Spring naar bijdragen

Cachen Als Tijdverdrijf (Op Verzoek)


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Lol sommigen leven wel in een zeer beperkte eigen wereld zeg. Er wordt een stelling uit de oudheid op het forum als een waarheid gegooid. Vervolgens wordt er een hele normale vraag gesteld of dat tegenwoordig met de huidige richtlijnen ook zo geldt en dan krijg je als antwoord dat je het maar lekker zelf moet uitzoeken en een brief naar GS moet schrijven. Ben benieuwd of diezelfde persoon al een brief aan David Ullmer heeft geschreven of een micro een echte geocache is

bewerkt door brouwertjes
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laten we het moddergooien niet opnieuw beginnen. Please!

 

Vlinder, ik bedoelde hetzelfde als Sivota. Dank je voor voor de uitleg over de 161-"regel" en de reviewers; dat had Ik al begrepen, ook in het vorige draadje. Overigens heb ik, zoals ik al zei, een andere ervaring met in elk geval enkele reviewers en snap ik ook wel waarom ze de richtlijn, ook al is het geen regel in de letterlijke zin des woords, toch als zodanig toepassen. Je zou maar met iedereen in discussie moeten, dat moet toch uitermate vermoeiend zijn, denk je niet? ;-)

 

En waarom ga je van zulke negatieve vooronderstellingen uit? Geef je medeforumleden het voordeel van de twijfel! Zo veel negatief geladen taal, volgens mij heb je dat volstrekt niet nodig want je bent volgens mij intelligent genoeg om op meer neutrale toon je standpunt toe te lichten. Of lees ik je woorden verkeerd? Je reikt een quote aan die op de huidige site niet snel te vinden is, het kon toch dat jij precies wist waar het stond? Ik verheug me op onze geocache volgende week, ik ben echt benieuwd naar jouw persoon :-)

 

En ik denk dat jij wellicht rechtstreeks aan de owner "logt"?

 

@Brouwertje daar ligt wellicht ook een uitdaging, wat zou Ulmer zeggen? Vraag eens, alsjeblieft?

:-) Maar zonder gekheid, that's beside the point denk ik. Zonder al te veel een oud draadje op te willen rakelen verwijs ik naar het deel over definities, de moeilijkheid met consensus daarover en mogelijke veranderingen in de loop der tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een paar maanden terug een e-mail gestuurd aan Dave Ulmer met de vraag of hij een koker ook als een volwaardige geocache zag. Tot op heden heb ik nog geen antwoord ontvangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Thex! Wat ben je cryptisch. Hoezo? Omdat Vlinder niet op gc.com komt?

 

@Diederikus echt? Cool!

 

@Brouwertje ik ook! Zullen we 'm massaal gaan spammen met deze vraag?

 

@Helmine LOL, ik heb ook nog wel wat van Polly Pocket. Daar is Merel nu toch wel uitgegroeid. Dan kun je een volledige garderobe in een filmrolletje kwijt. Of playmobil... (maar dat wil ik zelf niet kwijt :-)) O en strijkkralen! Vergeet de strijkkralen niet!

bewerkt door MarcoDomi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Ik kom al jaren niet meer op de site van gc.com

Wat doe je hier dan ? En hoe cache jij logloos als je toch niet op .com komt ?

 

 

Thex ... niet happen. En Vlinder ... niet jokken. Last visit van je alter ego is volgens gc.com geweest op 25 april 2014. Dat kan wel jaren geleden lijken, maar het is pas 4 dagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waardeloze boekjes, passen niet in een nano.

Overigens een zorgwekkende ontwikkeling, dat het juist de dames zijn die kokers promoten.

Ammoboxen, geocachen is een mannensport.

 

In de bouwmarkt verkopen ze kokers op regenpijp-formaat. Daar past een A6 boekje met slappen kaft in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik promoot niks!

Alleen plezier in het geocachen en/of cachen :-)

Hoezo mannensport? Dream on, Od! ;-) Het zijn alleen blijkbaar de mannen die issues met het formaat hebben ;-)

 

Nietwaar Helmine?

bewerkt door MarcoDomi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Do, je moet ongeveer 98 % van hetgeen ik schrijf serieus nemen. De rest is bedoeld om de moed er in te houden. Overigens is het genoemde percentage slechts een benadering.

Serieus nu.
Vanmiddag las ik op teletekst van TV Gelderland het volgende:

"Een statenlid heeft gezegd dat de Veluwe zonder wolven een kinderboerderij is. Wolven zijn nodig voor het evenwicht in de natuur. Maar hij besefte dat de wolf een slechte reputatie heeft sinds Roodkapje."

Dat zal jou wel aanspreken Nymphalis polychloros (bedreigde soort). En dat brengt mij dan weer in verwarring, want grote vossen zijn er genoeg op de Veluwe. Vol haren en streken. Er loopt geen kip meer in mijn tuin. En ook geen haan die ernaar kraait.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...