thex Geplaatst 8 maart 2015 Share Geplaatst 8 maart 2015 Vergeet de ontsnapte pinguins van dierentuin emmen niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 8 maart 2015 Share Geplaatst 8 maart 2015 Voortaan maar altijd een prikstok mee, dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 8 maart 2015 Share Geplaatst 8 maart 2015 Wat hebben jullie toch allemaal tegen wolven?Misschien zijn het wel goede speurneuzen, soort geowolven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dagwacht Geplaatst 8 maart 2015 Share Geplaatst 8 maart 2015 Wolven zijn niet bepaald kieskeurig. Het zijn alleseters. Om te transformeren tot Geowolf moeten ze wel behoorlijk bijgeschaafd worden. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 8 maart 2015 Share Geplaatst 8 maart 2015 Wolven zijn niet bepaald kieskeurig. Het zijn alleseters. Neen, dat zijn mensen. Wolven zijn vleeseters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 8 maart 2015 Share Geplaatst 8 maart 2015 Wat hebben jullie toch allemaal tegen wolven? Niets, ik adviseer alleen oplettendheid bij het bezoek aan je grootmoeder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 8 maart 2015 Share Geplaatst 8 maart 2015 Mijn grootmoeder mag hij hebben als hij maar van mijn zeven geitjes afblijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dagwacht Geplaatst 8 maart 2015 Share Geplaatst 8 maart 2015 Wolven zijn niet bepaald kieskeurig. Het zijn alleseters. Neen, dat zijn mensen. Wolven zijn vleeseters. Ik doelde op het formaat van de prooi. In die zin zijn ze niet kieskeurig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 20 oktober 2017 Auteur Share Geplaatst 20 oktober 2017 En opnieuw een wolf gespot, nu op de Veluwe: https://www.destentor.nl/veluwe/wolf-gespot-op-de-veluwe~a222128f/ Ik ben benieuwd wanneer de eerste geocacher er eentje rapporteert ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 20 oktober 2017 Share Geplaatst 20 oktober 2017 Ik heb het ook gelezen. Het zal nog wel een tijdje duren voordat wij er een tegenkomen, want als ik het goed heb zijn het schuwe beesten. Ze ruiken en horen ons waarschijnlijk al van een grote afstand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@rend Geplaatst 20 oktober 2017 Share Geplaatst 20 oktober 2017 Wolven. mogen toch niet loslopen, ze moeten aangelijnd zijn of haal ik nu weer dingen door elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 20 oktober 2017 Share Geplaatst 20 oktober 2017 (bewerkt) Jaren geleden ook al eens een slechte ervaring gehad met wolven. Ik denk dat er nieuwe geocache regels gemaakt moeten worden, omdat het niet meer veilig is, om in je eentje de bossen in of de heide op te gaan . Of je moet wat extra 'troepen' meenemen die je als afleiding kan gebruiken . Zie link voor handleiding. Of misschien een extra icoontje ( Wolf Yes, Wolf No ) voor diegene die dat fijn vinden. 20 oktober 2017 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 20 oktober 2017 Share Geplaatst 20 oktober 2017 Prima. Met de wolfen in het bos huilen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 20 oktober 2017 Share Geplaatst 20 oktober 2017 Ha thex, nieuwe avatar? Benieuwd of ik je ook kan discoveren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 20 oktober 2017 Share Geplaatst 20 oktober 2017 (bewerkt) ......in het bos huilen... ach......Thex. Zo erg is het toch niet, als je de cache niet vindt? Ps. mooie avatar ! Misschien nog iets verkleinen ( met b.v. Mspaint )? 20 oktober 2017 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden