Spring naar bijdragen

Cache Loggen Voordat Ie Online Komt


nine

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

 

 

Die 7700 caches van meneer Barny kan je ook je vraagtekens bijzetten. Een multicache van een goede bekende van ons, heeft Barny niet gelopen. Hij vroeg hem om het coordinaat van de eindcache.... Kreeg die, en logde. Zegt alles over de geloofwaardigheid van deze meneer. Dus wie is er nou eigenlijk de grootste stumper????

 

knipperderknip niets der doende zake

 

 

 

Helaas heeft dit heerschap nog geen enkele reactie gegeven op mijn vraag van wie zijn beweringen dat ik aan “een goeie bekende” eindcoords heb gevraagd

Dat betekent dat iedereen zomaar van alles en nog wat op het forum mag en kan kwakken zonder dat er naderhand op aangesproken te worden.

Als ik dan zie door wie er een “bedankje” is gegeven heb ik zo een vermoeden uit welke stinkende moeras die smerige zwavel geur ontstijgt.

Dat dit heerschap ook nog als militair ten boek staat is des te treuriger, de goecachende militairen die ik kan zijn stuk voor stuk mannen van stavast, staan voor hun uitspraken, zijn eerlijk en goeie mensen, dat dit stuk onbenul snah007 een hersenloze schepsel het zelfde beroep heeft laat zien dat de aanmeldingen procedures nogal wat hiaten bevat.

 

En ja voor de vriendjes met de zelfde herseninhoud als de leeghoofdige snah007 de Rappoteer knop zit rechts onder dit postje omdat zeker te weten een moedwillige aanval is op snah007 over zijn onzinnige berichtgeving

Wat mij als burger betreft mag er eentje nog wel worden wegbezuinigt worden bij defensie, maar laat de echte mannen blijven

 

Barny

 

Oke Geoman weer wat werk voor je maar ik vond dat dit wel even vertelt moest worden wat een eikel is die kerel

bewerkt door barny
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

 

Die 7700 caches van meneer Barny kan je ook je vraagtekens bijzetten. Een multicache van een goede bekende van ons, heeft Barny niet gelopen. Hij vroeg hem om het coordinaat van de eindcache.... Kreeg die, en logde. Zegt alles over de geloofwaardigheid van deze meneer. Dus wie is er nou eigenlijk de grootste stumper????

 

knipperderknip niets der doende zake

 

 

 

Helaas heeft dit heerschap nog geen enkele reactie gegeven op mijn vraag van wie zijn beweringen dat ik aan “een goeie bekende” eindcoords heb gevraagd

Dat betekent dat iedereen zomaar van alles en nog wat op het forum mag en kan kwakken zonder dat er naderhand op aangesproken te worden.

Als ik dan zie door wie er een “bedankje” is gegeven heb ik zo een vermoeden uit welke stinkende moeras die smerige zwavel geur ontstijgt.

Dat dit heerschap ook nog als militair ten boek staat is des te treuriger, de goecachende militairen die ik kan zijn stuk voor stuk mannen van stavast, staan voor hun uitspraken, zijn eerlijk en goeie mensen, dat dit stuk onbenul snah007 een hersenloze schepsel het zelfde beroep heeft laat zien dat de aanmeldingen procedures nogal wat hiaten bevat.

 

En ja voor de vriendjes met de zelfde herseninhoud als de leeghoofdige snah007 de Rappoteer knop zit rechts onder dit postje omdat zeker te weten een moedwillige aanval is op snah007 over zijn onzinnige berichtgeving

Wat mij als burger betreft mag er eentje nog wel worden wegbezuinigt worden bij defensie, maar laat de echte mannen blijven

 

Barny

 

Oke Geoman weer wat werk voor je maar ik vond dat dit wel even vertelt moest worden wat een eikel is die kerel

 

 

Of je reageert gewoon niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Die 7700 caches van meneer Barny kan je ook je vraagtekens bijzetten. Een multicache van een goede bekende van ons, heeft Barny niet gelopen. Hij vroeg hem om het coordinaat van de eindcache.... Kreeg die, en logde. Zegt alles over de geloofwaardigheid van deze meneer. Dus wie is er nou eigenlijk de grootste stumper????

Helaas heeft dit heerschap nog geen enkele reactie gegeven op mijn vraag van wie zijn beweringen dat ik aan “een goeie bekende” eindcoords heb gevraagd

Dat betekent dat iedereen zomaar van alles en nog wat op het forum mag en kan kwakken zonder dat er naderhand op aangesproken te worden.

Als ik dan zie door wie er een “bedankje” is gegeven heb ik zo een vermoeden uit welke stinkende moeras die smerige zwavel geur ontstijgt.

Dat dit heerschap ook nog als militair ten boek staat is des te treuriger, de goecachende militairen die ik kan zijn stuk voor stuk mannen van stavast, staan voor hun uitspraken, zijn eerlijk en goeie mensen, dat dit stuk onbenul snah007 een hersenloze schepsel het zelfde beroep heeft laat zien dat de aanmeldingen procedures nogal wat hiaten bevat.

 

En ja voor de vriendjes met de zelfde herseninhoud als de leeghoofdige snah007 de Rappoteer knop zit rechts onder dit postje omdat zeker te weten een moedwillige aanval is op snah007 over zijn onzinnige berichtgeving

Wat mij als burger betreft mag er eentje nog wel worden wegbezuinigt worden bij defensie, maar laat de echte mannen blijven

 

Barny

 

Oke Geoman weer wat werk voor je maar ik vond dat dit wel even vertelt moest worden wat een eikel is die kerel

 

 

Ondanks dat het niet kies :nono: is, om personen te beschuldigen zonder daarvoor ‘hard’ bewijs te kunnen/willen leveren als dat gevraagd wordt, is deze tegenaanval ( in typisch ‘barnyaanse’ taal ) natuurlijk ook niet fraai.

