Spring naar bijdragen

Persoonlijke stickers om te loggen


Piet&Lein

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

En jawel, Herma SuperPrint Laserprint/copyprint/inktjet A4 formaat Nr. 4453 : 3x8=24 per vel (afm. 70 x 36 mm).

De 100-stuks doos is nagenoeg vol.

Dus liefhebbers: OK, maar de postkosten.?

 

 

We houden je aanbod in ons achterhoofd. Het formaat wat je hebt lijkt ons iets te groot. We gaan eerst zelf nog eens op zoek. Mochten we niets vinden dan komen we bij je terug :beerchug:

 

Marjolein

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net bij de copyshop geweest. A4 etiket was 0,45 euro en een kleurenprintje was 1 euro. Afhankelijk van de grootte die je wilt hebben kan je dus voor 1,45 flink wat stickertjes maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Cernunnos

:thumbup: Hi,

 

Zelf dit weekend gewoon bij de Hema een pak met stickervellen gehaald voor nog geen 5 euries 525 stickers. Ze zitten op een a4 formaat in rijen van 3x7. Kun je dus voorlopig even vooruit. In Word staat het juiste formaat ook voor de etiketten.

 

GR

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren bij de copyshop geweest. Ik was 1,40 euro kwijt voor een vel. Eerst wilden ze me 3,95 betalen, maar daar trap ik mooi niet in. Ik heb op een velletje a4 60 stickertjes gezet. Lekker klein zodat ze ook redelijk goed in een microcache kunnen. De reden waarom ik zelf niet ben gaan printen is omdat mijn cartridge bijna op is en ik hem liever voor andere dingen gebruik. Het slurpt volgens mij nogal wat inkt als je een heel a4tje groen print. Ik ben zeer tevreden met het resultaat en dit was zeker niet gelukt met mijn eigen printer. Binnenkort dus te verwachten in verschillende caches.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...