Spring naar bijdragen

Earthcache


ConDor24

Aanbevolen berichten

Beste cachers,

Ik zit met een probleem. Als nieuwkomer heb ik voor het eerst een earthcache ( GC1K7QT ) gedaan.
De vragen heb ik netjes gemaild maar krijg maar geen antwoord. Ik denk zelf dat de vragen goed zijn beantwoord.
Er wordt gevraagd om de genomen foto bij mijn log te plaatsen, maar hoe doe ik dat?
Is er iemand die mij uit de brand kan helpen.

M.v.g. ConDor2451

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Heb je het email-adres goed? Je moet bij deze cache namelijk naar een bepaald adres (antwoordAantwoordBantwoordC@gmail.com) een mailtje sturen en dan direct automatisch antwoord te krijgen.

 

Foto's bij een log kan je toevoegen als je de log net hebt gepost. Je ziet dan een overzichtje wat je net hebt gepost en drie icoontjes: bewerken, verwijderen en afbeelding toevoegen. Overigens zijn foto's bij een log altijd optioneel en nooit verplicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey ConDor,

 

Normaal gesproken:

Gewoon loggen als gevonden!

Als ze niet binnen een week (of twee, ligt eraan hoeveel geduld je hebt) reageren, zou ik loggen.

Is't niet goed, dan verwijderen ze de log wel weer. Misschien even in de log vermelden dat de mail verzonden is, maar dat je nog geen reactie had.

 

In dit geval:

Terug naar het internet! Ik had niet gekeken naar de logvoorwaarden.

Je moet inderdaad wel alle antwoorden goed hebben in dit geval.

Automatische mailservice kun je dan niet omheen.

 

De foto:

Eerst loggen, daarna zie je rechts onderaan je log:

View/Edit Log/Images Upload image

 

De tweede is de goeie. :-)

bewerkt door Flaker91
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je het email-adres goed? Je moet bij deze cache namelijk naar een bepaald adres (antwoordAantwoordBantwoordC@gmail.com) een mailtje sturen en dan direct automatisch antwoord te krijgen.

 

Foto's bij een log kan je toevoegen als je de log net hebt gepost. Je ziet dan een overzichtje wat je net hebt gepost en drie icoontjes: bewerken, verwijderen en afbeelding toevoegen. Overigens zijn foto's bij een log altijd optioneel en nooit verplicht.

Beste Mueko Team vrienden. Bedankt voor de info.

Hey ConDor,

 

Normaal gesproken:

Gewoon loggen als gevonden!

Als ze niet binnen een week (of twee, ligt eraan hoeveel geduld je hebt) reageren, zou ik loggen.

Is't niet goed, dan verwijderen ze de log wel weer. Misschien even in de log vermelden dat de mail verzonden is, maar dat je nog geen reactie had.

 

In dit geval:

Terug naar het internet! Ik had niet gekeken naar de logvoorwaarden.

Je moet inderdaad wel alle antwoorden goed hebben in dit geval.

Automatische mailservice kun je dan niet omheen.

 

De foto:

Eerst loggen, daarna zie je rechts onderaan je log:

View/Edit Log/Images Upload image

 

De tweede is de goeie. :-)

Beste Flakker91

 

Hey ConDor,

 

Normaal gesproken:

Gewoon loggen als gevonden!

Als ze niet binnen een week (of twee, ligt eraan hoeveel geduld je hebt) reageren, zou ik loggen.

Is't niet goed, dan verwijderen ze de log wel weer. Misschien even in de log vermelden dat de mail verzonden is, maar dat je nog geen reactie had.

 

In dit geval:

Terug naar het internet! Ik had niet gekeken naar de logvoorwaarden.

Je moet inderdaad wel alle antwoorden goed hebben in dit geval.

Automatische mailservice kun je dan niet omheen.

 

De foto:

Eerst loggen, daarna zie je rechts onderaan je log:

View/Edit Log/Images Upload image

 

De tweede is de goeie. :-)

Beste Flaker91. Bedankt voor de info. Ik ga gewoon loggen en zie wel hoe het afloopt.

Heb je het email-adres goed? Je moet bij deze cache namelijk naar een bepaald adres (antwoordAantwoordBantwoordC@gmail.com) een mailtje sturen en dan direct automatisch antwoord te krijgen.

 

Foto's bij een log kan je toevoegen als je de log net hebt gepost. Je ziet dan een overzichtje wat je net hebt gepost en drie icoontjes: bewerken, verwijderen en afbeelding toevoegen. Overigens zijn foto's bij een log altijd optioneel en nooit verplicht.

Beste Stefan. Bedankt voor de informatie. Ik ga er mee aan de haal. M.v.g. Condor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Een foto bij een earthcache is nooit verplicht.

Nooit geweten. Bedankt voor de info

 

Een foto is misschien niet verplicht, maar het maakt de cache en de ‘beleving’ toch stukken mooier. Zo'n foto is een kleine moeite, maar geeft de cache wel iets extra’s. Als ik door alle logjes ‘blader’ en ik bekijk de foto’s, dan denk ik: Ja, mooi!! en sh*t wat jammer…. want het is voor ons toch echt te ver weg.

Als ik een geocache planning moet maken en ik kan kiezen tussen 2 caches, waarbij de logjes van de ene vol staan met foto’s en de andere heeft geen foto, dan is de keuze snel gemaakt. Zeg nu zelf………

bewerkt door Linkalovers
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sja, earthcaches.... da's toch geen cache? Geen papiertje enzo.

Ofwel, eigenlijk willen wij die dingen niet. Maar soms gebeurt het gewoon.

 

Tuurlijk is een earthcache geen cache. Evenmin als alle andere zaken waar het woord 'cache' achter is gezet om de illusie te wekken dat het om geocaching gaat: earth'cache', micro'cache', nano'cache', CITO-'cache' en alle andere event'caches'. Hoe kan een geologisch verschijnsel of een samenkomst van geocachers in hemelsnaam een geocache zijn? Hoogstens zijn het aanleidingen om een geocache te plaatsen. En elke dag wordt er weer meer onzin bijverzonnen, inclusief al dan niet vermeende regeltjes waar vervolgens over wordt gediscussieerd. Wat een schertsvertoning is het spel geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een foto is misschien niet verplicht, maar het maakt de cache en de ‘beleving’ toch stukken mooier. Zo'n foto is een kleine moeite, maar geeft de cache wel iets extra’s. Als ik door alle logjes ‘blader’ en ik bekijk de foto’s, dan denk ik: Ja, mooi!! en sh*t wat jammer…. want het is voor ons toch echt te ver weg.

Als ik een geocache planning moet maken en ik kan kiezen tussen 2 caches, waarbij de logjes van de ene vol staan met foto’s en de andere heeft geen foto, dan is de keuze snel gemaakt. Zeg nu zelf………

 

 

totaal gelijk

als mensen de moeite nemen om tijdens de wandeling te stoppen om daar een foto te maken van een plek die zij de moeite waard vinden om extra aandacht aan te geven is de cacheeigenaar duidelijk geslaagd om mensen te plezieren met zijn cache

 

maar juist die mensen die de foto's bij aarde cache's denken te moeten plaatsen staan 99 van de 100 gevallen als totale zombie's op foto's zelden lachend en al helemaal geen "fun" uitstralend, ze staan er op omdat ze niet beter weten dat het "moet" om het puntje te krijgen en dat is dan ook duidelijk te zien

 

 

Barny

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn er weer! De vragensteller heeft nauwelijks antwoord en de negativiteit stroomt weer binnen. Is het nou echt zo ontzettend moeilijk om gewoon lekker in de ivoren toren te blijven zitten en een keer niet te reageren?

bewerkt door Triskelle
  • Top! 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...