Spring naar bijdragen

Cache Loggen Voordat Ie Online Komt


nine

Aanbevolen berichten

 

Jullie willen toch niet beweren dat er vage figuren rondlopen die in het hypothetische geval dat ze volledig per ongeluk op een willekeurig stukje aarde een logboek vinden in een holle boom hier hun naam op zetten. En dat ze dan die coördinaten bij elke nieuwe published cache bekijken om te zien of dit toevallig de coördinaten zijn van hun gevonden logboekje?

 

 

 

O, jee.. als we tijdens een fietstochtje een prachtige oude boom zien denken we wel eens 'zullen we eens kijken of er toevallig een cache ligt'. (niet verder vertellen hoor)

Meestal stappen we dan niet af. Het zou dan trouwens wel toevallig zijn dat die cache nog niet on line was.

 

We hebben wel een keer op deze manier een cache gevonden waarvan we wisten dat deze in de buurt van de fietsroute zou zijn. Er was geen grote keuze aan monumentale bomen daar, dus dat was puur geluk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Proeflopers zijn bekenden van je en je hebt natuurlijk liever dat die eerder eventuele foutjes tegenkomen dan als de cache online komt.

 

De eerste indruk moet goed zijn he :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

onzin, zie caches uitkomen die wel zogenaamd zijn proefgelopen en overstromen van de meest stomme vouten.

als jij je cache een beetje serieus uitzet zijn de schaamstaal jagers capabel én ervaren genoeg om enige ingeslopen onhebbelijkheden te debuggen tevens jou na afloop van goedde info te voorzien, mits zij ook een beetje serieus bezig zijn natuurlijk

 

Barny

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat hier vooral om een stukje fatsoen.

 

Het behalen van ereplaatsje als FTF, STF en TTF is een kwestie van een wedstrijdje.
Wanneer je bijv. bij een hardloop wedstrijd als eerste over de finish gaat terwijl de startschot nog niet gelost is speel je vals (en kun je gediskwalificeerd worden).

Ook al ben je proefloper of ben je bij toeval (om met de woorden van Barny te spreken) FTF (First To Finish) de wedstrijd is nog niet gestart, dus doe je niet mee met de wedstrijd en heb je dus geen recht op de overwinning.

Ook al heb je 1001 redenen om te denken dat je er wel recht op hebt.

 

Dus ben je proefloper heb dan het fatsoen om te wachten tot de ereplaatsen bezet zijn en log dan pas.
Heb je de cache bij toeval gevonden wacht dan tot de startschot is gegeven en zorg dan dat je als eerste bij de cache bent.

 

Desondanks is het bij geocachen vrijwel onmogelijk om valsspelen te voorkomen en als je op die manier moet winnen ben je vooral heel zielig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als het voor jou een wedstrijd is houd niet in dat het voor iedereen een wedstrijd is

als je een uitgekoud kaugommetje op straat vind zeg je toch ook niet dat je de eertse ben die dat kaugommetje proeft, ongeacht hoeveel wedstrijd elemelnten je er ook aanplakt

maar we zijn met "geocachen" bezig dus iedereen raapt dat kaugommetje op en zijn zelfs blij als zij de 4e zijn die dat kaugommetje proeft, hoe erg kan je het maken?

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aha.....Het is dus een wedstrijd!

Vandaar er zoveel gesloopt wordt, geen tijd om alles weer netjes achter te laten.

 

Juist Barry heerlijk wandelen en genieten van al het moois wat de natuur heeft.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een rare en uit-proportionele reactie van Barny.

 

Als het voor jou geen wedstrijdje is claim dan ook niet de FTF plaats.

is het nu al claimen? het je eigen toeeigenen? duizend maal kolder je bent de eerste die een cache vind of je bent het niet,

dat het huidige geocachen steeds meer het elkaar en je eigen belazeren is heeft denk ik te maken met de toestroom van allemaal nietsnutten die doormiddel van virtuele phoe-ha zich voor de buitenwacht willen opsmukken, het zelfde met de overvloed van Banners op je profiel

 

maar ter gerust stelling voor je, ik claim dat zoort onzin ook niet, ik cache omdat ik het persoonlijk leuk vind en hoe een ander mij ziet is mijn probleem totaal niet

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je eerst iets toe -eigenen wat niet bestaat, dan opeens valsspelen met iets waar je helemaal niet aan meedoet, en ik maar denken dat ik alle idioterie al gehoord had

hoor ik plots dat bij geschiedsvervalsing het regeltje fatsoen hoord, het word steeds gekker

bij een event word luidkeels toegejuigt dat mensen voor de publikatie zich helemaal gek laten maken om met ellenbogen werk als "eerste" op de cache te jagen, en opeens als er geen event is word dat verkettert, die personen die dat aanhangen zijn in mijn ogen allemaal een beetje erg kierewiet

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...