Spring naar bijdragen

Maximum Aantal Gevonden Caches In Een Etmaal


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Even wat duidelijker:

Het betreft:

1. Nederlanders in Nederland

2. Nederlanders in het buitenland

3. Alle overige gegevens mits duidelijk aangegeven wat er precies is gebeurd. Dus waar en door wie.

 

Peperkoek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom wil je dat eigenlijk weten? Is het gewoon dat je dol op statistiekjes bent, of is jouw mening hoe meer hoe beter? Vertel es?

A. Ik ben nieuwsgierig

B. Ik ben dol op statistiek

C. Hoe meer hoe beter

D. Dus puntjes jagen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

.... en uit het antwoord van technetium en je profiel op Gc.com begrijp ik dat je net zelf op pad bent geweest om X caches in X uur op te halen.

 

 

Misschien wil je ook wel kunnen vergelijken of jezelf terug zien in een lijst.:)

Wellicht kan iemand je dan vertellen waar je dat kunt vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even wat duidelijker:

Het betreft:

1. Nederlanders in Nederland

2. Nederlanders in het buitenland

3. Alle overige gegevens mits duidelijk aangegeven wat er precies is gebeurd. Dus waar en door wie.

 

Peperkoek

 

Koekje erbij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of het leuk was ?

 

Ja het was leuk om eens op een andere manier te cachen en op een andere manier grenzen op te zoeken. Het mooie was om te zien hoe de diverse medecachers omgaan met de diverse functies binnen de groep, systeem van aanpak, de groepsdynamiek.

Eigenlijk leende het gebied zich niet voor een cache record, lagen de caches soms nog best ver uit elkaar, zijn we gestopt om een ijsje te eten, etc. Als je voor een record gaat waarbij het aantal founds het doel is dan kun je veel hoger uitkomen.

Wie weet gaan we dit nog wel een keer doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben dan ook wel benieuwd of het leuk was om .. pak hem beet 198 caches op één dag te vinden.

Het was ontzettend leuk. Ik was ook bij deze actie en we hebben onder elkaar ontzettend veel lol gehad.

Op een gegeven moment wordt je er hartstikke melig van, en hebben we ons vaak verwonderd over de hoeveelheid eten die we bij ons hadden. Dit is niet iets wat je regelmatig moet doen, maar zo een keertje is het erg leuk. De serie die we hadden uitgezocht, bestond voornamelijk uit caches bij kapelletjes, en na 50 caches komen de kapelletjes dan wel de neus uit, maar toch kon ik me blijven verwonderen over de diversiteit van de kapelletjes. Ook onderweg zie je zoveel moois, dat ik heb kunnen genieten van de omgeving.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie net dat vandaag een nieuwkappeltje in de route is opgenomen nu dus 200. Wellicht een uitdaging voor een volgende groep die 24 uur gaat cachen? Van logvoorbereiding voor Aphen aan de Rijn weet ik dat er ook een paar belgische cachers zijn die regelmatig een 24 uur cachen weekend plannen. Ik neem aan dat zij ook wel zoveel vinden. En al die mensen die Roosendaal leeg plukken?! Wellicht werkt het via de banner generator. Die beloont tenslotte ook voor zoveel vondsten per dit en dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk om te lezen! Ik was er eigenlijk benieuwd naar omdat ik in een ander draadje had gelezen dat iemand het na 50+ caches het voor gezien hield. De reden was omdat het eentonig werd. Maar misschien komt dat omdat jullie het met een groep(je) hebben gedaan. Het lijkt mij ook wel wat .. 24 uur aan een stuk cachen .. en waarom? Niet om zoveel mogelijk caches te vinden (leuke bijkomstigheid) maar om met wat medecachers een leuke dag te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk om te lezen! Ik was er eigenlijk benieuwd naar omdat ik in een ander draadje had gelezen dat iemand het na 50+ caches het voor gezien hield. De reden was omdat het eentonig werd. Maar misschien komt dat omdat jullie het met een groep(je) hebben gedaan. Het lijkt mij ook wel wat .. 24 uur aan een stuk cachen .. en waarom? Niet om zoveel mogelijk caches te vinden (leuke bijkomstigheid) maar om met wat medecachers een leuke dag te hebben.

Het klopt ook wel hoor, dat het op een gegeven moment eentonig wordt, maar omdat het in het groepje zo gezellig was, is het toch leuk om te doen. En ja, je puntenaantal schiet omhoog, maar deze dag zal me voornamelijk bij blijven omdat het zo leuk onder elkaar was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...