Spring naar bijdragen

Gezichtboek


hooningkorf

Aanbevolen berichten

Ik zie net een 'leuk' :huh: berichtje op de nieuwspagina van een landelijke KRANT

 

Precies waarom ik die asocial media verfoei.

Dat hoeft niet per se op Facebook. Zelfs op gc.com komt het voor: klik

Ik hoop niet dat de baas dit leest...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik vind het anders maar heel terecht dat iemand ontslagen wordt die op FB zijn werkgever "Hoerenbedrijf" noemt en zijn leidinggevende "hoerenstumper. Ik vind het ook niet meer dan normaal dat je ontslagen wordt als je je ziek meldt en vervolgens volop aan het feesten slaat.

 

Dat heeft niets te maken met FB, dat heeft te maken met gedrag van deze werknemers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar de werkgever moet dan wel zeker weten dat jij die uitingen op FB hebt gedaan. Onaardig collega die je weg wilt hebben ? FB-account op zijn naam openen, wat opruiende berichtjes plaatsen, werkgever inlichten en klaar is Kees.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar de werkgever moet dan wel zeker weten dat jij die uitingen op FB hebt gedaan. Onaardig collega die je weg wilt hebben ? FB-account op zijn naam openen, wat opruiende berichtjes plaatsen, werkgever inlichten en klaar is Kees.

 

 

Dat zal allemaal wel meevallen.

 

En je ziek melden? En gaan feesten met bewijs als foto? Ook een collega gedaan?

 

Weet je, als je dit soort dingen in de krant zet, dan kun je het verder ook schudden. Vroeger was het een krant, kreeg je reclameblaadjes door je brievenbus waar je niet om vroeg, werd je scheel gebeld met allerlei aanbiedingen.

 

En nu is het internet. Wel of geen FB, die rotzooi krijg je toch. En net zo goed als je vroeger niet alles van de daken moest schreeuwen, moet je nu niet alles op FB zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat hoeft niet per se op Facebook. Zelfs op gc.com komt het voor: ****

Ik hoop niet dat de baas dit leest...

 

Is dat nou persé nodig om je argument over te brengen, zo'n link....?

 

bewerkt door Sivota
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het geen leuk voorbeeld.

 

Je mag best discussiëren en er allemaal een andere mening op na houden. Zo'n log gaan opzoeken en hier plaatsen komt meer over als een aanval op Irisisleuk. En Iris is echt leuk, dat was helemaal niet nodig. Kom gewoon met algemene argumenten ipv zo'n log. Is gewoon een beetje flauw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geocaching heeft de drempel :thumbdown: verlaagt door samen te werken met gezichtboek en we merken dat er steeds meer “nieuwe” cachers bij komen hier door .

MAAR die de regel niet altijd volgen.

Dat houd in dat ze soms de cachepagina helemaal niet lezen >>> http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=19737&st=0 <<< of de cache compleet stuk maken >>>>> http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=19735 <<<<<

Dit komt volgens mij omdat je heel snel een gratis account aan kan maken en dan ………

zoeken en dan slopen/rippen die cache’s

Ook ik heb het nu al paar keer meegemaakt en als ik dan een mailtje stuur krijg ik of geen antwoord of je word uitgescholden.

Wat kunnen wij hier aan doen ???

Ik zelf denk de drempel weer verhogen door alle cache’s Premium Member Only Cache te maken

De snelle gratis account r’s /eitelefoon/gezichtboek/slopers/niet geïnteresseerden/ enz. enz. Kunnen jouw cache niet meer zien en misschien blijf jouw cache dan wel heel want alleen de echt cacher’s blijven over die het wel leuk vinden en alles heel laten (hoop ik :bag: )

Wie doet er mee ???? :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geocaching heeft de drempel :thumbdown: verlaagt door samen te werken met gezichtboek en we merken dat er steeds meer “nieuwe” cachers bij komen hier door .

MAAR die de regel niet altijd volgen.

