Spring naar bijdragen

Gezichtboek


hooningkorf

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Sinds een week moet ik elke dag opnieuw inloggen op gc.com, zowel op de Pc als op de gsm, zijn er meer mensen die dit hebben?

Mijn inlognaam wordt dus niet onthouden.

Antarctica

 

Wordt jouw browsegeschiedenis automatisch verwijderd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds een week moet ik elke dag opnieuw inloggen op gc.com, zowel op de Pc als op de gsm, zijn er meer mensen die dit hebben?

Mijn inlognaam wordt dus niet onthouden.

Antarctica

 

 

Ik was je naam ook bijna vergeten en hoe je het schrijft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar ging dit draadje ook alweer over? Heeft Antarctica er weer een andere wending aan gegeven? Hoe krijgt hij het iedere keer weer voor elkaar!

Volgens mij ging het o.a. over echte vrienden tot in de dood en de urn.

Maar ik heb ook gezegd dat ik blij ben dat ik geen vrienden heb. Krijg ik gelijk een vriendenuitnodiging van een imker ofzo. Heb hem uit beleefdheid geaccepteerd, maar heb nu wel direct een hele goede vriend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar ging dit draadje ook alweer over? Heeft Antarctica er weer een andere wending aan gegeven? Hoe krijgt hij het iedere keer weer voor elkaar!

Volgens mij ging het o.a. over echte vrienden tot in de dood en de urn.

Maar ik heb ook gezegd dat ik blij ben dat ik geen vrienden heb. Krijg ik gelijk een vriendenuitnodiging van een imker ofzo. Heb hem uit beleefdheid geaccepteerd, maar heb nu wel direct een hele goede vriend!

 

Jij verdient er een VRIEND bij :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit draadje krijgt er steeds meer gezichten bij.. Toch Hooning ? :bag:

 

Wel even dit draadje in stand houden voordat het uit de top 7 verdwijnt en het "gezichtsverlies" lijdt.

Morgen kan ik in ieder geval aan mijn collega's vertellen dat ik een nieuwe vriend heb.

Nu nog een nieuwe vriendin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

best wel vervelend die knop zo dicht bij het inloggen bij GC.com je druk bij elke keer op de facebook knop bah

 

 

Bah bah bah..... ik heb nog steeds ruzie met die knop ....... dacht ik zit op gezichtboek vrienden te maken zit ik daar helemaal niet op maar op geocaching :bag: zijn ook fijne vrienden hoor :eek: Maar toch ????

En toen dacht ik zit op geocaching allemaal cache te zoeken zit ik daar helemaal niet op maar op gezichtboek :bag: krijg allemaal mooi meisjes te zien tja dat zijn ook schatjes/ caches :eek: Maar toch ???

 

Zal wel aan mijn dikke vingers lliggen en niet aan die knop van facebook :)

bewerkt door hooningkorf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...