Spring naar bijdragen

Gezichtboek


hooningkorf

Aanbevolen berichten

:lol:

Wat een onzin hier. Ik loop met een smartfoon en ik heb jmeer mysteries gedaan dan trad is. En meer multis dan mysteries. De puntjesjagers lopen met een gps, niet met een smartfoon. En de grootste ironie is dat degene die negatief doet over cachers met een smartfoon zelf de grootste puntjesjagers zijn.

 

 

Ik niet hoor

 

Kun je dat aantonen?

mhmhmhm eigenlijk niet maar is mijn woord niet genoeg ???? :dribble:

 

 

Mijn punt is: waarom ben ik volgens jou een puntjesjager, en waarom ben je dat zelf niet? Kortom: de bewering over puntjesjagers is dus totale onzin.

 

ik bedoelde dat ik loop niet met een eitelefoon en ik zie zo wel dat jij geen puntjes jager bent anders had je wel een keerte goud :blush::lol: ja toch ? Ik ben wel een puntjes jager ik heb al brons en ZILVER knap he !! en heb al meer dan drie punt dit jaar haaaa doe dat mij maar eens na

 

ps mijn cache's mag je gratis van uit je stoel loggen hoor zijn weer vier punten hoeraaaaa

 

ps van de ps

scheelt mij weer een logboekjes

 

ps van de ps van de ps

 

iemand biertje ??

bewerkt door hooningkorf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Volgens mij heb ik het al eerder gezegd, we praten over verschillende hobby's. Geocachen en puntjesjagen. Niets mis mee, iedereen vermaakt zich op zijn/haar manier in zijn/haar/zijn of haar baas zijn/haar (vrije) tijd.

Net als het verschil tussen voetbal en basketbal. Bij voetbal ben je blij als je uiteindelijk toch met 1-0 wint, bij basketbal gaat het om heel veel puntjes en ben je blij als je met 98-87 wint. Domme sport, basketbal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[...] Geocachen en puntjesjagen. [...]

 

Wat is het verschil dan?

 

puntjesjagen kan je van uit je luien stoel doen :crybaby:

een Geocacher gaat bv naar appeldoorn de cache X doen of naar belgie TNT :thumbup: :thumbup:

 

bier !!!!! :beerchug:

 

Volgens mij heb ik het al eerder gezegd, we praten over verschillende hobby's. Geocachen en puntjesjagen. Niets mis mee, iedereen vermaakt zich op zijn/haar manier in zijn/haar/zijn of haar baas zijn/haar (vrije) tijd.

Net als het verschil tussen voetbal en basketbal. Bij voetbal ben je blij als je uiteindelijk toch met 1-0 wint, bij basketbal gaat het om heel veel puntjes en ben je blij als je met 98-87 wint. Domme sport, basketbal.

 

 

ik speel sqaush dan haal hoog uit 11 puntjes wat is dat dan ??? :bag:

bewerkt door hooningkorf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[...] Geocachen en puntjesjagen. [...]

 

Wat is het verschil dan?

 

Log van een Geocacher:

"Een middag heerlijk gewandeld in mooie natuur. WP's waren goed te doen en we werden beloond met een fraaie finale."

 

Log van een puntjesjager:

"Even meegepikt, onze 79ste van vandaag!"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[...] Geocachen en puntjesjagen. [...]

 

Wat is het verschil dan?

 

Log van een Geocacher:

"Een middag heerlijk gewandeld in mooie natuur. WP's waren goed te doen en we werden beloond met een fraaie finale."

 

Log van een puntjesjager:

"Even meegepikt, onze 79ste van vandaag!"

 

 

offe jammer maar ik ben weer STF :eek:

 

 

ps

kasteel biertje ??

bewerkt door hooningkorf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Log van een puntjesjager:

"Even meegepikt, onze 79ste van vandaag!"

en dan alle logjes afraffelen met een niets zeggend verhaal vanuit Gsak.

 

Dames, Heren, Buitenlui & ???: is het een idee als we een nieuw draadje starten met ( b.v. ) de naam 'L***en in de ruimte' en daar alle 'Off topic' en andere 'belangrijke' zaken in loggen? Dan is het ook niet nodig om iedere keer een draadje te laten ontsporen ( afgezien van het feit dat er altijd wel iemand is die het 'even' niet kan laten ).

.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Log van een puntjesjager:

"Even meegepikt, onze 79ste van vandaag!"

en dan alle logjes afraffelen met een niets zeggend verhaal vanuit Gsak.

 

Dames, Heren, Buitenlui & ???: is het een idee als we een nieuw draadje starten met ( b.v. ) de naam 'L***en in de ruimte' en daar alle 'Off topic' en andere 'belangrijke' zaken in loggen? Dan is het ook niet nodig om iedere keer een draadje te laten ontsporen ( afgezien van het feit dat er altijd wel iemand is die het 'even' niet kan laten ).

.

 

Goed idee, een nieuw en eindeloos leuk draadje met de naam "Lachen in de ruimte". Het lijkt inderdaad een trent te worden om draadjes te laten ontsporen. Vraag me af welke onverlaat daarvoor verantwoordelijk is. Casteel met zijn biertje? Antarctica met zijn "meer humor of het forum"? Triskelle, Hooningkorf? Het zijn allemaal ontspoorders. Soms vraag ik mij af of ik de enige ben die serieus is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

..........Het lijkt inderdaad een trent te worden om draadjes te laten ontsporen. Vraag me af welke onverlaat daarvoor verantwoordelijk is. Casteel met zijn biertje? Antarctica met zijn "meer humor of het forum"? Triskelle, Hooningkorf? Het zijn allemaal ontspoorders. Soms vraag ik mij af of ik de enige ben die serieus is.

ja...ja.. alle spookrijders rijden ook altijd aan jouw kant, of niet soms :clown: ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

..........Het lijkt inderdaad een trent te worden om draadjes te laten ontsporen. Vraag me af welke onverlaat daarvoor verantwoordelijk is. Casteel met zijn biertje? Antarctica met zijn "meer humor of het forum"? Triskelle, Hooningkorf? Het zijn allemaal ontspoorders. Soms vraag ik mij af of ik de enige ben die serieus is.

ja...ja.. alle spookrijders rijden ook altijd aan jouw kant, of niet soms :clown: ?

 

:thumbup: Leuk, even geen woorden voor. :beerchug:

 

tiepfout

bewerkt door Odlaniger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dames, Heren, Buitenlui & ???: is het een idee als we een nieuw draadje starten met ( b.v. ) de naam 'L***en in de ruimte' en daar alle 'Off topic' en andere 'belangrijke' zaken in loggen? Dan is het ook niet nodig om iedere keer een draadje te laten ontsporen.........

Morgen maar eens kijken. Nu :wine: en :sleep1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...