Dat houd in dat ze soms de cachepagina helemaal niet lezen >>> http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=19737&st=0 <<< of de cache compleet stuk maken >>>>> http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=19735 <<<<<

Dit komt volgens mij omdat je heel snel een gratis account aan kan maken en dan ………

zoeken en dan slopen/rippen die cache’s

Ook ik heb het nu al paar keer meegemaakt en als ik dan een mailtje stuur krijg ik of geen antwoord of je word uitgescholden.

Wat kunnen wij hier aan doen ???

Ik zelf denk de drempel weer verhogen door alle cache’s Premium Member Only Cache te maken

De snelle gratis account r’s /eitelefoon/gezichtboek/slopers/niet geïnteresseerden/ enz. enz. Kunnen jouw cache niet meer zien en misschien blijf jouw cache dan wel heel want alleen de echt cacher’s blijven over die het wel leuk vinden en alles heel laten (hoop ik :bag: )

Wie doet er mee ???? :thumbup:

 

Voor zover ik het kan bekijken, lijkt mij dit het eerste goede argument om caches premium member only te maken. Dus zonder steekhoudende tegenargumenten doe ik mee.

bewerkt door Odlaniger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Hooningkorf, ik denk niet dat het veel zal helpen om caches pm only te maken.

Het heeft naar mijn idee meer te maken met dat er mensen zijn die zoveel mogelijk puntjes op een dag willen scoren, en daarbij bewust of onbewust er de tijd niet voor nemen om een cache fatsoenlijk te benaderen hetzij weer netjes op te ruimen.

Zelfs in het bijzijn van dreuzels word er heftig oplos gezocht en gelogd.

Bijna iedere nieuwkomer word zo snel mogelijk PM om hun Telefoon/GPS vol te laden zonder zich echt voor te bereiden welke cache ze gaan lopen.

Het moet sneller en steeds meer, met 100 puntjes op een dag zijn ze nog niet tevreden.

 

Groeten van Erik die met 1 puntje al heel tevreden is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

............... Dit komt volgens mij omdat je heel snel een gratis account aan kan maken en dan ...............

 

Ik zelf denk de drempel weer verhogen door alle cache's Premium Member Only Cache te maken

Ik kan zo 1-2-3 ook geen andere oplossing bedenken, maar ik wil wel graag nog 'even' doorgaan met deze hobby. Ik ben al PM, dus voor mij is het misschien makkelijk te zeggen. Ik vindt het echter wel spijtig :down: voor alle niet PM's die WEL serieus met deze hobby bezig zijn. Maar als '............... alle cache's Premium Member Only Cache ...............' maken helpt, dan moet dat maar :crybaby: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Hooningkorf, ik denk niet dat het veel zal helpen om caches pm only te maken.

Het heeft naar mijn idee meer te maken met dat er mensen zijn die zoveel mogelijk puntjes op een dag willen scoren, en daarbij bewust of onbewust er de tijd niet voor nemen om een cache fatsoenlijk te benaderen hetzij weer netjes op te ruimen.

Zelfs in het bijzijn van dreuzels word er heftig oplos gezocht en gelogd.

Bijna iedere nieuwkomer word zo snel mogelijk PM om hun Telefoon/GPS vol te laden zonder zich echt voor te bereiden welke cache ze gaan lopen.

Het moet sneller en steeds meer, met 100 puntjes op een dag zijn ze nog niet tevreden.

 

Groeten van Erik die met 1 puntje al heel tevreden is.

 

 

het kaft van het koren scheiden :thumbup: :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het kaft van het koren scheiden :thumbup: :thumbup:

 

Juist...Die puntjes zooi een andere naam geven.

 

ik heb trouwens nog een paar puntjes in de aanbieding NU NU GRATIS LOGGEN :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alle caches PM only maken is mijns inziens geen zinvolle optie; de aaifoonboys worden binnen een week PM.

Wil je je cache beschermen tegen puntjesjagers, maak dan mooie lange wandelcaches, met interessante waypoints die stevig denkwerk en GPS vaardigheden vragen; daar komen alleen liefhebbers op af.

Laat de puntjesjagers gewoon lekker hun puntjes jagen!

Die puntjesjagers zullen niet op mijn cache(s) af komen!

Heerlijk!

Antarctica

P.S. Hoonig: als je mij als niet-PM wilt uitsluiten, kun je me als "vriend" schrappen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...