Spring naar bijdragen

Gezichtboek


hooningkorf

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

@Odlaniger: hoe bedoel je "verwijderd"?

Ik heb in dit draadje ook al aangegeven dat ik steeds opnieuw moet inloggen; bedoel jij dat ook?

Antarctica

 

Ik heb drie keer opnieuw moeten inloggen, maar inmiddels word ik weer geaccepteerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb drie keer opnieuw moeten inloggen, maar inmiddels word ik weer geaccepteerd.

 

Misschien eens flink achter je oren krabbelen, en bij jezelf denken dat dat misschien komt door de onzin die je verkoopt. :bag:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb drie keer opnieuw moeten inloggen, maar inmiddels word ik weer geaccepteerd.

 

Misschien eens flink achter je oren krabbelen, en bij jezelf denken dat dat misschien komt door de onzin die je verkoopt. :bag:

 

Zou kunnen, alhoewel... Dan was dit topic al ter ziele, ik ben niet de enige met wijze woorden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie dwalen weer af van het onderwerp zoals altijd. Het ging om facebook als ik me goed herinner. Het begint echt griezelig te worden. Ik krijg vandaag ongevraagd per post een proefmonster met antirimpelcrême. Heb gelijk mijn foto van facebook gehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

......... Het begint echt griezelig te worden. Ik krijg vandaag ongevraagd per post een .........

Je brengt me wel op een idee. Ik denk dat ik mijn foto op smoelboek vervang door één van de chippendales :eek: . Ik ben benieuwd wat er dan op MIJN deurmat valt?

 

Edit: dikke vingers.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

......... Het begint echt griezelig te worden. Ik krijg vandaag ongevraagd per post een .........

Je brengt me wel op een idee. Ik denk dat ik mijn foto op smoelboek vervang door één van de chippendales :eek: . Ik ben benieuwd wat er dan op MIJN deurmat valt?

 

Edit: dikke vingers.

 

En jij brengt mij weer op een idee. Ik plaats de afbeelding van een fles whisky.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...