Jump to content
  • 0
RandoLoup

Garlic Tape

Question

Recommended Posts

• 0

Waar kan ik een spoedbestelling plaatsen voor een aantal rolletjes?

Ik heb hier 2 rolletjes besteld en worden deze week nog geleverd.

Edited by DanPan

• 0

Ik heb het geprobeerd... die van mij kunnen er pas 2 april zijn. Net een dag te laat. Jammer. Dat wordt weer archiveren.

• 0

Potverdorie nu alweer uitverkocht.

• 0

Dus iedere cachelegger aanstaande zondag (1-4) aan de slag met deze byzondere actie? of toch niet ?

• 0

Ik had andere plannen voor de komende dagen. Dan maar gelijk groot onderhoud, aan al mijn caches. Dat zal de vrouw niet fijn vinden.

Zie ook: http://www.geocaching.com/about/guidelines.aspx

Kort gezegd: "Vanaf tweede paasdag moeten alle actieve geocaches, voorzien zijn van een stukje Garlic Tape. Zodat GC de cache makkelijker kan inventariseren" en "Geocaches die niet voorzien zijn, worden daarna direct disabled. 'We moeten alles in het werk stellen om wildgroei te voorkomen', aldus één van de reviewers.“

@Bastos: het zat vanmorgen al bij de post! Ik ga gelijk bezig, misschien is de planning voor komend weekend nog te redden.

Edit: dikke vingers en tekst valt weg

Edit: er blijft tekst wegvallen

Edited by Linkalovers

• 0

Bij ons in de buurt wonen enkele Chinese en Molukse families. Heel aardige mensen.

Als ik het netjes vraag, dan zullen onze caches daar vast wel enkele dagen mogen worden ondergebracht.

• 0

Welke 1 april grap?????

• 0

Waar gaat deze ....

Het is óf links, óf rechts.

Ik heb mijn planning al gemaakt. Morgenvroeg op pad en dan langs al m'n caches, voor tape en groot onderhoud. Als ik niets 'onverwachts' moet vervangen, ben ik morgenmiddag klaar en zijn mijn caches én m'n weekend gered.

Edit: zeer dikke vingers

Edited by Linkalovers

• 0

Ik zet ze gewoon op tempararily disabled en breng de caches naar de Chinees. De afspraak is al gemaakt en we krijgen de volle medewerking.

Tape kan ik niet aankomen, maar hopelijk zijn de caches na enkele dagen voldoende doordrenkt met knoflooklucht dat de honden er brood van lusten.