Spring naar bijdragen

Wat Maakt Een D5 Traditional Een D5 Cache Voor Jullie?


TCRL

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.

 

Mijn eerste bericht hier op het forum, ik ben Theo en sinds anderhalf jaar bekent met het cachen.

 

Heb inmiddels 5 caches liggen met verschillende D-ratings en ben bezig met een volgende cache welke D5 moet worden.

Wat verwachten jullie van een D5 traditional?

 

Groet TCRL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wat verwacht jij van een D5 cache. Je moet iets maken wat je zelf leuk vindt en je gasten (de cacher) bepaald wel of hij of zij het leuk hebben gevonden. Wordt het niet leuk gevonden dan is het tijd om hem in het archief te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Theo, de caches die je nu hebt liggen passen goed binnen de rating die je ze hebt gegeven.

monstercache is absoluut een D5 cache. (ben er dik 2 uur zoet mee geweest)

persoonlijk vindt ik het helemaal geweldig dat er diverse caches bij jullie in de buurt liggen met een hoog D gemiddelde.

naar mijn idee (hoop dat ik dit mis heb) houd dit ook een hoop 'slopers' weg en hebben we nog lang plezier van je creatieve uitspattingen.

ga vooral zo door zoals je nu bezig bent en laat desnoods een aantal cachers proef 'stoeien' met je volgende cache en hang aan de hand van hun oordeel een D raiting hier aan.

 

kijk er nu al naar uit!!!!!!!!

 

 

 

 

''

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de snelle replay.

 

Laten proefstoeien is inderdaad een goed idee, zal dit tezijnertijd door meerdere personen laten doen, want waar de een meerdere uren mee bezig is lukt het de ander binnen een half uur of niet.

 

De grootste uitdaging voor mij als bouwer/legger is om een cache te creëren die de vorige overtreft.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind een Tradi al snel D5 als ik er zonder hulp niet uitkom. Bijvoorbeeld de TheHa caches hebben lage D waarden. Ze zijn wel lastig. En sommigen duren lang. Maar de fleurbank of bijvoorbeeld mijn De Grens (D4) zijn zonder hint bijna niet te doen.

 

Dat is D5... Terugkomen om het toch nog weer eens te proberen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

... en ben bezig met een volgende cache welke D5 moet worden.

Als je een leuke/moeilijke/ingenieuze/toffe cache gemaakt hebt, kijk je toch achteraf wat de moeilijkheidsgraad is. Als dat vier sterren is in plaats van vijf, is je cache dan minder leuk/moeilijk/ingenieus/tof? Nee, toch?

 

Waarom MOET je volgende cache een difficulty van 5 sterren hebben? Van wie moet dat?

bewerkt door Casteel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

* Easy. In plain sight or can be found in a few minutes of searching. ** Average. The average cache hunter would be able to find this in less than 30 minutes of hunting. *** Challenging. An experienced cache hunter will find this challenging, and it could take up a good portion of an afternoon. **** Difficult. A real challenge for the experienced cache hunter - may require special skills or knowledge, or in-depth preparation to find. May require multiple days / trips to complete. *****

Extreme. A serious mental or physical challenge. Requires specialized knowledge, skills, or equipment to find cache.

 

Zie ook het online tooltjje: http://www.clayjar.com/gcrs/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die slaan we bij voorbaat al over. Caches waar we een uur staan te p ielen om ūberhaupt te kunnen loggen vreten aan mijn narrigheidfactor.... Maar ik begrijp best dat anderen dit leuk vinden en dus is de selectieknop in gsak of bij geocaching.com zo handig.... :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...