Spring naar bijdragen

Persoonlijke stickers om te loggen


Piet&Lein

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

:beerchug:

 

De laatste tijd kom ik steeds meer stickers van verschillende teams tegen in de logboekjes. Het geeft een persoonlijk tintje aan de log. Heeft een van jullie tips waar je deze kan laten maken? Ik kom uit de omgeving van Apeldoorn.

 

Alvast bedankt en groetjes,

 

Marjolein

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Kan je zelf maken met Word en een A4 vel met stickers...

je hebt A4 sticker vellen met 21/24/40 of zelfs meer stickers op 1 vel.

 

Wij hebben onze ook zo ontwikkeld, hebben nu een kleiner formaat gekozen tw.40 per vel zodat ze ook op de steeds vaker voorkomende microcaches passen.

 

Als je meer wilt weten mail maar of vul dit draadje maar aan..... :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil meer weten!!! Ik ben toevallig net vandaag bij de boekhandel geweest en daar hadden ze geen a4 stickervellen. Alleen losse etiketten. Aangezien mijn kleurencartridge op is wil ik het bij een copyshop laten printen. Ik wil dan meteen een a4 vel vol printen. Waar kan ik die kopen? Bestaan er ook vellen die gewoon 1 sticker a4 zijn en die ik dan zelf kan knippen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil meer weten!!! Ik ben toevallig net vandaag bij de boekhandel geweest en daar hadden ze geen a4 stickervellen. Alleen losse etiketten. Aangezien mijn kleurencartridge op is wil ik het bij een copyshop laten printen. Ik wil dan meteen een a4 vel vol printen. Waar kan ik die kopen? Bestaan er ook vellen die gewoon 1 sticker a4 zijn en die ik dan zelf kan knippen?

Ik gebruik het volgende:

 

Merk Herma #4616 70x42.3 mm.

 

21 stickers op een a4 vel. Gebruik gewoon Microsoft-word, tab extra/envelopen & etiketten, selekteer merk en type sticker vel ( van de meeste merken staan de standaart vellen er in),kies heel vel met zelfde tekst.

even puzzellen met tekst en eventueel een jpeg bestandje invoegen en printen maar.

 

Verkrijgbaar in de meeste kantoorboekhandels.

 

Succes, locutus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

daar hadden ze geen a4 stickervellen. Alleen losse etiketten.

Boa,

die etiketten zouden ze overal moeten verkopen...

 

Hema, V&D, weet-ik-veel-waar...

Zijn nix bijzonders, toch?!?! (ja, voor die boekhandel dus wel!!! - leveren ze wel potloden?)

 

Of ben ik :beerchug: ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja je hebt ook A4 vellen die 1 sticker zijn. Die zijn dan niet gestanst in allemaal kleine stickertjes.

 

Je kan ze kopen van bijvoorbeeld Avery of Herma.

 

Met Word kan je dan de betreffende sticker vel definieren aan de hand van het merk en het type nummer van het vel. Dan weet Word hoe het frame is voor de afdruk van de stickers.

 

Hier bij Huskens een kantoorboekwinkel kan je diverse sticker vellen per stuk kopen zelfs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga er mee aan de slag! Bedankt voor de tips :(

 

Ik zag overigens dat ik dit bericht bij de verkeerde forum-categorie heb geplaatst... :beerchug: Ik zie niet zo gauw de optie waarmee ik dit kan veranderen...misschien is deze er ook wel niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil meer weten!!! Ik ben toevallig net vandaag bij de boekhandel geweest en daar hadden ze geen a4 stickervellen. Alleen losse etiketten. Aangezien mijn kleurencartridge op is wil ik het bij een copyshop laten printen. Ik wil dan meteen een a4 vel vol printen. Waar kan ik die kopen? Bestaan er ook vellen die gewoon 1 sticker a4 zijn en die ik dan zelf kan knippen?

Bij de copyshop hier in Delft verkopen ze in de zaak zélf de etiketten, in alle vormen en maten. Dan sla je twee vliegen in één klap, want die zijn ook geschikt om op te kopieëren (dat zijn namelijk niet alle etiketten, sommigen ontsnappen van het vel door de warmte van het kopieerapparaat en vestigen zich vervolgens in het inwendige van het apparaat. Daar zijn ze bij de copyshop dan niet zo blij mee.)

 

Succes en maak er wat moois van!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag overigens dat ik dit bericht bij de verkeerde forum-categorie heb geplaatst... :blink: Ik zie niet zo gauw de optie waarmee ik dit kan veranderen...misschien is deze er ook wel niet?

Gewoon een PB sturen aan ByTheWay

 

GRTZ

 

Kruimeldief :beerchug:In Nederland kun je niet verdwalen, hoogstens omlopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij de geprivatiseerde postzegel verkoop dienst van de PTT kunnen nu niet alleen bedrijven maar ook gewone burgers hun eigen-ontwerp postzegels laten maken.

Persoonlijke Postzegels

Dan treed je ook in de voetsporen van andere bekende personen zoals daar zijn: Jan Peter Balkenende, Daphne Deckers, Sien Diels (?) en Humberto Tan.

:blink:

Maar het blijft stukken goedkoper om via de printer etiketjes te maken. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren bij de boekhandel geweest een daar wel de a4-vellen zien liggen. Alleen ze gingen per 100 stuks en dat voor 33 euro. Das toch echt wel heel veel. Ik heb denk ik voorlopig maar 1 vel nodig. Ik ga het dus maar s bij de copyshop proberen zoals Lady C. zei. Iemand al bij de Hema geweest?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Hema heeft geen etiketten op A4 print vellen hier in Best. :blink:

 

Maar onze kantoor boekwinkel heeft die zelfde vellen per 100 in een doos zitten, alleen die zijn bereid ze ook per stuk te verkopen. :beerchug:

 

Zodoende hebben wij 5 vellen gekocht met 40 stickers per vel.

 

Denk dat je dan gewoon ff de juiste winkel moet zoeken, of zou het komen dat ik in een dorp woon dat hier de winkelier nog klantvriendelijk is. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Maar het blijft stukken goedkoper om via de printer etiketjes te maken."

zo zei ik voor de koffie. Nu in een helder moment denk ik: ergens heb ik toch nog een grote doos met die dingen liggen.?Van vroeger en al jaren niet meer gebruikt?

En jawel, Herma SuperPrint Laserprint/copyprint/inktjet A4 formaat Nr. 4453 : 3x8=24 per vel (afm. 70 x 36 mm).

De 100-stuks doos is nagenoeg vol.

Dus liefhebbers: OK, maar de postkosten.?

 

Ik heb ze ooit gezien ergens: A5 format in pakjes van 10 stuks. Maar waar? Ze hingen in zo'n caroussel-molen tesamen met opfleurplakkertjes voor pasen, kerst, sint en valentijn. En ze waren ook in vrolijke kleuren.

Ook zie ik ze wel in stroken met pin-feed (adreslabels) maar zo'n pakje kost ook al gauw meer dan 10 euro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...