Spring naar bijdragen

Cache Loggen Voordat Ie Online Komt


nine

Aanbevolen berichten

Ach, als een proefloper een cache als eerste logt, dan klopt het toch helemaal????? Blijkt dat de CO het dusdanig gedaan heeft dat het klopt en hebben de "goudjagers" pech gehad. Eerlijk is eerlijk.

 

Maar even off-topic: als ik alleen een beetje de naar de eindcoordinaten toe ga om de cache te loggen, beduvel ik mezelf dan en kan je dan iemand niet gewoon een raper noemen en een beetje voor de statistieken gaan omdat dit imponerend staat naar een ander? Men zet toch niet zonder reden de multi uit?

 

Heb het gevoel dat men elkaar met grote regelmaat tegenspreekt hier op het forum en als bepaalde mensen wat zeggen/doen dit dan wel mag en een ander niet.

 

Heb je het gevoel dat de ouwe stompen de jonge stompen de mond snoeren?

Antarctica

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ach, als een proefloper een cache als eerste logt, dan klopt het toch helemaal????? Blijkt dat de CO het dusdanig gedaan heeft dat het klopt en hebben de "goudjagers" pech gehad. Eerlijk is eerlijk.

 

Maar even off-topic: als ik alleen een beetje de naar de eindcoordinaten toe ga om de cache te loggen, beduvel ik mezelf dan en kan je dan iemand niet gewoon een raper noemen en een beetje voor de statistieken gaan omdat dit imponerend staat naar een ander? Men zet toch niet zonder reden de multi uit?

 

Heb het gevoel dat men elkaar met grote regelmaat tegenspreekt hier op het forum en als bepaalde mensen wat zeggen/doen dit dan wel mag en een ander niet.

Off-topic:

 

Jeroen,

 

Iedereen herhaalt dingen en iedereen doet geocaching volgens zijn eigen inzicht.

Zie het als een vorm van vrijheid van meningsuiting, je mag je eigen mening hebben, maar duw deze a.u.b. niet bij iemand door z'n strot. ;-)

Als ik slecht ter been zou zijn (waardoor ik geen multies kan doen), terwijl daar (over het algemeen) JUIST de mooiste containers te vinden zijn, dan zou een CC-list een mooie oplossing zijn.

Het is dan misschien niet "volgens de regeltjes", maar het geeft misschien wel voldoening en plezier.

 

Waarschijnlijk spreek ik mezelf nu ook wel weer op de een of andere manier tegen, jammer dan!

 

On-topic:

Als proeflopers zo "hebberig" zouden zijn (vorm van goudkoorts?), heb je misschien de verkeerde proefloper gekozen?

Een van mijn caches is ook proefgelopen voor twee teams (daar ben ik ze nog steeds dankbaar voor), zij hebben gewacht tot het podium lang en breed vergeven was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De reden om de multi 'uit te zetten' kan zijn dat men elke cache, naar het voorbeeld van de eerste cache, als een 'tradi' beschouwt. Dat is absoluut niet mijn insteek, begrijp me goed, maar sommige cachers willen het spel in de oervorm beleven. "Geef mij de coördinaten en ik zoek de cache. Verder geen flauwekul zoals puzzels of tussenpunten met opdrachten. Dat zijn allemaal overbodige obstakels, die mijn spelbeleving in de weg staan".

 

Zo iemand hoeft nog geen raper te zijn. Een raper gaat puur voor de aantallen en de statistieken en daarmee beduvelt elke raper inderdaad zichzelf, op de eerste plaats door zichzelf wijs te maken dat hij/zij aan geocaching doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Flaker; de cacher die slecht ter been is met een CC database?

De meeste cachers met een CC database doen gewoon 15 multies en mysteries van elk + 10 km op een middag.

Slecht ter been?

Ik geloof er niets van.

Antarctica

 

Ant,

 

je hebt me verkeerd geïnterpreteerd/ik heb mijn opmerking niet goed genoeg geformuleerd.

De betere stelling:

Alleen als je slecht ter been bent, is het in mijn ogen relatief gerechtvaardigd dat er een CC wordt toegepast op multicaches als je interesse hebt in de mooiere caches.

Mysteries kun je mooi oplossen als je thuis zit.

Anders is een CC in mijn ogen... tja, hoe zeg ik dit netjes... niet de manier om geocachen te beoefenen.

 

Edit: Klein stukje vergeten.

bewerkt door Flaker91
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die 7700 caches van meneer Barny kan je ook je vraagtekens bijzetten. Een multicache van een goede bekende van ons, heeft Barny niet gelopen. Hij vroeg hem om het coordinaat van de eindcache.... Kreeg die, en logde. Zegt alles over de geloofwaardigheid van deze meneer. Dus wie is er nou eigenlijk de grootste stumper????

 

Nu word ik toch wel een beetje heel erg nieuwschierig, ik vraag namelijk haast nooit om eindcoords van muly's of er moet een duidelijke gegronde reden voor zijn om dat te doen die ik dan natuurlijk ook aan de CO vertel

meesteal zet ik dan ook de reden van mijn bezoek aan de cache in mijn log

dus dan kan je begrijpen dat ik heel graag zou willen weten over welke cache dit gaat zodat ik jou en iedereen hier kan uitleggen welke reden er mij toe bracht om de eindcoords meteen te vragen.

gaarne antwoord AUB

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lol, ik zou zeggen doe je best,

 

het boeit mij niet dat ik jou moet ergens van moet overtuigen, zeker als ik zelf zeker ben van mijn vonsten kan het me totaal geen moer scheelen wat jij (of wie dan ook) er van vind ;)

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lol, ik zou zeggen doe je best,

 

het boeit mij niet dat ik jou moet ergens van moet overtuigen, zeker als ik zelf zeker ben van mijn vonsten kan het me totaal geen moer scheelen wat jij (of wie dan ook) er van vind ;)

 

Barny

 

Ik twijfel niet aan het aantal.

Antarctica

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eindelijk thuis en tijd om voorgaande berichtjes te lezen.

 

Volgens mij heerst er een groot misverstand.

Barny, wij vinden het helemaal niet erg dat jij geen multi's wilt lopen en geen puzzeltjes wilt oplossen.

Ook niet dat je slechts geïnteresseerd bent in logboekjes.

En ook nemen wij het je niet kwalijk dat je wel eens een typfoutje maakt.

We hebben er zelfs geen moeite mee dat je sporadisch een onvriendelijke log schrijft.

En dat je slechts zelden de eindcoördinaten opvraagt begrijpen we, want de meeste heb je al.

 

Slechts één puntje van kritiek: het rechtpraten van een banaan.

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...