Spring naar bijdragen

Gezichtboek


hooningkorf

Aanbevolen berichten

................ Men vond het toen maar overdreven................

Het bovenstaande vind ik zeer toepasselijk.

 

 

Natuurlijk moet iedereen zelf weten hoe hij/zij wil omgaan met sociale media. Natuurlijk zijn er ‘goede’ en ‘slechte’ sites, waar jij de grens legt is natuurlijk jouw persoonlijk keuze.

Het ‘probleem’ tegenwoordig is, dat alles naar het financiële vlak wordt getrokken. Snel en makkelijk geld verdienen is tegenwoordig zeer hip en wat is dan gemakkelijker, dan daar het …… ( vul maar wat in ) van iemand anders voor te gebruiken.

Zo zeg ik al jaren dat er meer gehackt wordt dan men weet en soms krijg ik daarin helaas gelijk. Zo zijn er tal van voorbeelden waaruit blijkt dat persoonsgegevens veel geld waard zijn. Is het niet rechtstreeks ( door verkoop van NAW ) dan wel via gerichte reclame. Het valt mij b.v. steeds vaker op dat als je bij website X iets hebt bekeken, je dagen daarna nog steeds via allerlei andere websites aanbiedingen daarvoor krijgt.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

waar jij de grens legt is natuurlijk jouw persoonlijk keuze.

Zeg maar rustig: waar anderen jouw grens gaan trekken. Zo word mijn werk verward met mijn hobbie, en ik zou niet graag een toekomstige job geweigerd willen omdat "men" via social media erachter komt dat ik hier de hele dag lig te lamballen, en verder doosjes zoek in de struiken, nano nano nano. Het is al meer dan eens voor gekomen dat men op linked-in wilde inbreken (als een zogenaamde vriend (die ik niet ken)), en facebook .... nou die kent mijn vrienden erg goed .... alleen de vraag is hoe ? Zo weet facebook precies met wie ik 's-ochtends als eerste op het werk koffie drink. Wie heeft waar op geklikt (ben geen facebook fan, dus de mijne is leeg).

T'is maar waar anderen straks de grenzen voor jou gaan trekken. Thats all, folks.

 

The X die graag X wil blijven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een heisa over een optie.

 

En waarom posten mensen die zo bang zijn voor hun privacy zo ontzettend veel informatie op een publiek forum? Dislikes zijn immers net zo veelzeggend als Likes.

 

Inderdaad, hopsa heisasa, 't is bijna in de maand van mei, ja, ja. Wat een saai draadje, langdradig.

Ik ben niet bang voor mijn privacy, iedereen mag weten dat ik Odlaniger heet, dat ik 26 ben, dat ik op vakantie ga naar Lesbos en dat de sleutel van de voordeur onder de witte bloempot ligt. En ik zal onder de pot ook een logrol leggen zodat je kunt laten weten dat je bent geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een heisa over een optie.

 

En waarom posten mensen die zo bang zijn voor hun privacy zo ontzettend veel informatie op een publiek forum? Dislikes zijn immers net zo veelzeggend als Likes.

 

Inderdaad, hopsa heisasa, 't is bijna in de maand van mei, ja, ja. Wat een saai draadje, langdradig.

Ik ben niet bang voor mijn privacy, iedereen mag weten dat ik Odlaniger heet, dat ik 26 ben, dat ik op vakantie ga naar Lesbos en dat de sleutel van de voordeur onder de witte bloempot ligt. En ik zal onder de pot ook een logrol leggen zodat je kunt laten weten dat je bent geweest.

 

Zeg eens eerlijk heet u echt odlaniger :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

iedereen mag weten dat ik Odlaniger heet, dat ik 26 ben, dat ik op vakantie ga naar Lesbos en ...

Als dat zo is Donald Gier uit Niger, waarom geef je je leeftijd dan niet prijs in je profiel, hmmmm ? Kunnen we je op je verjaardag ook eens vertieren met een lesje over het bos, ouwe Macedonier :yawn: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

iedereen mag weten dat ik Odlaniger heet, dat ik 26 ben, dat ik op vakantie ga naar Lesbos en ...

Als dat zo is Donald Gier uit Niger, waarom geef je je leeftijd dan niet prijs in je profiel, hmmmm ? Kunnen we je op je verjaardag ook eens vertieren met een lesje over het bos, ouwe Macedonier :yawn: .

 

 

:dribble: :dribble: Hahaha hij zou wel willen dat hij nog 26 was volgens mij is het eerder 62 :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een heisa over een optie.

 

En waarom posten mensen die zo bang zijn voor hun privacy zo ontzettend veel informatie op een publiek forum? Dislikes zijn immers net zo veelzeggend als Likes.

 

Inderdaad, hopsa heisasa, 't is bijna in de maand van mei, ja, ja. Wat een saai draadje, langdradig.

Ik ben niet bang voor mijn privacy, iedereen mag weten dat ik Odlaniger heet, dat ik 26 ben, dat ik op vakantie ga naar Lesbos en dat de sleutel van de voordeur onder de witte bloempot ligt. En ik zal onder de pot ook een logrol leggen zodat je kunt laten weten dat je bent geweest.

 

Zeg eens eerlijk heet u echt odlaniger :blush:

 

Voor veel geocachers heet ik echt Odlaniger.

 

iedereen mag weten dat ik Odlaniger heet, dat ik 26 ben, dat ik op vakantie ga naar Lesbos en ...

Als dat zo is Donald Gier uit Niger, waarom geef je je leeftijd dan niet prijs in je profiel, hmmmm ? Kunnen we je op je verjaardag ook eens vertieren met een lesje over het bos, ouwe Macedonier :yawn: .

 

Mijn leeftijd heb ik zojuist gegeven, weliswaar als anagram. Maar dat is niet interessant als je mij wil verblijden op mijn verjaardag: 23 januari.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:dribble: :dribble: Hahaha hij zou wel willen dat hij nog 26 was volgens mij is het eerder 62 :dribble:

 

Speurneus!

Antarctica

 

Een goede speurneus kan alles over mij te weten komen via mijn cache Zoete wraak. Ik heb geen geheimen, behalve wat ik geheim wil houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatst was ergens aan het zoeken naar een cache toen oudere man tegen mij zei: daar zit hij hoor en wees achter een bord...ja zegt hij jullie vallen op doordat jullie niet willen opvallen MAAR ik heb jullie wel door hoor ik zie dat wel anderen misschien niet maar ik wel en dat is precies wat een goede cacher wil..... niet opvallen en toch zijn hobby kunnen doen dat zie je b.v. ook aan de namen de wij ons zelf geven op gc.com zoals birdie.nl ,heracross,de-fam,antartika antretica ( god hou schrijf ik dat nu ook alweer) namen die je eigenlijk niet opvallen of niet herkenbaar zijn aan een persoon ...... daar integen bij facebook/gezichtboek moet je juist wel herkenbaar zijn en opvallen het is zelf de bedoeling dat als je een naam in type het hele en houen te voorschijn komt van iemand en dus hoe hij er uit ziet ,hoe oud hij is en welke vrienden hij heeft enz... Het is daar soms zo erg dat er mensen zijn die type wanneer ze aan het poe.... zijn Als gc.com en gezichtboek 1 zijn en je gaat zoeken op je GCNAAM dan komt ook je hele houen te voorschijn en dat is precies waar een goede cacher niet op zit te wachten want wij willen NIET opvallen ... Toch ???

Kijk het is natuurliijk erg leuk voor gc.com dat ze hier 5 miljoen voor krijgen maar ik weet het nog niet zo.. voor mij blijf ik liever een beetje anoniem met deze hobby niet dat ik mij hier voor schaam hoor ik doe met veel plezier maar altijd zo dat het niet opvalt :):rolleyes: en ja ik weet het je heb een keuze maar is dat echt zo ???? Is de keuze niet algemaakt door gc.com vandaag of morgen word er een " computerfout " gemaakt en dan sta je toch op gezichtboek .............

 

Ps

Facebook 500 vrienden

GC.com. 1 vriend maar wel een hele goede :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

.. voor mij blijf ik liever een beetje anoniem met deze hobby niet dat ik mij hier voor schaam hoor ..

 

Ik wel. Vraagt een collega aan mij: wat doe jij in je vrije tijd? Ga ik echt niet vertellen dat ik filmkokertjes achter verkeersborden zoek.

 

Ps

Facebook 500 vrienden

GC.com. 1 vriend maar wel een hele goede :eek:

 

Ben blij dat ik geen vrienden heb, kost veel te veel vrije tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Ik wel. Vraagt een collega aan mij: wat doe jij in je vrije tijd? Ga ik echt niet vertellen dat ik filmkokertjes achter verkeersborden zoek.

 

 

 

Of onder kaboutertjes en bloempotten in een andermans voortuin in één of andere kleurloze vinexwijk..... Inderdaad, als je zoiets aan niet geocachers vertelt krijg je al snel stiekum een A-viertje toegespeeld met adressen van klinieken waar ze je misschien nog kunnen helpen voor het te laat is.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...