Spring naar bijdragen

Loggen, En Onder Welk Account


Odlaniger

Aanbevolen berichten

Af en toe kom je dat wel tegen, dat een team opgesplitst wordt doordat de kinderen opgroeien of door echtscheiding. Dan gaat het nieuwe team alle oude caches alsnog loggen onder de nieuwe teamnaam. Dat lijkt mij nogal wat werk, en de nieuwe foundlogs op lang geleden gevonden caches zijn meestal niet erg origineel.

bewerkt door Diederikus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Sorry Domi, ik dacht dat Ant het over dit draadje had.

Het klimdraadje is natuurlijk van jou, niet te verwarren met dat andere klimdraadje.

Jouw draadje heb ik gekaapt toen jij vertelde over Merel die je de boom in had gestuurd.

Om jou ook op een hoger plan te krijgen heb ik geprobeerd jou op de kast te jagen.

En zo is dit nieuwe draadje ontstaan.

 

Ter zake. Ik heb twee accounts. In beide gevallen vorm ik geen team, alhoewel Odlaniger de eerste maanden bestond uit mijn zoon en mij. Hij heeft vijf keer een cache gelogd waar ik niet bij was. Na een paar maanden kreeg hij een andere hobby en sindsdien is ieder logboek/-rol door mijzelf beschreven.

 

Barny, waarom zou ik geen fake-log mogen verwijderen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ barny ik zie er maar 1 tussen staan die geen goede officiele reden is om m te verwijderen...

 

had een cache onder een spoorbrug bijvoorbeeld waar expliciet bij stond dat die wegens veiligheid niet via bovenkant kon.... als ik dan in t log lees dat er een touw was vernield omdat de trein toch reed..... dan is t delete je moet andere niet op onveilige ideen brengen

niet op de logboek is geen log is basisregel nog nimmer problemen met verwijderen daarvan gehad

etc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Od beste kerel, waar heb ik geoppert dat jij geen fakelogs mag verwijderen, al verwijder je alle logs (behalve de mijne) zou ik er geheel geen probleem mee hebben, eigenlijk wel leuk vinden.

Front-nl ik jou postje waar ik op reageerde stond idd ook fake logs, even overheen gelezen, duz, dat is dus de enige reden, + Obscene and threatening language is a violation of our Terms of Use

allemaal te lezen hier http://support.groundspeak.com/index.php?pg=kb.page&id=204

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en

  1. If the geocacher has failed to meet logging requirements, please explain your concerns. Politely email the log owner before or immediately after you delete their log. If their log or photos contain spoilers, invite them to edit the log. If you have deleted the log already, invite them to re-log without the spoiler.

dan? daar vallen ook gewoon regels zoals niet van boven loggen onder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Font- nl

dat heeft betrekking op aarde cache's en bepaalde soorten challangs niet over echte geocache's die mogen namelijk geen logvoorwaarden hebben

de foto's mag je vragen om te verwijderen, en als je iets vraagt kan het antwoord ook nee zijn, en dat heb je maar te accepteren

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Font-nl,

revieuwers wie zijn dat? of zijn dat die mensen die als het iets anders is dan een koker achter een boom je naar groundspeak verwijzen?

ik weet niet wie je had maar de laatse echte revieuwer is al jaren niet meer werkzaam de rest zijn poppetjes met touwtjes waaraan getrokken word, en dan trok jij aan het juiste touwtje bij de juiste revieuwer die het ook niet weet.

 

Barny

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Barny, over het al dan niet mogen verwijderen van fake-logs heb je zelf al het antwoord gegeven. Je had er overheen gelezen in de post van Front-nl.

 

Domi, mijn tweede account is voor mij een weet, voor ieder ander niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...