Spring naar bijdragen

Loggen, En Onder Welk Account


Odlaniger

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

toch wel aardig, ik heb even de logjes van regenboog2 doorgelezen en over het algemeen zijn het aardige logjes tussen de TVTC en snelgevonden logjes van de anderen,

 

wat me wel weer verbaasde en een van mijn stokpaartjes dus nog fier overend blijft staan is dat bij "Opa`s wandel rondje, allemaal bestaan de uit (kokers) geplaatst maart 2014 pakweg 300 bezoekers gehad ook een korte multy (2KM ) een (regular) ligt geplaatst Oct 2012 pakweg 180 bezoekers gehad die 70 foto's plaatste

alle twee de routes zijn door het bos maar op het moment dat er maar 1 "puntje" te behalen valt laat men die cache voor wat hij is en raapt men liever kokers

 

aangezien dat regenboog2 wel de kokers geraapt heeft maar de 2 km multy genegeerd heeft, kan ik dan hieruit concluderen dat ook regenboog2 toch ook wel stiekem voor de "puntjes" gaat?

 

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat kan jou dat nou in vredesnaam schelen? Welke dwaas gaat andermans logjes doorlezen om iets te kunnen vinden om negatief over te kunnen doen? Dan ben je toch wel heel erg diep gezonken.... Maar goed, je hebt je vermaledijde statement weer gemaakt dus je zondag is weer goed!!! Van alle moraalridders hier ben jij met afstand de ergste. En wat nog veel erger is..... Wat je linksom zegt, doe je rechtsom en nog vele malen erger dan wij met z'n allen bij elkaar, want jij zou die multi ook even meegepakt hebben, omdat je de eindcoördinaten toch al bij een ander had gebietst..... walgelijk!

bewerkt door Team Tabak
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

WAW TT wat ga je op de vroege ochtend flink uit je dak, relaxt adem in adem uit adem in adem uit

het interesseert me inderdaad totaal niet wat een ander nu wel of niet doet, ik vind het gewoon leuk om andermans logjes te lezen zeker als ze ook nog wat uitdragen, maar dat mag denk ik niet van jou,,,,

ik vond het alleen frappant dat tegenwoordig mensen wel kokers achterna jagen maar een multy gewoon weg niet bezoeken, (ook al beweren ze hier anders)

ik beweer dat namelijk al vele jaren en al vele jaren zijn er wegkijkers en goedpraters (hier op het forum rijkelijk aanwezig) die het proberen te weerleggen.

en gelijk heb je, persoonlijk zou ik opa's wandelrondje alleen de bonus hebben bezocht omdat kokerrapen niet mijn manier van hoe ik geocachen wil beleven en de bonus een small is, en ik was dan ook naar het eindpunt van die multy gegaan, omdat dat dan wel een cache is geplaatst is door iemand die weet wat een geocache behoort te zijn, niks mis mee in mijn ogen,

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor jou hetzelfde als voor Odlaniger. Wees nou eens een optimist en vertel hier over je leuke ervaringen onderweg. Wij vinden het leuk te lezen, wat jouw beleving is tijdens het cachen. Jouw tochten zijn toch niet alleen maar ergernissen? We vinden het absoluut niet leuk om keer op keer te moeten horen, wat er in jouw ogen allemaal mis is bij anderen. We zijn slim genoeg om dat zelf te kunnen onderscheiden. Ik heb zelden of nooit een mooi verhaal van jou gezien over wat je hebt gedaan en hoe je het hebt beleefd. Alleen maar gekat en afgeven op anderen. Daar wordt de wereld en ook het geocachen niet beter van. Het stoot slechts af! En inderdaad, het bij tijd en wijle fors opbloeiende negativisme op dit forum wordt me af en toe te veel en dan mag het dak er best wel even af..... Veel nieuwkomers zullen helaas zonder iets te durven zeggen aftaaien, hetgeen ik zeer betreurenswaardig vind. Ik ben er nog steeds en soms lucht het op jou een mafkees te noemen..... :-) :-) ....... Heerlijk.... Mafkees... Mafkees.... Mafkees..... Mafkees.... Mafkee.... Mafke.... Mafk... Maf... Ma.... M...... Pffff... Ik ga cachen... Ma Tabak en één van de zonen met zijn liefde staan te wachten.....

bewerkt door Team Tabak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat hebben puntjes nou te maken met de klimtocht van Merel??? Helemaal niks!!! Begrijp nu eens, dat de paar moralistische meningen op dit forum volstrekt, maar dan ook volstrekt ver buiten de werkelijkheid van het alledaagse cachen staan.

Zo'n verhaal over Merel die haar eerste boom beklimt is heel leuk om te lezen, te meer omdat mijn eigen eerste klim me nog vers in het geheugen ligt.

 

Wat vaak over het hoofd gezien wordt is dat de puntenobsessie twee kanten heeft. Ik ben getuige geweest van cachers die tegen elkaar opbieden wie de minste puntjes heeft gehaald in een bepaalde periode. Er zijn cachers die opscheppen dat ze een heleboel caches wel gelopen hebben maar niet gelogd, om aan te tonen dat ze boven de puntjes staan. Hierbij voorbijgaand aan het feit dat hiermee de legger tekort wordt gedaan. Het is dus helemaal niet zo eenvoudig om vrij te blijven van dit fenomeen.

