Spring naar bijdragen

Maximum Aantal Gevonden Caches In Een Etmaal


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Een heel ander soort uitdaging, en die is denk ik veel moeilijker: Probeer zoveel mogelijk dagen achter elkaar minimaal 1 cache te vinden. Dat vereist heel wat discipline, zeker gecombineerd met een baan. Je vindt dit in je gc.com Profile Stats als "Longest Streak". Ons record is 10 dagen, maar dat is helemaal niks, want ik meen dat Cache Hopper ooit ruim een jaar heeft volgemaakt!

Of probeer eens een hele lange "Slump" :eek:

 

Nog meer stats-uitdagingen: probeer je gemiddelde loglengte op te krikken, verhoog het percentage multi's t.o.v. tradi's, probeer alle 81 diff/ter combi's te scoren, of krik je gemiddelde difficulty over al je finds op... Allemaal veel moeilijker dan heel veel puntjes scoren :yes:

 

Uitdagingen zat dus, als je je maar vermaakt, caches en cachers met respect behandelt, en geniet van wat je meemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In een Note van Cache-Hopper op 18 februari 2011 bij de cache Challenge: Elke dag één cache... GC2KBDN staat:

 

Misschien moet ik maar eens even op en neer naar deze cache.

Ik heb immers al sinds 18 mei 2008 de doelstelling om dagelijks miniml 1 cache te bezoeken.

Mijn aaneengesloten periode bedraagt vandaag dan ook 1007 dagen.

Uiteraard zit daar 29 februari nog niet bij, maar voorlopig ga ik gewoon verder met mijn challenge. (...)

En volgens het profiel staat de teller nu op *trom geroffel*: 1093 consecutive days with finds from 05/18/2008 to 05/15/2011

 

En verder ben ik het helemaal met de laatste regel van solletjes eens :thumbup:

bewerkt door Japiejoo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog meer stats-uitdagingen: probeer je gemiddelde loglengte op te krikken, verhoog het percentage multi's t.o.v. tradi's, probeer alle 81 diff/ter combi's te scoren, of krik je gemiddelde difficulty over al je finds op... Allemaal veel moeilijker dan heel veel puntjes scoren :yes:

 

 

Dat doen wij ook al (bijna) sinds het begin. Het aantal tradjes niet boven de 50%, we proberen het zelfs onder de 45% te houden maar staan er nu een paar tienden boven.

 

Veel caches op 1 dag doen vind ik geen prestatie, Misschien dat als je er 1250 op een dag doet dat het een geestelijke prestatie is dat je het volhoud zonder helemaal de weg kwijt te raken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat doen wij ook al (bijna) sinds het begin. Het aantal tradjes niet boven de 50%, we proberen het zelfs onder de 45% te houden maar staan er nu een paar tienden boven.

 

Veel caches op 1 dag doen vind ik geen prestatie, Misschien dat als je er 1250 op een dag doet dat het een geestelijke prestatie is dat je het volhoud zonder helemaal de weg kwijt te raken.

 

Onze tradiquote staat momenteel op 37,36%, dat is dus wel heel dik onder de 45%. Sterker nog: onze multiquote staat hoger...

Inderdaad: na zo'n 1500 founds hebben we nog steeds meer multi's dan traditionals. Niet omdat we tradi's bewust negeren, maar wij hebben gewoon meer plezier in het lopen van een multi. Da's ook een soort uitdaging! :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meer dan 50% multies had ik in het begin ook. Toen leerde ik hoe ik een zooi caches in mijn GPSr kon zetten. En omdat mijn andere hobbie (lig)fietsen is. En ik het niet kan laten te stoppen als ik langs een cache rijdt, krijg je ongeveer dit effect: http://www.geocaching.com/track/map_gm.aspx?ID=2703188 (Jammer dat de nummers tegenwoordig zo prominent aanwezig zijn, zeker omdat ze niet kloppen)

Dan valt ook meteen op dat een grens een gek ding is.

