Spring naar bijdragen

Gelogde Cache Aantallen Kloppen Niet?


Bockereyders

Aanbevolen berichten

In mijn profiel van geocaching.com staat 1 gelogde cache te veel als ik kijk naar de aantallen.

Ik houd zelf alles bij in een notitieboekje en hierin kloppen de daadwerkelijke gelogde caches.

Ook als ik kijk naar mijn statestieken in GSAK of Project-GC dan kloppen de daadwerkelijk aantallen.

Als ik in mijn profiel kijk naar mijn laatste mijlpaal (600) dan klopt dit. En als ik vanuit daar handmatig in het gelogde overzicht begin te tellen dan kloppen de aantallen ook. Maar toch blijft het profiel 1 cache te veel aangeven.

Kan iemand mij zeggen hoe ik dit kan herstellen.

Ik vermoed, maar weet dit niet zeker, dat de fout zit in een bepaalde cache die ik verkeerd gelogd had.

Ik had namelijk een cache gelogd uit een serie. Deze was in de verkeerde volgorde en heb ik gedelete. Achteraf heb ik hem opnieuw gelogd. Daarna zijn volgens mij de "problemen" begonnen. Als ik bij de betreffende cache kijk dan staat mijn log er maar 1x in. Hij is dus wel correct verwijderd.

Iemand enig idee waar ik het nog kan zoeken om de fout te herstellen?

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

het ziet er inderdaad goed uit: http://project-gc.com/Profile/findbadlogs/?profile_name=Bockereyders&submit=Filter

Blijf volgens mij inderdaad Labcache over (die staat ook in het profiel) http://www.geocaching.com/profile/?guid=9c414ecb-5e68-4c1e-8da6-499bc04645f4

bewerkt door Heracross
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nood breekt wet. Bedenk dat de reviewers meelezen en die zijn verplicht dit soort zaken te melden bij GroundSpeak. Voor je het weet word je door GS-agenten van je bed gelicht en voor de keus gesteld: direct een nachtcache lopen (zonder puntje) of diskwalificatie voor het leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De lab telt extra, maar zie je alleen in je profiellijst en niet op het gewone "gevonden" lijstje.

 

.....hiermee zet je de puntjes-op-de-i. Het is er 1, maar het zijn er meer.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ... begrijp ik het goed en is dit draadje géén verlate aprilgrap? Ik bedoel ... aantallen bijhouden in een notitieboekje, handmatig tellen in online lijsten omdat je profiel 1 cache te veel aangeeft? Als ik dat serieus moet nemen vraag ik me af wat de topic starter nog meer in notitieboekjes bijhoudt. Het aantal bekeken films, gelezen boeken, gegeten maaltijden, toiletbezoekjes?

 

Vertel alsjeblieft dat het een grap is, want een dergelijke obsessie voor statistieken is niet gezond. Zoek anders professionele hulp. De huisarts kan je vast wel doorverwijzen. Een geocaching forum is niet de aangewezen plek om jouw problemen aan de orde te stellen, want met cachen heeft het weinig of niets te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

.....hiermee zet je de puntjes-op-de-i. Het is er 1, maar het zijn er meer.

 

Huh, bedoel je dat zondag ik in Brugge Beer een tweede lab kan scoren, en dat hiermee de verwarring groter wordt ? In het gevraagde geval gaat het om 1 verschil.

 

@vlindertje: project_gc roept dat ik een paar maal gelogd heb na sluiting van de cache, en enkele dubbel gelogd. Mijn psychiater zegt dat ik het niet helpen kan. Allemaal verschillen, heeeeel veel verschillen .... met mijn hadbijgewerkte GSAK database :sweatdrop::yucky:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...