JackHoe Geplaatst 13 december 2015 Geplaatst 13 december 2015 @ Team Tabak; let wel! het is een log uit 2010. In middels weet ik beter
JackHoe Geplaatst 13 december 2015 Geplaatst 13 december 2015 Deze cacher heeft twee hobbies gecombineerd. En de vorm past ook wel in deze tijd van het jaar. (wederom een oud logje)
thex Geplaatst 13 december 2015 Geplaatst 13 december 2015 Welke bijdrage Aragon. Mooie macro geleverd, passende en niet te lange log. Perfect toch ? Ja Barry heeft gelijk. Hier op dit forum herkent men elkaars bijdrage niet
thex Geplaatst 13 december 2015 Geplaatst 13 december 2015 Maar ik zie het al, Team Aragorn heeft die cache nog helemaal niet gedaan en begrijpt de nuttige info in de log nog niet zo goed
Barry Geplaatst 13 december 2015 Geplaatst 13 december 2015 (bewerkt) Ik schrik ook niet terug van een stevige discussie Dat vind ik 1 van de leukste dingen aan dit forum. En Barrrrrrrry, ik waardeer over het algemeen je onderbouwde meningen al deel ik ze niet. Ik vind het alleen jammer dat je (in mijn ogen) op betrekkingsniveau zo uit de hoogte doet. "Jullie, mentaal en psychologisch onderontwikkeld plebs". Maar dat zegt vast ook een heleboel over mij Alsjeblieft Domi, uit de hoogte doen? Of naast mijn schoenen lopen? Ik loop al moeilijk genoeg, nee dank je! Ben altijd open en netjes. Ga jij mij ergens van beschuldigen, dan kan je het terug krijgen. Maar dan niet gaan roepen dat ik opeens uit de hoogte ga doen. Had gewoon op hetzelfde niveau gebleven met de conversatie, dan was er niets geescaleerd. Wat ik wel jammer vind, is dat er hier niemand durft toe te geven wat ik al een aantal keer beweerd heb. Het zou iemand sieren door te zeggen. Ja inderdaad, het gaat wel erg over onszelf de hele tijd, wellicht kunnen we er eens een andere draai aan geven, zodat we ook anderen hun verhaal kunnen laten doen. Beter is dan, om het hele topic te veranderen in (of om een ander topic te starten met): Leuke gebeurtenissen en/of foto's tijdens geocaching. Volgens mij bereik je dan een veel breder publiek. Iedereen vind het leuk om zijn ervaringen te delen en dat heeft totaal niets met loglengtes te maken. @Barry, allemaal prachtig, maar het heeft niets met dit draadje te maken. Waar is jou bijdrage? Zonder goed voorbeeld is je verhaal wel erg vrijblijvend. Kritiek zonder het zelf beter te kunnen doen. Het valt me trouwens op dat er maar zeer weinigen die handschoen opnemen. Er is een verschil tussen willen en kunnen. Ik heb niet de intensie om de langste log te schrijven. Mooie gebeurtenissen zitten in mijn hoofd en ik heb niet zo de behoefte die en public te delen. Wel heb ik mooie dingen onderweg meegemaakt, die ik ook zeker in de log heb vermeld, maar waar en wanneer, geen idee. Knap dat iedereen hier die administratie van zichzelf bijhoudt. Ik kwam vandaag nog een mooie log tegen, kort en bondig: Dit is de log. Blijkt achteraf het boek uit 4 delen te bestaan. Tja, ga je dan de overige delen nog lezen terwijl je de afloop al weet? Ik heb het niet gedaan. Ik heb even deel 2 gelezen, maar het verhaal boeide me niet zo. Wellicht is het een tip om eerst een blurb te publiceren waarna men een beslissing kan maken al dan niet verder te lezen. Zie ik nu pas dat het hier om de alom bekende LLL (lange lappen log) schrijver gaat, dit kan geen toeval zijn! ;-) Ga je binnenkort nog een verhaal publiceren of heb je even geen inspiratie om nog een verhaal te verzinnen? KNIPOOG ALERT! HUMOR! SARCASME! SPOILER! 13 december 2015 bewerkt door Barry
Diederikus Geplaatst 13 december 2015 Geplaatst 13 december 2015 Wat ik wel jammer vind, is dat er hier niemand durft toe te geven wat ik al een aantal keer beweerd heb. Het zou iemand sieren door te zeggen. Ja inderdaad, het gaat wel erg over onszelf de hele tijd, wellicht kunnen we er eens een andere draai aan geven, zodat we ook anderen hun verhaal kunnen laten doen. Daar heb je gelijk in. Het gaat wel erg veel over jullie de hele tijd. Terwijl het draadje over mooie logs gaat. 1
brouwertjes Geplaatst 13 december 2015 Geplaatst 13 december 2015 (bewerkt) Waarom vindt Diederikus zijn eigen logjes trouwens mooi? Persoonlijk vind ik ze alleen maar lang. 13 december 2015 bewerkt door brouwertjes
Peetee Geplaatst 13 december 2015 Geplaatst 13 december 2015 Het draadje is nu 31 pagina's lang. Laten we nog eens kijken hoe het in het voorjaar van 2013 begon: Wat is de mooiste/ beste log ooit geschreven in NL. En bij welke cache. Heb je zelf een super mooie, leuke, originele, verrassende, alternatieve,vervelende, op/af-waarderende,motiverende/ demotiverende, goede,slechte of poëtische log geschreven, of ergens gezien? Deel 'm hier en laat iedereen zien hoe het kan! Ik constateer dat het draadje al wekenlang niet meer loopt zoals de TS het ooit bedoeld heeft, maar over de de vraag of iemand wel of niet zijn eigen logjes mag aandragen. En blijkbaar kun je daar vele pagina's mee vullen ...
Odlaniger Geplaatst 13 december 2015 Geplaatst 13 december 2015 Na een dagje van de buitenlucht te hebben genoten, wil ik kijken of er nog leuke logjes worden aangeprezen. Lijkt of ik in het verkeerde topic ben. Voornamelijk lange lappen tekst van Barry.Enkele citaten met een paar kanttekeningen.“Ok, de doelstelling is niet bereikt. Er is geen diversiteit in logs te bekennen, slechts steeds dezelfde logs.”Ik heb Diederikus nooit kunnen betrappen op copy-paste logjes.“Doorgaans zitten eigenaar van de cache's echt niet op dat soort logs te wachten.”Hoe weet je dat? Kritiek op logjes met slechts TFTC is mij wel bekend.“Hiervoor was dit topic sowieso ten dode opgeschreven met steeds dezelfde "leuke" mensen logs.”Zonder die mensen was dit draadje al eerder doodgebloed bij gebrek aan bijdragen.“Mijn woorden waren toch al verspild waren voor de dovemansoren. Ga je tegen de draad in of zeg je iets wat niet verwacht wordt hier, dan wordt het te ingewikkeld.”Accepter dat niet iedereen het met jou eens is en maak je je er niet vanaf met woorden als begrijpen en dovemansoren. En nee, het is niet ingewikkeld wat je zegt. Het is heel simpel, je houdt niet van lange logjes. Maar bedenk, dat Diederikus verder best een aardige vent is met de nodige zelfspot.
MarcoDomi Geplaatst 13 december 2015 Geplaatst 13 december 2015 Zullen we het weer over mooie logjes hebben? ?
Odlaniger Geplaatst 13 december 2015 Geplaatst 13 december 2015 Goed idee Domi, maar ik wilde even mijn epiloog kwijt.
Team Aragorn Geplaatst 13 december 2015 Geplaatst 13 december 2015 (bewerkt) ... Ik constateer dat het draadje al wekenlang niet meer loopt zoals de TS het ooit bedoeld heeft, maar over de de vraag of iemand wel of niet zijn eigen logjes mag aandragen. En blijkbaar kun je daar vele pagina's mee vullen ... Hé Peetee, beter opletten! We hebben het ook gehad over de redenen om al dan niet een lange log te schrijven: bedankje voor de eigenaar, herinnering voor de schrijver, etc. En dan blijkt dat er - voor mij onverwacht - C O's zijn die helemaal niet op een lange log zitten te wachten! Als ik het goed gevolgd heb, heeft MarcoDomi een splinternieuwe cache! Mooie gelegenheid om hier een linkje naar een mooie log te plaatsen? Of zijn er geen mooie logs op gekomen, Domi. Edit: @Odlaniger, zonder Barry persoonlijk te kennen, heb ik hier al vaak gelezen dat hij bijzonder veel van de natuur houdt. Zulke mensen zijn meestal ook heel aardig hoor. 13 december 2015 bewerkt door Team Aragorn
MarcoDomi Geplaatst 13 december 2015 Geplaatst 13 december 2015 (bewerkt) Zeker zijn er al mooie logs! Ik voelde een lichte aarzeling deze hier te plaatsen, want trots zijn op je nieuwe cache en leuke ontvangen logjes zal ook wel zelfverheerlijking zijn ??? So be it. https://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=549a5d00-7b4a-4b45-a545-01a5a9d1d3e2 En deze ook https://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=8965690a-847e-4635-8843-fc077afc0b7f Ik ben al flink verwend met leuke logjes. Nog eentje. https://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=b0c01fa8-46b6-4285-8a82-3c9434f8577b 13 december 2015 bewerkt door MarcoDomi
Odlaniger Geplaatst 13 december 2015 Geplaatst 13 december 2015 https://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=2fbc7631-211a-4316-8c8d-cf897bb1f85a is een leuke log van ioHpeiH. Voor wie tijd en zin heeft, daaronder staat het lezenswaardige zesdelige verslag van Diederikus. Schrik niet, het zijn niet allemaal lange teksten.
JackHoe Geplaatst 13 december 2015 Geplaatst 13 december 2015 Een log met aan het eind een smeekbede. Waar zou dat vandaan komen?
Aanbevolen berichten