 

Natuurlijk mag je je verdedigen tegen deze beschuldigingen, maar op deze wijze krijg je straks zelf ook een gele kaart toegewezen.

 

Ik begrijp natuurlijk wel je frustratie, maar dit is een van de nadelen van de moderne (A-)sociale media. Iedereen kan alles beweren, kijk maar eens op internet, naar de reclame of in de krant.

 

Edit: Soms blijkt, dat na de ‘bewaar’ actie, er hele stukken tekst weg vallen. Dit kan soms best ‘onhandig’ of ‘pijnlijk’ zijn, omdat het ‘bericht’ dan verkeerd gelezen kan worden :( .

 

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stel: een geoefende cacher weet waar hij op moet letten en als je gewoon aan het fietsen bent en ergens komt en denkt: dit is een mooie plek voor een cache... ik heb me gps vandaag niet bij me maar... wie weet? en dan zie je inderdaad iets liggen maar... het is nog niet gepubliceerd. Wat doe je dan?

bewerkt door Poemba's
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Loggen. Dat is het logische vervolg van vinden, ook als dat bij toeval gebeurt. Of een cache wel of niet is gepubliceerd speelt daarbij geen enkele rol, tenzij de cache-eigenaar daar anders over denkt. Dat hoor je dan wel. De cache-eigenaar bepaalt het spel en heeft altijd het laatste woord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

Ondanks dat het niet kies :nono: is, om personen te beschuldigen zonder daarvoor ‘hard’ bewijs te kunnen/willen leveren als dat gevraagd wordt, is deze tegenaanval ( in typisch ‘barnyaanse’ taal ) natuurlijk ook niet fraai.

 

Natuurlijk mag je je verdedigen tegen deze beschuldigingen, maar op deze wijze krijg je straks zelf ook een gele kaart toegewezen.

 

Ik begrijp natuurlijk wel je frustratie, maar dit is een van de nadelen van de moderne (A-)sociale media. Iedereen kan alles beweren, kijk maar eens op internet, naar de reclame of in de krant.

 

Edit: Soms blijkt, dat na de ‘bewaar’ actie, er hele stukken tekst weg vallen. Dit kan soms best ‘onhandig’ of ‘pijnlijk’ zijn, omdat het ‘bericht’ dan verkeerd gelezen kan worden :( .

 

 

 

wees gerust, ik zie het niet als een beschuldeging, hoewel de kans kleijn is zou best wel kunnen kloppen

meesteal als ik een vraag krijg of ik ergens een eindcoord van heb en die cache staat nog niet in mijn BD kijk ik of iemand waarvan ik nog iets te goed heeft de cache gevonden heb, en vraag hem om de eindcoords, mocht er echter een hele speciale reden zijn dat ik zelf die cache wil bezoeken (in dit geval) en niemand van mijn kennissenkring heeft de cache gevonden, dan vraag ik het zeer zeker aan de CO met natuurlijk de reden van mijn wens.

( het zou wat zijn als ik "zomaar" een CO een bericht stuur in de trant van "heej joh, geef me ff de eindcoords van je cache!" en ik zou ze nog krijgen ook! )

vandaar dat ik reuze benieuwd ben over welke cache dit nu weer gaat.

toch denk ik dat dat juist niet het geval is, dat hij om een of andere reden dat verhaal uit zijn dikke vieze smerige duim heeft gezogen, en als dat nu eens het geval is kan het geen beledeging zijn ( zo een idioot kan mij gewoonweg niet beledegen) maar moedwillig iemand met valse verzinsels in een bepaald daglicht zetten,

dat soort creatuuren zijn zielig behoren opgesloten te worden en vooral geen wapen in de handen te krijgen.

laat hem afzinken in het srtinkende moeras van zijn bedankers zijn kamaraden in het idioterie, dwaasheid en achterbakse schepsels

mocht dit allemaal een gele kaart opleveren is het jammer, zet maar bij de rest, kan ik klaverjassen ;)

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens en meisjes, kijk uit. Humor wordt hier niet op prijs gesteld. Mag ik een wild card voor de volgende ronde?

 

 

wilder dan dit kan ik het niet maken...

 

bank-of-america-deposit-program-defender

 

 

 

 

 

 

Overigens hebben de heren het hierboven over 3 totaal verschillende zaken.

 

1. een cache die nog niet online is kun je niet online loggen.

 

2. een cache die niet online is, kun je wel gewoon loggen in het logboek.

 

3. een cache die online is kun je loggen in het logboek en of op geocaching.com

 

 

Jullie willen toch niet beweren dat er vage figuren rondlopen die in het hypothetische geval dat ze volledig per ongeluk op een willekeurig stukje aarde een logboek vinden in een holle boom hier hun naam op zetten. En dat ze dan die coördinaten bij elke nieuwe published cache bekijken om te zien of dit toevallig de coördinaten zijn van hun gevonden logboekje?

 

 

Want als jullie dat werkelijk denken.. Dat er zulke mensen zijn.. Ben dan niet bevreesd of het mag, of het kan. Ben dan gewoon bezorgt om de persoon in kwestie. Die heeft hulp nodig.

 

O ja, en dan is er ook nog versie 4 volgens sommigen.

 

mensen die een multi niet lopen, of een puzzel niet maken. Zie 3.

bewerkt door @Wilbertoord
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...