en omringend). Dat jullie mijn caches volgend jaar ook maar allemaal maar mogen doen (ja, wel eerst uitzoeken welke het zijn). 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Tabak Geplaatst 21 december 2014 Share Geplaatst 21 december 2014 Dank voor de goede wensen en uiteraard wensen ook wij een ieder op dit forum fijne Feestdagen toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlindertje Geplaatst 21 december 2014 Share Geplaatst 21 december 2014 Ook voor jou in 2015 een zonnig spoor, beste Cachetor. Leuk om te weten dat tot jouw avontuurlijke voornemens ook het maken van een CloudCache behoort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 21 december 2014 Share Geplaatst 21 december 2014 Lieve allemaal, Gezegende Kerstdagen. Wij wensen iedereen voor 2015 een zonnig spoor! X K Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 21 december 2014 Share Geplaatst 21 december 2014 die paar mensen die het waard zijn om de beste wensen toe te wensen weten al dat ik ze het hele jaar het allerbeste toewenst, daar heb ik geen kribbe in Bethlehem of een versierde boom voor nodig alle sneaky repportknopppendrukkers, terugkomende zichzelf verloochende "ik blijf het hele jaar-en-langer weg", en de overgebleven rest mensen die anders zijn dan ze zich willen voordoen wens ik een wrat op hun veelvuldig reportknopdrukvinger, slapeloze nachten door hun falend geweten, en het hele jaar jeuk op een plek waar ze net niet bij kunnen komen Barny 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cachetor Geplaatst 21 december 2014 Auteur Share Geplaatst 21 december 2014 @Barny, Had je wat anders geschreven, dan had ik je post niet goedgekeurd. Jij ook mooie dagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Icemen4 Geplaatst 21 december 2014 Share Geplaatst 21 december 2014 @Barny, ik wens jou het zelfde toe. Fijne feestdagen en een mooi cachejaar voor 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcoDomi Geplaatst 21 december 2014 Share Geplaatst 21 december 2014 Lieve allemaal, mijn kerstkaart is een cachefoto. Broer(tje) en zus. Ik wens iedereen een gezond en heerlijk (cache)jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 21 december 2014 Share Geplaatst 21 december 2014 Mooi!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikke Geplaatst 21 december 2014 Share Geplaatst 21 december 2014 (bewerkt) Mooie foto. En mooie boodschap ! 21 december 2014 bewerkt door ikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 21 december 2014 Share Geplaatst 21 december 2014 Iedereen fijne feestdagen en een mooi cachejaar 2015! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 21 december 2014 Share Geplaatst 21 december 2014 (bewerkt) en de overgebleven rest mensen die anders zijn dan ze zich willen voordoen Ik zou ook wel anders willen zijn dan ik me voordoe. Kerstwensen verstuur ik nooit vanwege een timingprobleem. Vroeger verstuurde ik nog wel eens een nieuwjaarswens, die geeft je wat meer tijd om hem op de bus te doen. Maar toen dat ook niet meer lukte voor augustus ben ik er maar mee opgehouden. Ik verstuur nu al 30 jaar geen kaarten meer. Er zijn nog vier mensen waarvan ik na al die jaren nog steeds een kerstkaart krijg. Van hen is de wens dus kennelijk oprecht. De rest beschouwt het klaarblijkelijk als voor wat hoort wat. Als jij mij geen kaart stuurt dan stuur ik er jou ook geen. Vanuit de kribbe in Bartlehiem: een goed geocachejaar voor iedereen! 21 december 2014 bewerkt door Diederikus 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden