TuuronTour Geplaatst 12 oktober 2011 Geplaatst 12 oktober 2011 In de verre toekomst zal de challenge zelfs uitgebreid kunnen worden naar 367 dagen. In het jaar 4905 is het dan namelijk zover: 30 februari
Tovenaartje Geplaatst 12 oktober 2011 Geplaatst 12 oktober 2011 Wel even goed lezen hoor. In 4905 zou het geen schrikkeljaar zijn, dus blijft februari "gewoon" steken bij 29 dagen. Dus nog even geduld tot het jaar 8228. 1
barny Geplaatst 12 oktober 2011 Geplaatst 12 oktober 2011 Ik zag de cache-challenge ''project 81'' Leuk om deze matrix gevuld te krijgen en vervolgens op zoek te mogen gaan naar deze cache. Maar tegelijk kwam ook de vraag omhoog borrelen: is er ook een Nederlandse cache-challenge, die gebaseerd is op ''Finds for each day of the year'' Zo ja weet iemand dan de naam en ev. GC-code? Dank voor ev. reactie. Zoekbaars jij vroeg me een paar dagen geleden ook of ik zo een cache had. dat bericht kwam via mijn profiel bij groundspeak, 1 klik verder en je had al mijn cache's zelf kunnen zien dus ik vond de vraag zeer overbodig en heb daarom niet geantwoord Barny
hneel Geplaatst 13 oktober 2011 Geplaatst 13 oktober 2011 Een challenge-cache en een challenge zijn echt twee totaal verschillende dingen.
oliphientje Geplaatst 13 oktober 2011 Geplaatst 13 oktober 2011 Voor een overzicht van Challenge caches in Nederland & Vlaanderen is dit lijstje wellicht handig.
zoekbaars Geplaatst 14 december 2011 Geplaatst 14 december 2011 vraagje: ik probeer via gc.com > play > geocaching challenges > find a challenge > near me > invoor van thuislocatie > search by location > search >> een overzicht te krijgen. Dat krijg ik ook, maar maximaal 8 stuks en wel tot een afstand van 24,9km. Maar ik wil graag ook verder weg eventuele challenges gaan doen. Maar kan ik (en zo ja hoe dan wel) die zoekmarge vergroten. Tot bijv. 100km?
DanPan Geplaatst 14 december 2011 Geplaatst 14 december 2011 De zoekcirkel vergroten kan volgens mij niet. "Near me" betekent voor GS in een cirkel van 25 km...
zoekbaars Geplaatst 14 december 2011 Geplaatst 14 december 2011 Daar lijkt het inderdaad op. Als ik bijv. uitgangspunt ''Den Helder'' neem, ook dan worden challenges getoond tot maximaal 25 km.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden