kalkendotters Geplaatst 19 juli 2016 Geplaatst 19 juli 2016 Inderdaad kun je tegenwoordig alleen een automatisch verlengend abonnemnt kopen. Dat maakt het namelijk veel duidelijker voor de geocachers, omdat ze dan minder opties hebben (ofzoiets moet HQ bedacht hebben) De meest eenvoudige optie is om weer een automatisch verlengend te kopen, en die vervolgens onmiddelijk weer op te zeggen. Of een amerikaanse giftcard te kopen (dan is het nml $30 ipv €30)
Ringeling Geplaatst 19 juli 2016 Geplaatst 19 juli 2016 Pppfffff...... Al bijna 12 jaar basic member. En dat blijft zo!
technetium Geplaatst 19 juli 2016 Geplaatst 19 juli 2016 Ik ben net iets meer dan tien jaar basic member. Ooit heb ik wel eens overwogen om premium te worden, maar toe hebben ze de site zo verklooid dat ik daar toen daarom ben afgehaakt. Sindsdien hebben ze nog meer verklooid en ik kan met niet echt iets voor de geest halen wat beter is geworden. Dus sta ik nu op -6,5 premium lidmaatschap. Helaas maken de jongens en meisjes in Seatle dat negatieve lidmaatschapsgeld niet aan mij over. Tc
Barry Geplaatst 20 juli 2016 Geplaatst 20 juli 2016 Ik moet binnenkort verlengen. Maar nu zie ik dat verlengen voor een jaar (niet automatisch verlengen) niet meer mogelijk is? Ik kan nu enkel kiezen voor: 1. € 29.99 per jaar, automatisch verlengen 2. € 9.99 per kwartaal, automatisch verlengen 3. Cadeaulidmaatschap inwisselen (wel voor een jaar) € 32.95 Ik houd er van om dit soort zaken per jaar te betalen, dus dan blijft blijkbaar enkel optie 3 over. Ik sta nu voor hetzelfde "dilemma". Zo min mogelijk automatische incasso voor mij. Welke keuze heb jij nu gemaakt?
indiana Geplaatst 20 juli 2016 Geplaatst 20 juli 2016 (bewerkt) Ik moet binnenkort verlengen. Maar nu zie ik dat verlengen voor een jaar (niet automatisch verlengen) niet meer mogelijk is? Ik kan nu enkel kiezen voor: 1. € 29.99 per jaar, automatisch verlengen 2. € 9.99 per kwartaal, automatisch verlengen 3. Cadeaulidmaatschap inwisselen (wel voor een jaar) € 32.95 Ik houd er van om dit soort zaken per jaar te betalen, dus dan blijft blijkbaar enkel optie 3 over. Ik sta nu voor hetzelfde "dilemma". Zo min mogelijk automatische incasso voor mij. Welke keuze heb jij nu gemaakt? Goed zo! En principes kosten nu eenmaal geld ;-) Maar gaan nu al die mensen die eerder moord en brand schreeuwden dat het van 30 US dollar naar 30 Euro was gegaan en rare omwegen bedachten om toch 30 US dollar te betalen, nu 10% meer betalen om automatisch verlengen te voorkomen? ....WAUW! Overigens krijg je een week voor verlenging een email met de aankondiging dat het verlengd gaat worden. Je kunt dan altijd nog het lidmaatschap stopzetten. 20 juli 2016 bewerkt door indiana
Barry Geplaatst 20 juli 2016 Geplaatst 20 juli 2016 Ik moet binnenkort verlengen. Maar nu zie ik dat verlengen voor een jaar (niet automatisch verlengen) niet meer mogelijk is? Ik kan nu enkel kiezen voor: 1. € 29.99 per jaar, automatisch verlengen 2. € 9.99 per kwartaal, automatisch verlengen 3. Cadeaulidmaatschap inwisselen (wel voor een jaar) € 32.95 Ik houd er van om dit soort zaken per jaar te betalen, dus dan blijft blijkbaar enkel optie 3 over. Ik sta nu voor hetzelfde "dilemma". Zo min mogelijk automatische incasso voor mij. Welke keuze heb jij nu gemaakt? Goed zo! En principes kosten nu eenmaal geld ;-) Maar gaan nu al die mensen die eerder moord en brand schreeuwden dat het van 30 US dollar naar 30 Euro was gegaan en rare omwegen bedachten om toch 30 US dollar te betalen, nu 10% meer betalen om automatisch verlengen te voorkomen? ....WAUW! Overigens krijg je een week voor verlenging een email met de aankondiging dat het verlengd gaat worden. Je kunt dan altijd nog het lidmaatschap stopzetten. Last van de warmte oude indiaan? ;-) Volgens mij heb ik nooit wat gezegd over een lidmaatschap in dollars, maar jij zal het wel weten. Ik vind wel dat je eens na mag denken over hetgeen je voor 30 euro krijgt. Althans, ik doe dat, maar het is gebruikelijk in dit land elke prijsverhoging in welke sector dan ook simpelweg te accepteren. Geld zat kennelijk. In andere landen staken ze of branden een stad af. Nederland accepteert simpelweg. Terug naar geocaching. Ook hier kosten principes geen geld. Geen lidmaatschap is geen gezeik. Kost niets.
Peetee Geplaatst 20 juli 2016 Geplaatst 20 juli 2016 Ik moet binnenkort verlengen. Maar nu zie ik dat verlengen voor een jaar (niet automatisch verlengen) niet meer mogelijk is? Ik kan nu enkel kiezen voor: 1. € 29.99 per jaar, automatisch verlengen 2. € 9.99 per kwartaal, automatisch verlengen 3. Cadeaulidmaatschap inwisselen (wel voor een jaar) € 32.95 Ik houd er van om dit soort zaken per jaar te betalen, dus dan blijft blijkbaar enkel optie 3 over. Ik sta nu voor hetzelfde "dilemma". Zo min mogelijk automatische incasso voor mij. Welke keuze heb jij nu gemaakt? Ik heb nu gekozen voor automatisch verlengen, en daar een bevestiging van gekregen. Daarna heb ik het automatisch verlengen weer gestopt. Ik heb de bevestiging ontvangen van de de verlenging, en dat deze nu rond is. Maar ik heb in mijn profiel nog geen bevestiging. Daar loopt het nog steeds af per 8 aug. 2016. Of dat nu betekent dat het per 8-8-2016 afloopt of per 8-8-2017, dat weet ik niet. Het zou kunnen zijn dat het stilzetten van het automatisch verlengen als annulering wordt gezien. Ik zal het de komende dagen even aankijken.
Barry Geplaatst 20 juli 2016 Geplaatst 20 juli 2016 Bedankt voor de info Peetee, ik ben benieuwd wat de consequentie is van het direct stopzetten van de verlenging. Mijn lidmaatschap liep overigens tot 13 juli jl.
Lighthouse777 Geplaatst 20 juli 2016 Geplaatst 20 juli 2016 Peetee, ik had het precies net zo en bij mij is mijn lidmaatschap verlengd op de datum dat het zou moeten, voor een jaar.Toen kreeg ik ook de bevestiging dat het verlengt was en heb ik gelijk weer het automatisch verlengen afgezegd. Tot nu toe goed gegaan.
Peetee Geplaatst 20 juli 2016 Geplaatst 20 juli 2016 Peetee, ik had het precies net zo en bij mij is mijn lidmaatschap verlengd op de datum dat het zou moeten, voor een jaar. Toen kreeg ik ook de bevestiging dat het verlengt was en heb ik gelijk weer het automatisch verlengen afgezegd. Tot nu toe goed gegaan. Oké. In dat geval moet ik dus gewoon even 8 augustus (de datum) afwachten. Zal ik doen!
Hibje Geplaatst 24 juli 2016 Geplaatst 24 juli 2016 Ik heb een code gekocht via cacheboxstore. Na te hebben betaald via creditcard kreeg ik de code direct in mijn e-mail. Alleen nog even invoeren en ik ben weer voor een jaar lid. 1
DanPan Geplaatst 26 juli 2016 Geplaatst 26 juli 2016 Ik heb een code gekocht via cacheboxstore. Na te hebben betaald via creditcard kreeg ik de code direct in mijn e-mail. Alleen nog even invoeren en ik ben weer voor een jaar lid. en 10% goedkoper dan bij geocaching.com ...
rnijenhu Geplaatst 27 juli 2016 Geplaatst 27 juli 2016 >> Sorry but this item is currently unavailable. Please check back at a later stage. Hmmm denk niet voor lang
Aanbevolen berichten