 

Tc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alamogul heeft 53184 founds in acht en half jaar (27 Oktober 2002) gevonden :-)

 

 

dan moet je er gemiddeld iets van 18 per dag vinden en dat 3000 dagen achter elkaar :lol1:

 

Best Day 917 caches in one day on 06/19/2010 :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alamogul heeft 53184 founds in acht en half jaar (27 Oktober 2002) gevonden :-)

 

 

dan moet je er gemiddeld iets van 18 per dag vinden en dat 3000 dagen achter elkaar :lol1:

 

Best Day 917 caches in one day on 06/19/2010 :-)

Kortom: iedere 94 seconden een cache loggen! Op de een of andere vage reden heb ik het vermoeden dat hij zoveel caches heeft gelogd en niet dat hij zoveel founds heeft... :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen leerde ik hoe ik een zooi caches in mijn GPSr kon zetten. En omdat mijn andere hobbie (lig)fietsen is. En ik het niet kan laten te stoppen als ik langs een cache rijdt

Dat gevoel ken ik, alleen dan op een MTB of racefiets :yes:

En dat is inderdaad niet goed om je traditional percentage laag te houden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen leerde ik hoe ik een zooi caches in mijn GPSr kon zetten. En omdat mijn andere hobbie (lig)fietsen is. En ik het niet kan laten te stoppen als ik langs een cache rijdt

Dat gevoel ken ik, alleen dan op een MTB of racefiets :yes:

En dat is inderdaad niet goed om je traditional percentage laag te houden

Ach, waarom zou je je trads percentage laag houden, het gaat er toch om dat je lol hebt en geniet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is zeker waar, ik doe ook geen moeite om het laag te houden hoor. Met mijn MTB kom ik zo echt op plekjes waar ik nog nooit ben geweest en ook nooit uit mezelf in zou zijn gereden dus :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha ha, wij hebben afgelopen zondag ons eigen record verbeterd naar 15 caches op 1 dag... Ook wij zijn dol op statistieken. Ons streven is dit jaar gemiddeld 1 cache per dag te vinden, maar omdat we niet elke dag cachen moeten we dus in het weekend voor de hele week caches oprapen... Ik heb zelf een voorkeur voor multi's, maar de gezondheid laat niet altijd toe een lange wandeling te maken. Dan vinden we het heerlijk om een serie oppikkertjes te doen. Onlangs ook de voordelen van GSAK geleerd dus de middelen om ons record weer te verbeteren liggen klaar. Maar 100 of meer op 1 dag vind ik wel erg veel... :eek:

 

groeten Jolanda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alamogul heeft 53184 founds in acht en half jaar (27 Oktober 2002) gevonden :-)

 

 

dan moet je er gemiddeld iets van 18 per dag vinden en dat 3000 dagen achter elkaar :lol1:

 

Best Day 917 caches in one day on 06/19/2010 :-)

Kortom: iedere 94 seconden een cache loggen! Op de een of andere vage reden heb ik het vermoeden dat hij zoveel caches heeft gelogd en niet dat hij zoveel founds heeft... :o

 

Och, als dat team Alamogul uit pak 'm beet 917 personen bestaat vind ik het niet zo'n prestatie, hoor... :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alamogul heeft 53184 founds in acht en half jaar (27 Oktober 2002) gevonden :-)

 

 

dan moet je er gemiddeld iets van 18 per dag vinden en dat 3000 dagen achter elkaar :lol1:

 

Toevallig ben ik tijdens mijn vakantie (nog steeds gaande) op een event geweest in San Jose waar Alamogul ook rond liep.

Tijdens een rondommetje heeft hij gewoon het logrolletje persoonlijk getekend.

Wanneer je tijd genoeg hebt en je enorm veel van het cachen geniet denk ik dat het wel te doen is om 18 caches per dag te loggen.

Even daarbij te noemen dat ongeveer 95% van de caches in de US traditionals zijn.

En er een groot stop-and-go gehalte is

bewerkt door Team Kleine
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...