Odlaniger Geplaatst 27 april 2012 Share Geplaatst 27 april 2012 Je moet ook geen kokertjes achter verkeersborden zoeken. Ga liever een mooie cache doen. Dan hoef je je ook niet te schamen voor wat je in het weekend doet. Grapje natuurlijk, ik zoek de mooie caches, ik cache niet zo vaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 27 april 2012 Share Geplaatst 27 april 2012 OffTopic: ................ klinieken waar ze je misschien nog kunnen helpen voor het te laat is ................ Er is ( dus ) nog hoop !!?? Geen hoop voor alle geocachers, sommigen zijn hopeloos verloren tot hun dood. Een cacherol in hun urn. Zo is er leven na de dood, eeuwige roem. Dit zal niet door iedereen in dank worden aanvaard, maar Always Look on the Bright Side of Life! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 27 april 2012 Share Geplaatst 27 april 2012 Toch maar eens een cache van Odlaniger met een bezoekje vereren, om te kijken of het cachen nog een sprankje hoop heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 28 april 2012 Share Geplaatst 28 april 2012 Zoals een spreukwoord ons zegt: Zoals de CO lambalt op de chat, zo is de cache in werkelijk ook neit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triskelle Geplaatst 28 april 2012 Share Geplaatst 28 april 2012 [...] Een cacherol in hun urn. [...] Goed zo! Geheel in overeenstemming met de guidelines van Groundspeak ... begraven mag immers niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 28 april 2012 Share Geplaatst 28 april 2012 Was dat grijze spul geen zand dan waar die logrol in lag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 28 april 2012 Share Geplaatst 28 april 2012 Als dat zand na enige jaren vloeibaar wordt, was het wat anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 28 april 2012 Share Geplaatst 28 april 2012 Van facebook de urn in ............. lekker draadje! Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Tabak Geplaatst 28 april 2012 Share Geplaatst 28 april 2012 (bewerkt) Het draadje is representatief voor geocaching in het algemeen..... "Het gaat nergens over, maar het is wél leuk!!!!" 28 april 2012 bewerkt door Gerrit Tabak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 28 april 2012 Share Geplaatst 28 april 2012 Het draadje is representatief voor geocaching in het algemeen..... "Het gaat nergens over, maar het is wél leuk!!!!" :beerchug: :thumbup: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 28 april 2012 Auteur Share Geplaatst 28 april 2012 GC.com. 1 vriend maar wel een hele goede Dat denk jij! Antarctica ik wist dat JIJ je aangesproken zou voelen ! Vriend Je moet ook geen kokertjes achter verkeersborden zoeken. Ga liever een mooie cache doen. Dan hoef je je ook niet te schamen voor wat je in het weekend doet. X bijvoorbeeld >>>>> http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=b9622a2c-c0c2-4eb3-87c1-c48e5a6014e3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 28 april 2012 Share Geplaatst 28 april 2012 X bijvoorbeeld >>>>> http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=b9622a2c-c0c2-4eb3-87c1-c48e5a6014e3 heb je die nou nog niet gedaan ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 29 april 2012 Share Geplaatst 29 april 2012 Sinds een week moet ik elke dag opnieuw inloggen op gc.com, zowel op de Pc als op de gsm, zijn er meer mensen die dit hebben? Mijn inlognaam wordt dus niet onthouden. Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Tabak Geplaatst 29 april 2012 Share Geplaatst 29 april 2012 Geen last van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pocileh Geplaatst 29 april 2012 Share Geplaatst 29 april 2012 Nee, ook hier geen last. Ik word gewoon ingelogd, zowel op de site zelf als in het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden