Vlindertje Geplaatst 13 maart 2014 Share Geplaatst 13 maart 2014 Welke pen gebruiken jullie om een cache te loggen? Is dat de pen in de cache of gebruiken jullie bij voorkeur een eigen pen? Misschien gebruiken jullie geen pen maar een potlood. Een potlood schrijft immers altijd, terwijl een pen het in de winter wel eens af laat weten. Als je een potlood gebruikt, behoort een puntenslijper dan tot je standaard cache-uitrusting en heb je daar een apart vakje voor in je cachetas? Hoe vervoeren jullie de pen? In een borstzak of in de rugzak/cachetas? Als de pen in een borstzak zit zal deze ook in de winter goed schrijven. In een rugzak/cachetas zal de pen sneller bevriezen en kun je voor de zekerheid beter ook een potlood meenemen. TIP: gebruik in de zomermaanden een vulpen met inktpatronen. Filmkokertjes zijn steeds lastiger te krijgen en lege inktpatronen zijn prima tradi's! Hoe vaker je logt, hoe meer tradi's je kunt plaatsen! Pleur je liever potjes, gebruik dan een kroontjespen. Een ganzeveer is ook mogelijk, maar voor de gans is wel een extra grote cachetas nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keske27 Geplaatst 13 maart 2014 Share Geplaatst 13 maart 2014 (bewerkt) Ha die Vlindertje, Heb je aan de lijmpot gesnoven?? Oké, je vraagstelling is duidelijk, maar je tip slaat daarin tegen weer helemaal nergens op..... Vr Gr, K. 13 maart 2014 bewerkt door keske27 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 13 maart 2014 Share Geplaatst 13 maart 2014 Ik vervoer de pen altijd rechtop. Potloden neem ik niet mee, die worden door de spechten afgepakt. Mijn geheim: de spacepen, schrijft zelfs onderwater. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Tabak Geplaatst 13 maart 2014 Share Geplaatst 13 maart 2014 Welke pen gebruiken jullie om een cache te loggen? Is dat de pen in de cache of gebruiken jullie bij voorkeur een eigen pen? Misschien gebruiken jullie geen pen maar een potlood. Een potlood schrijft immers altijd, terwijl een pen het in de winter wel eens af laat weten. Als je een potlood gebruikt, behoort een puntenslijper dan tot je standaard cache-uitrusting en heb je daar een apart vakje voor in je cachetas? Hoe vervoeren jullie de pen? In een borstzak of in de rugzak/cachetas? Als de pen in een borstzak zit zal deze ook in de winter goed schrijven. In een rugzak/cachetas zal de pen sneller bevriezen en kun je voor de zekerheid beter ook een potlood meenemen. TIP: gebruik in de zomermaanden een vulpen met inktpatronen. Filmkokertjes zijn steeds lastiger te krijgen en lege inktpatronen zijn prima tradi's! Hoe vaker je logt, hoe meer tradi's je kunt plaatsen! Pleur je liever potjes, gebruik dan een kroontjespen. Een ganzeveer is ook mogelijk, maar voor de gans is wel een extra grote cachetas nodig. Je kunt je afkeer van de rest van de geocaching community ook overdrijven..... 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dit is een populair bericht. indiana Geplaatst 13 maart 2014 Dit is een populair bericht. Share Geplaatst 13 maart 2014 (bewerkt) Welke pen gebruiken jullie om een cache te loggen? Is dat de pen in de cache of gebruiken jullie bij voorkeur een eigen pen? Misschien gebruiken jullie geen pen maar een potlood. Een potlood schrijft immers altijd, terwijl een pen het in de winter wel eens af laat weten. Als je een potlood gebruikt, behoort een puntenslijper dan tot je standaard cache-uitrusting en heb je daar een apart vakje voor in je cachetas? Hoe vervoeren jullie de pen? In een borstzak of in de rugzak/cachetas? Als de pen in een borstzak zit zal deze ook in de winter goed schrijven. In een rugzak/cachetas zal de pen sneller bevriezen en kun je voor de zekerheid beter ook een potlood meenemen. TIP: gebruik in de zomermaanden een vulpen met inktpatronen. Filmkokertjes zijn steeds lastiger te krijgen en lege inktpatronen zijn prima tradi's! Hoe vaker je logt, hoe meer tradi's je kunt plaatsen! Pleur je liever potjes, gebruik dan een kroontjespen. Een ganzeveer is ook mogelijk, maar voor de gans is wel een extra grote cachetas nodig. Keer op keer laat je jouw afkeer naar anderen blijken. Je verpakt jouw berichten zo dat het lijkt of je niemand persoonlijk aanvalt, maar ondertussen schoffeer je alles en iedereen die niet 100% jouw mening heeft en gedrag toont. De afgunst, afkeer en frustratie laat je in bijna elke postje van jou zien. Ik denk dat het hoog tijd wordt voor je om een andere hobby te gaan zoeken of in ieder geval niet te deelnemen aan fora. Want als je een ding wel hebt aangetoond is dat je totaal niet sociaal vaardig genoeg bent en niet de mentale capaciteiten hebt om deel te nemen aan fora als deze. 13 maart 2014 bewerkt door indiana 12 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keske27 Geplaatst 13 maart 2014 Share Geplaatst 13 maart 2014 Duidelijke taal Indiana, En vlindertje die er wat mee!!! Bij mij kom je ook m'n oren uit!!!! Ik ben dus niet de enige die je commentaar zat is. 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 13 maart 2014 Share Geplaatst 13 maart 2014 Na de sexy laarzen (dank) en de sexy geotas (nog meer dank) ben ik best wel benieuwd naar suggesties voor de sexy waadbroek. Want ik zie er toch niet uit in een standaard model... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hoedinie Geplaatst 13 maart 2014 Share Geplaatst 13 maart 2014 (bewerkt) een blauwe. mijn eigen. in mijn tas in het zijvakje 13 maart 2014 bewerkt door hoedinie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 13 maart 2014 Share Geplaatst 13 maart 2014 Ik gebruik een dopje. Ik heb nogal een scherpe pen en ik wil niemand bezeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 13 maart 2014 Share Geplaatst 13 maart 2014 Kijk dat is nou eens handige informatie. Daar kan ik wel wat mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlindertje Geplaatst 13 maart 2014 Auteur Share Geplaatst 13 maart 2014 Hemeltje, kijk je even in het draadje in de verwachting dat forumleden vrolijk inhaken op een parodie, blijkt dat humorloze zuurpruimen plus één ras-intrigant een onschuldig berichtje aangrijpen om weer volop stemming te maken. Stelletje zielepoten. Gelukkig zijn er forumleden die zich niet gevoelig tonen voor stupide stemmingmakerij en wel reageren zoals bedoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 13 maart 2014 Share Geplaatst 13 maart 2014 Ikke ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
searchjaunt Geplaatst 13 maart 2014 Share Geplaatst 13 maart 2014 Geloof het of niet, maar ik vind dit op zich wel een interessante vraag. Ik gebruik zelf een NASA pen, wat goed werkt zolang het mechanisme blijft functioneren (= weliswaar gratis vervangen). Maar er zijn er die zweren op Russische ruimtetechnologie, met de enige voorwaarde dat de log zelf droog is. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 13 maart 2014 Share Geplaatst 13 maart 2014 Thex. hoe jij er uit ziet in een waadpak weet ik. En ook hoe je er uit ziet zonder waadpak. Mocht je een nieuwe kopen, neem er dan een met een borstzakje om de pen in te doen en een pakje sultana's, zoals in een ander draadje wordt geadviseerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 13 maart 2014 Share Geplaatst 13 maart 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden