Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ook ik ben nog steeds in vakantiestemming!

Wat zijn we in Zwitserland weer op fantastische plekken geweest.

Mijn eigen no. 1 is deze. Lang gewacht, stil gezwegen want we waren hier al in 2009 maar wisten toen niet dat er een cache lag!

Mooie omgeving, en dito foto's ... Tja, soms heb je zo'n mazzeldag. :)

Geplaatst

Lauterbrunnen, daar heb ik ook nog vakantieherinneringen aan. Als kind gingen wij daar in de buurt op vakantie, maar toen waren er natuurlijk nog geen caches.

Jullie hebben prachtige foto's gemaakt Team Aragorn!

Geplaatst

De zoete kersen zijn al lang op hoor. Als ik me niet vergis (d.w.z. als het blad op de foto bij de bessen hoort) heb je Amerikaanse vogelkers gegeten? Hoe is het trouwens met de zwanen?

Geplaatst

Dit is vast niet een top zoveel mooi bericht, maar ik wilde hem toch delen, het valt niet mee het plezier en gevoel te beschrijven, maar ik heb een poging gedaan. Nog als ik terugdenk aan deze cache, de beleving en het schrijven van dit log zit ik met een grijns van oor tot oor :wink2: .

http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=a51b5c75-10bb-402b-bbc6-1b550de117d1

Groetjes,

Natasja.

Geplaatst

Een mooiste log gaat voor mij niet vanzelfsprekend alleen maar over mooi schrijven. Als ik dit lees, is het duidelijk dat jullie veel plezier gehad hebben en dat is ook belangrijk (het belangrijkste?). Mond tot mond reclame werkt het beste.

• 2 weeks later...
Geplaatst

Ja, mooie log!

Geur wordt verwerkt in een van de oudste delen van onze hersenen. Het zijn prikkels die vaak nog worden waargenomen als andere zintuiglijke informatie niet meer goed verwerkt wordt. Heel basaal dus. Er wordt in marketing dan ook regelmatig gebruik van gemaakt. Een supermarkt waarin de geur van versgebakken brood hangt schijnt een betere omzet te krijgen, zelfs als de geur van afbakbrood uit de fabriek komt.

De mooie blauwe bloemen op een van de foto's zijn volgens mij van de Ipomoea.

Geplaatst

Mensen die hun huis willen verkopen, bakken op de ochtend van een "Open Huizen Dag" een appeltaart. De lucht daarvan geeft een goed gevoel op het moment, dat eventuele belangstellenden langskomen. Geur kan dus heel belangrijk zijn..... Wij hebben drie keer een "Open Huizen Dag" meegemaakt en we hebben drie keer onze appeltaart zélf opgegeten..... Ik kijk al uit naar de volgende..... :-) :-)

• Top! 1
Geplaatst

Bij het lezen van die log zou ik bijna vragen of jullie elkaar ook nog besnuffeld hebben. :kissie: Die geur hing in de lucht en een beetje vleierij was het natuurlijk ook. Leuk hoor!

Geplaatst

Bij het lezen van die log zou ik bijna vragen of jullie elkaar ook nog besnuffeld hebben.

Nou Barry, jij wordt wel heel plastisch

:-)

Vleierij? Wellicht, maar zeker geen valse. Degenen die de cache (en Od) kennen, weten waarom ;-)

Leuke caches en originele owners mogen schaamteloos bejubeld worden, als het aan mij ligt. Goed voorbeeld doet goed volgen.

Geplaatst (bewerkt)

Bij het lezen van die log zou ik bijna vragen of jullie elkaar ook nog besnuffeld hebben.

Nou Barry, jij wordt wel heel plastisch

:-)

Vleierij? Wellicht, maar zeker geen valse. Degenen die de cache (en Od) kennen, weten waarom ;-)

Leuke caches en originele owners mogen schaamteloos bejubeld worden, als het aan mij ligt. Goed voorbeeld doet goed volgen.

Jammer, en ik maar hopen op een cache-soapie. :wink2:

Tuurlijk, veel meer mensen zouden de hobby speciaal moeten houden d.m.v. een mooie log. De enige manier om iemand een compliment te maken cq dankwoord uit te spreken.

bewerkt door Barry
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...