Spring naar bijdragen

Cache Loggen Voordat Ie Online Komt


nine

Aanbevolen berichten

Hallo

er is op 25 april een nieuwe traditional uitgekomen van Tuitje, langs de oever deel 4 bij Lopik in de buurt.

Nou blijkt dat ie al op 7 april gelogd is, hij was op die datum nog niet gepublished en dus officieel niet online.

tuurlijk is het leuk om een keer een podiumplek te scoren, maar daar gaat mij niet om, mijn vraag of dit wel mag vlgs de geocache regels.

Ik laat mijn FTF logje toch staan, omdat ik m na het online komen van geocaching.com als eerste in het veld en officieel gevonden heb.

Hoe denken jullie hierover?

Groeten,Alpenszene

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

laten we eens de letters FTF ontleden

de eertse F is van First

de letter T is van To

de tweede letter F is van Find

 

simpeler kan ik het niet uitleggen de eerste die hem dus gevonden heeft dus , vroeguh noemde we dat grapje "ontmaagden" ook dat dekt de lading helemaal

soms word er zelfs tegenwoordig nog wel gesproken over een "maagdelijk" logboekje

1 cache kan maar 1 keer voor het eerst gevonden worden, alle stumpers die daar na komen volgen het gemaakte spoor van de ontmaagder

maar omdat we met het spelletje Geocachen bezig zijn belazeren we heel graag iedereen, jan en alle man om het virtule puntje op een schaamteloze ranglijst

vergetend dat ze zichzelf belazeren om in dit geval te denken dat je als "eerste" bij de cache was

nee dus de Joop Zoettemelk plek, een afgang, een blamage, jankent naar huis, hoofd gebogen

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

laten we eens de letters FTF ontleden

de eertse F is van First

de letter T is van To

de tweede letter F is van Find

 

simpeler kan ik het niet uitleggen de eerste die hem dus gevonden heeft dus , vroeguh noemde we dat grapje "ontmaagden" ook dat dekt de lading helemaal

soms word er zelfs tegenwoordig nog wel gesproken over een "maagdelijk" logboekje

1 cache kan maar 1 keer voor het eerst gevonden worden, alle stumpers die daar na komen volgen het gemaakte spoor van de ontmaagder

maar omdat we met het spelletje Geocachen bezig zijn belazeren we heel graag iedereen, jan en alle man om het virtule puntje op een schaamteloze ranglijst

vergetend dat ze zichzelf belazeren om in dit geval te denken dat je als "eerste" bij de cache was

nee dus de Joop Zoettemelk plek, een afgang, een blamage, jankent naar huis, hoofd gebogen

 

Barny

Misschien heb je gelijk, maar ik snap niet wat je nu eigenlijk bedoelt. Vind je loggen voor publiceren nou wel of niet geoorloofd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Barnee vindt alles wat hij niet doet, ongeoorloofd.

Dat maakt zijn wereld zo eenvoudig!

Antarctica

Barny zegt: "1 cache kan maar 1 keer voor het eerst gevonden worden, alle stumpers die daar na komen volgen het gemaakte spoor van de ontmaagder."

Dat betekent dus dat vrijwel alle cachers stumpers zijn.

Barny wil graag in het Guinness Book of Records komen met zijn aantal stupide uitspraken.

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alpenszene, er zijn helemaal geen geocacheregels. Er zijn bepaalde gebruiken, rituelen en een heleboel meningen, maar FTF, podiumplekken en puntjes zijn in de loop der jaren door spelers verzonnen en voor sommige cachers een begrip geworden. Jij mag zelf beslissen of het iets voor je betekent.

 

Naast alle verzinsels zijn er 2 logische feiten: een cache kan worden gelogd vanaf het moment dat ie is geplaatst en dat kan slechts één keer voor de eerste keer gebeuren. Of en waar de cache is gepubliceerd speelt daarbij geen enkele rol. Er is geen instantie die bepaalt hoe het spel gespeeld moet worden en de enige die iets over de cache te zeggen heeft is de eigenaar.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

....1 cache kan maar 1 keer voor het eerst gevonden worden, alle stumpers die daar na komen volgen het gemaakte spoor....

 

Ja, bij Barny is het zoals gewoonlijk, recht in je smoel :blink: . Ik kan me voorstellen dat diegene die Barny’s logjes en reacties niet kennen of die nog nooit hebben gelezen, zich aan zijn woordkeuze ( behoorlijk? ) ergeren.

 

Niet dat ik hem wil verdedigen, maar hij heeft meer dan 7700 founds. Veel meer dan menig andere Geocacher en dat maakt hem dus ( volgens zijn eigen beredenering ) een groter stu***r dan de rest.

 

Als je het zo bekijkt, is er geen reden tot paniek :) .

 

Edit: Er valt weer tekst weg

 

@Vlinder: dat is duidelijk: Opgelost!

bewerkt door Linkalovers
  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...