Spring naar bijdragen

Loggen, En Onder Welk Account


Odlaniger

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

ioHpeiH op GC.com bestaat in de voltallige opstelling uit 3 personen. De ioHpeiH hier op het forum is maar 1 persoontje, ik dus. Ik denk dat ik bij 97% van de vondsten van ons team aanwezig was, de rest van het gezin is minder actief. De rest van het gezin heeft ook helemaal geen zin om samen met de Krasse Knarren multi's te gaan lopen. Maar om daarom nou een extra account aan te maken... daar zie ik het nut niet van in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben samen met een goede vriendin begonnen met cachen. Samen een account gemaakt en onze eerste caches gevonden. Al gauw bleek dat we ook wel eens los van elkaar cachen. En die hebben we in het begin op onzegezamelijke account gelogd. Maar dat is helemaal niet leuk. Je hebt caches op je naam staan die je zelf niet gedaan hebt, ook geen idee wat ze inhouden.

 

Dus hebben we elk ook een eigen account voor wanneer we alleen of met iemand anders gaan cachen. Sindsdien gebruiken we ze beiden naast elkaar. Werkt prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helmine, dat gevoel heb ik ook gehad. Mijn zoon heeft destijds vijf caches gevonden waar ik niet bij was. Als beginnende cacher heb ik hem gevraagd ze wel te loggen, de puntjes vond ik toen nog interessant. Achteraf had ik er geen goed gevoel bij.

Weliswaar weinig met het onderwerp te maken, maar voor mij wel vergelijkbaar met caches waar je wel bij aanwezig bent geweest, maar geen bijdrage hebt geleverd. Daarom zal ik nooit een logrol tekenen die mij vanaf een boomtop wordt toegeworpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tabak, dit begrijp ik niet. Moet ik een logrol uit een boomcache tekenen om te voorkomen dat ik een kokosnoot op mijn kop krijg?

Overigens wil ik je er op wijzen dat hier nauwelijks kokospalmen zijn te vinden. Maar de mogelijkheid bestaat dat een kokosnoot tot de vaste cache-uitrusting van Died bestaat.

 

On topic: Tabak, je bent wel heel off-topic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tabak, dit begrijp ik niet. Moet ik een logrol uit een boomcache tekenen om te voorkomen dat ik een kokosnoot op mijn kop krijg?

Overigens wil ik je er op wijzen dat hier nauwelijks kokospalmen zijn te vinden. Maar de mogelijkheid bestaat dat een kokosnoot tot de vaste cache-uitrusting van Died bestaat.

 

On topic: Tabak, je bent wel heel off-topic.

 

Een uitgeholde kokosnoot lijkt me een prachtige cachebehuizing. Daar kan vast wel een boekje in en een voetbalplaatje... En ik weet dat jij alles doet voor de foto van Cees Cornelissen die in jaargang 1938/1939 de verzorger was voor het tweede elftal van AGOVV. De enige die jij nog mist.... Stiekum ga jij daarvoor een boom in!! Dat weet ik zeker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...