 

Het muntje heeft aldus twee kanten. Mijn ideaal is vrijheid. Conform de boodschap van Wijze Lessen.

Mijn rondje over de Ermelose heide waarbij ik slechts één van de 31 gevonden kokers heb gelogd op gs heeft mij bevrijd van welke wens tot een puntje dan ook.

Toen ik later nog een trail deed heb ik juist het tegenovergestelde gedaan, en heb ik iedere koker gelogd. En dat werkte zeer bevrijdend.

Want met een obsessie ben je niet vrij. Of die obsessie nu voor of tegen puntjes is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het staat je geheel vrij hoe jij een trail beleeft en hoe je deze denkt te moeten loggen. Zolang het geen waardeoordeel is voor wat anderen betreft. Overigens heb je door al je bijdragen hier al heel duidelijk gemaakt, dat jezelf die vrijheid óók ruimschoots voorstaat. Mooi toch! Team Tabak hoeft Wijze Lessen niet meer te lopen.... We hebben ze hier allemaal reeds voorbij zien komen en een aantal ervan hebben hun zaadjes geplant.... Het zijn gelukkig nog geen bomen geworden, die ik moet beklimmen.... :-) :-) Ik ga naar Chaam.... Ligt een mooi rondje in het bos, waar onze kleinhond zich ook nog even flink kan uitleven.....

bewerkt door Team Tabak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat heb ik nu weer teweeg gebracht. Ik wilde slechts Domi een beetje plagen.

Haar verdediging leidt wel tot een interessante constatering: hoe groter het aantal mensen dat onder dezelfde naam cached, hoe gemakkelijker het wordt.

Bestaat het team Krasse Knarren al?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

toch wel aardig, ik heb even de logjes van regenboog2 doorgelezen en over het algemeen zijn het aardige logjes tussen de TVTC en snelgevonden logjes van de anderen,

 

wat me wel weer verbaasde en een van mijn stokpaartjes dus nog fier overend blijft staan is dat bij "Opa`s wandel rondje, allemaal bestaan de uit (kokers) geplaatst maart 2014 pakweg 300 bezoekers gehad ook een korte multy (2KM ) een (regular) ligt geplaatst Oct 2012 pakweg 180 bezoekers gehad die 70 foto's plaatste

alle twee de routes zijn door het bos maar op het moment dat er maar 1 "puntje" te behalen valt laat men die cache voor wat hij is en raapt men liever kokers

 

aangezien dat regenboog2 wel de kokers geraapt heeft maar de 2 km multy genegeerd heeft, kan ik dan hieruit concluderen dat ook regenboog2 toch ook wel stiekem voor de "puntjes" gaat?

 

 

Barny

Je hebt gedeeltelijk gelijk Barny, ik ga (naast multies) óók voor de puntjes.

Natuurlijk heb je ook gezien dat ik de bonus van Opa's rondje niet gelogd heb. We hebben heel veel tijd verspild met het opnieuw bezoeken van waypoints en het zonder goed coördinaat op goed geluk zoeken naar de bonus.

De uitdraai van Torre van de Ven hadden we inderdaad ook bij ons, die hadden we aansluitend willen lopen. Maar we hadden eenvoudigweg geen tijd meer.

We hadden trouwens ook de korte multie van de Lourdesgrot bij ons en van twee andere kokers bij hetzelfde bos. Maar ja, die zijn toch echt voor een andere keer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat wordt makkelijker Od?

Puntjes?

-Gaap-

Ik ga lekker cachen...

 

Jij mag mij best plagen en uitdagen Od.

Ik had niet de intentie me te verdedigen. Wel te verklaren, sort of.

Alleen jammer dat het steeds maar weer verwordt tot een discussie die ik eigenlijk niet eens interessant vind...

bewerkt door MarcoDomi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

goed idee.

Ik ben begonnen in een team en we gingen aanvankelijk altijd gezamenlijk op pad.

Later ging ik ook wel eens alleen cachen, dus een eigen account geopend om het teamaccount zuiver te houden.

Intussen werkt dat ook niet meer helemaal goed, want ook een ander lid gaat wel eens op pad zonder mij.

Het is dan maar net hoe belangrijk je het vindt dat de puntjes allemaal precies juist staan.

In mijn omgeving komt het vaker voor dat een gezin een account heeft en in verschillende combinaties op pad gaat, net hoe het uit komt.

Wie heel erg van de cijfertjes is, zou dus voor ieder teamlid/gezinslid een privé account moeten aanmaken, dan klopt het precies.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk regenboog2, dat bedoel ik precies.

 

Aan de andere kant wil ik dus liever niet dat er iets gelogd wordt waar ik niet bij ben geweest. Dat voelt niet fijn, misschien ook omdat ik het echt vooral mijn "territorium" vind, dat cachen, en ook omdat ik graag werk maak van de logs. Maar tot nu toe gaat mijn gezin niet zonder mij cachen. Ik ben toch de grootste addict in huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...