thex Geplaatst 8 maart 2015 Geplaatst 8 maart 2015 Vergeet de ontsnapte pinguins van dierentuin emmen niet.
Odlaniger Geplaatst 8 maart 2015 Geplaatst 8 maart 2015 Wat hebben jullie toch allemaal tegen wolven?Misschien zijn het wel goede speurneuzen, soort geowolven.
Dagwacht Geplaatst 8 maart 2015 Geplaatst 8 maart 2015 Wolven zijn niet bepaald kieskeurig. Het zijn alleseters. Om te transformeren tot Geowolf moeten ze wel behoorlijk bijgeschaafd worden. 1
Diederikus Geplaatst 8 maart 2015 Geplaatst 8 maart 2015 Wolven zijn niet bepaald kieskeurig. Het zijn alleseters. Neen, dat zijn mensen. Wolven zijn vleeseters.
Diederikus Geplaatst 8 maart 2015 Geplaatst 8 maart 2015 Wat hebben jullie toch allemaal tegen wolven? Niets, ik adviseer alleen oplettendheid bij het bezoek aan je grootmoeder.
Odlaniger Geplaatst 8 maart 2015 Geplaatst 8 maart 2015 Mijn grootmoeder mag hij hebben als hij maar van mijn zeven geitjes afblijft.
Dagwacht Geplaatst 8 maart 2015 Geplaatst 8 maart 2015 Wolven zijn niet bepaald kieskeurig. Het zijn alleseters. Neen, dat zijn mensen. Wolven zijn vleeseters. Ik doelde op het formaat van de prooi. In die zin zijn ze niet kieskeurig.
Peetee Geplaatst 20 oktober 2017 Auteur Geplaatst 20 oktober 2017 En opnieuw een wolf gespot, nu op de Veluwe: https://www.destentor.nl/veluwe/wolf-gespot-op-de-veluwe~a222128f/ Ik ben benieuwd wanneer de eerste geocacher er eentje rapporteert ...
regenboog2 Geplaatst 20 oktober 2017 Geplaatst 20 oktober 2017 Ik heb het ook gelezen. Het zal nog wel een tijdje duren voordat wij er een tegenkomen, want als ik het goed heb zijn het schuwe beesten. Ze ruiken en horen ons waarschijnlijk al van een grote afstand.
@rend Geplaatst 20 oktober 2017 Geplaatst 20 oktober 2017 Wolven. mogen toch niet loslopen, ze moeten aangelijnd zijn of haal ik nu weer dingen door elkaar.
Linkalovers Geplaatst 20 oktober 2017 Geplaatst 20 oktober 2017 (bewerkt) Jaren geleden ook al eens een slechte ervaring gehad met wolven. Ik denk dat er nieuwe geocache regels gemaakt moeten worden, omdat het niet meer veilig is, om in je eentje de bossen in of de heide op te gaan . Of je moet wat extra 'troepen' meenemen die je als afleiding kan gebruiken . Zie link voor handleiding. Of misschien een extra icoontje ( Wolf Yes, Wolf No ) voor diegene die dat fijn vinden. 20 oktober 2017 bewerkt door Linkalovers
regenboog2 Geplaatst 20 oktober 2017 Geplaatst 20 oktober 2017 Ha thex, nieuwe avatar? Benieuwd of ik je ook kan discoveren!
Linkalovers Geplaatst 20 oktober 2017 Geplaatst 20 oktober 2017 (bewerkt) ......in het bos huilen... ach......Thex. Zo erg is het toch niet, als je de cache niet vindt? Ps. mooie avatar ! Misschien nog iets verkleinen ( met b.v. Mspaint )? 20 oktober 2017 bewerkt door Linkalovers
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden