Spring naar bijdragen

Maximum Aantal Gevonden Caches In Een Etmaal


Aanbevolen berichten

Helaas geven die statistieken en records nog niet weer hoeveel lol je hebt gehad:rolleyes:

 

Helemaal mee eens! Hoe origineel kan je een log nog maken na 198 keer loggen. Ik zit als CO niet te wachten op een log met dit was nummer x in onze serie y van vandaag. Knip plak tftc etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

lachen die peperkoek.. 198 op een dag en dan vragen naar wie wat en waar. Zeg gewoon dat je er 198 gedaan heb in 24 uur...... mooi resultaat toch maar het is een uitdaging.

2 1/2 jaar geleden hebben de geolol mannen het ook gedaan. de planning was 200 en het werden er 164 om te loggen. De planning het uitzoeken de organisatie enz enz is op zich al een evenement op zich en heel leuk om te doen.

Het meest moeilijke is de nacht dan gaat het uur gemiddelde heel snel omlaag...

 

Maar mooi gedaan peperkoek!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Best Day 917 caches in one day on 06/19/2010 :-)

 

Iets in mij zegt dat dit een team is en geen enkele persoon

zo van doe jij de 1e dan doe ik elke 2 en nummer 3 doet elke derde etc etc dan gaat het 3x zo snel

want als je een cache niet 123 vindt ben je zo al 2 tot 10 minuten verder

alleen loggen kost je al een minuut :)

Gaat er bij mij niet in

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iets in mij zegt dat dit een team is en geen enkele persoon

 

Toch niks mis met teams?

 

Voorbeeld 1: We zijn met z'n 2-en op pad (1 team) en rijden langs een aantal oppikkers. Aangekomen bij een cache, stapt er een uit om de cache te loggen. De ander blijft in de auto, werkt de administratie bij (welke cache, hoe laat, opmerking over deze specifieke omgeving), en zet TomTom klaar voor de volgende bestemming... Is gewoon teamwork, natuurlijk mag dat :)

 

Voorbeeld 2: Zelfde team van 2 personen. Eentje is voor het werk naar VS en vindt daar een cache. De ander is thuis en vindt diezelfde dag ook een cache. Lijkt me ook geen probleem.

 

Voorbeeld 3: Zelfde team van 2 personen. Eentje lost de puzzel thuis op, de ander gaat het veld in om te loggen.

 

Enz.enz. Je hoeft dus niet als geheel team bij elke cache te staan, dus om-en-om een powertrail cache loggen lijkt me niks mis mee. Behalve dat het misschien helemaal niet gezellig is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@solletjes helemaal perfect een team is niet 1 persoon en meerdere personen hoeven geen 1 team te vormen.

 

In Nederland zijn er ook teams die op dezelfde dag meerdere caches loggen die in verschillende windstreken liggen. Het is maar hoe je het afspreekt.

 

Komt weer terug bij het punt, je speelt het spelletje hoe je zelf wilt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast JackHoe

Iets in mij zegt dat dit een team is en geen enkele persoon

 

Toch niks mis met teams?

 

Enz.enz. Je hoeft dus niet als geheel team bij elke cache te staan, dus om-en-om een powertrail cache loggen lijkt me niks mis mee. Behalve dat het misschien helemaal niet gezellig is...

 

Dat denk ik ook, niets mis met teams, maar gaat de interesse van de vraagsteller niet uit van; maximaal gevonden caches in één etmaal door één persoon.?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ons record staat op 18 caches op een dag. Niet echt veel. enne, ja we hebben best veel 'oprapers'. Maar in Equador bv zijn alleen maar oprapers, en in de USA is ook denk ik 85 % opraper. En londen stikt ook van de 'oprapers'. Ik denk dat Nerderland de meeste diversiteit aan caches heeft.

Wat ik eigenlijk wil zeggen........ euh, doe het zoals je het het leukst lijkt. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...