Spring naar bijdragen

Loggen, En Onder Welk Account


Odlaniger

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Died, ik hou van discussies waarin ik iets kan leren over de mensen om me heen en hun gedachtegangen. En liefst ook nog een discussie waarin nieuwe, verrassende gezichtspunten aan de orde komen.

De platgetreden puntjesdiscussie voldoet voor mij niet aan deze wensenlijst. En daarbij ontaardt 'ie in mijn ogen al vaak weer heel snel in het door mij zo verafschuwde moddergevecht.

Al moet ik zeggen, Diederikus, dat jouw bijdrage over gevangen zijn in het juist GEEN punten halen voor mij ook wel weer verrassend was en zeker een nieuw gezichtspunt. Dus soms komt er zelfs uit een uitgekauwde discussie toch nog wat moois rollen :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei, Domi, ik heb je draadje gekaapt!

Excuus!

Maar wij kunnen toch wel twee discussies door elkaar voeren?

Thex; ik kreeg 3x de zelfde log op een van mijn caches, 2 daarvan verwijderd.

Van de zelfde cacher kreeg ik ook een log op Ademnood: Pfff

Dat was de hele log.

Ik moest vandaag in de buurt zijn, dus heb ik zelf even de fietspomp gehanteerd: geen naam in het logboekje.

Was makkelijk te controleren omdat ik afgelopen week het boekje vernieuwd heb.

Cacher gemaild, log verwijderd.

Antarctica

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn cachers die voor hun kinderen eigen accounts hebben, soms al vanaf de geboorte. Is een boel extra werk want het duurt jaren voor ze zelf hun logs kunnen schrijven. Bovendien kun je dan weer andere problemen krijgen, want wat doe je wanneer je samen met de kinderen een FTF scoort? Dan kan het podium meteen vol zijn en geloof het of niet, hier komen dan weer klachten op.

Wij hebben altijd maar een teamaccount gehad, in het begin voor 4 personen en tegenwoordig meestal voor 1, soms 2 personen. Gewoon doen wat jou handig lijkt, dan is het altijd goed.

 

Edit, reactie op het andere onderwerp: ik controleer nooit of tegenover een internetlog ook een papieren log staat. Een beetje teveel 'big brother is watching you' als je het mij vraagt.

bewerkt door Team Aragorn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben maar één account. De kinderen (tussen 35 en 40 jaar) hebben hun eigen account, waarmee wij geen bemoeienis hebben. Toen wij nog eigen caches hadden, heb ik die nooit gecontroleerd. Als iemand logt bij geocaching.com en hij (of zij) is overduidelijk niet bij de cache geweest, dan heeft deze persoon een probleem, dat niet verholpen kan worden door slechts een logje te verwijderen. Dan heeft die persoon op zijn minst zijn gehele eigen bijdrage nodig om hulp te zoeken bij professionals.... Dat zijn wij niet, tenzij wij voor Eur 360,00 een ferme schop onder de kont mogen geven....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Frond-NL maar goed dat je nooit van een echte geocacher een log verwijdert heb, de redenen die jij opnoemt is geen van alle een terechte reden om een log te verwijderen.

 

ik verwijder geen logs meer, mag ik trouwens ook niet meer, heb een keer het quotum overschreden :)

ik vraag wel waarom fakloggers mijn cache hebben gelogd, en tot nu toe heeft het wel altijd het gewenste resultaat gehad,

 

in het begin was mijn/onze nick Barny's toen kreeg de geocaching site problemen met de 's en is het Barny geworden, de kinderen liepen mee en klommen af en toe in de bomen, zolang ze zelf geen GPS hadden en zelfstandig konden bedienen, of zelfstandig logs wilde schrijven vond ik het niet nodig dat ze een eigen account zouden hebben, sinds anderhalf jaar heeft mijn jongste zoon zijn eigen gps en geocaching account de andere twee kids hebben daar niet zo een behoefte aan.

ik vind het heel sneu als ik zie dat ouders voor jun kinderen of zelfs dat er voor honden met accounts gelogd word, logjes stellen meestal niet veel voor en de kids weten het meesteal ook niet wat er voor hun geschreven word. laat staan de honden

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...