Zeldenrust Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 ik heb ook even naar je programma gekeken. Ik zou er bijna een android-toestel voor kopen. Je hebt nu de naam gewijzigd, maar in de beschrijving op de pagina wordt nog "tfnxDroid" gebruikt. Dit kan verwarrend zijn. Of wordt deze map nog gebruikt in de update? Dank je wel! Is aangepast. Enne, een android telefoon is helemaal niet verkeerd hoor! Hier nog niet Of komen de wijzigingen later? Dit is de tekst die ik zie. GDAK: U kunt deze app voor offline Geocaching. De App maakt gebruik van GSAK, dus je zult dat ook nodig hebben. Kopieer gewoon je GSAK database (s) naar de submap tfnxDroid op je SD-kaart, en tnfxDroid zal ze gebruiken voor je off-line caching. Als je wilt dat alle beelden offline te zijn het volgende doen: Sparren pak de beelden met GSAK op je PC. Maak een submap onder tfnxDroid en noem maar op. GrabbedImages (Zorg om te beginnen met een punt!) De stip in het begin van de naam wordt voorkomen Galerij om deze map te scannen. Kopieer het bestand files.db3 naar deze map. Maak submappen in deze map (de naam doet er niet toe) en kopieer de foto's om ze pakte. Elke map kan bevatten ongeveer 20.000 afbeeldingen. Voor spoilers kunt u gebruik maken van de Spoilersync macro (gebruik op eigen risico) Te downloaden van de spoilers te tfnxDroid, hetzelfde doen als voor de greep beelden, maar bel uw map. Spoilers Voor spoilers er op geen enkele files.db3 bestand, dus je hoeft dit niet te kopiëren. Happy caching! Adroid-telefoon komt nog wel een keer. Het geld gaat momenteel alleen naar een grote verbouwing in ons huis. Dus moet de telefoon wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wolojoli Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 (bewerkt) Ah, op het forum. Zal ik ook naar kijken 30 mei 2011 bewerkt door wolojoli Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Intussen ook een report verstuurd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wolojoli Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Yep, zelfde report als de anderen. Het waypoint editten is bijna af... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 thx, je bent geweldig ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wolojoli Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 De nieuwe versie staat klaar! Opgelost: FC bij waypoint editten (hoop ik) "Doorklikken" op coordinaten Toegevoegd: Usernotes bij cache info Veranderd: Paar cosmetische dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fotogravinnetje Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Klein bugje nog bij het invoeren van de coordinaten. Standaard staan er komma's in het coordinaat, maar opslaan doet ie alleen met punten voor de decimalen... Verder gaat het invoeren en aanpassen soepel. Zeker mee te werken nu, alleen beetje omslachtig om de komma's in punten te moeten veranderen als je alleen even een kleine naamswijziging bij het wp door wil voeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wolojoli Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Daar moet ik dan eens goed naar kijken. Maar het komt in ieder geval doordat ik mijn telefoon op Engels heb staan, en jij waarschijnlijk op Nederlands. Ik zal de komma automatisch naar een punt laten veranderen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fotogravinnetje Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Dat zou het inderdaad kunnen zijn. Het heeft z'n voors en z'n tegens om je telefoon op engels te zetten of juist op je moerstaal. En ik vermoed dat toch vrij veel nederlanders hun telefoon gewoon op nederlands hebben staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Geo-cachet Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Aha, dus dat is de oorzaak ;-). Inderdaad wat omslachtig en vast niet zo bedoeld. T.a.v. de User notes 2 opmerkingen: Het kopje staat nu direct onder het kopje "Short description". Dan volgt User Data en dan de korte beschrijving. Is het niet logischer om het kopje én de inhoud van User Data vóór het kopje 'Short description" te plaatsen? Alleen de inhoud van User Data 4 wordt getoond. Ik zou ook graag die van de andere drie zien . Maar zoals de App nu werkt kan ik er komend weekend al mee uit de voeten . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wolojoli Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Beide opgelost in volgende versie! Ik wordt een beetje moe geloof ik! Maar zoals de App nu werkt kan ik er komend weekend al mee uit de voeten . :thumbup: Nog even een extra vraagje: Bij het editen van de minuten van een coordinaat, worden dan de cijfers na de punt (of komma) automatisch "geselecteerd"? En het toetsenbord: is dat het "cijfer" toetsenbord? Met een punt? En geen komma? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Geo-cachet Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Bij mij ziet het er zo uit: - Na "Add WP" staat de cursus achter de nieuwe, default WP-naam - Deze kan ik met de backspace wissen en wijzigen. Nieuw tekens worden tussengevoegd - Hierna op Escape drukken en vervolgens een van de vier coördinaatvelden selecteren - De cursor wordt daarbij altijd achteraan het laatste cijfer gepositioneerd - Er wordt dus niets automatisch geselecteerd, maar dat vind ik prima zo. - Op het toetensbordje staan zowel de punt als de komma (maar ook - $ # 0 * ( ) + en spatie) (o ja, en P en W ;-)). Er is overigens geen 'N/S' en 'E/W' -aanduiding van het coord meer te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wolojoli Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Nee, gewoon een - ervoor zetten voor S en W. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meelhopper Geplaatst 1 juni 2011 Share Geplaatst 1 juni 2011 Hoi Wout, op https://market.android.com/details?id=nl.wlsoft.tfnxDroid Staat nog steeds de oude naam vermeld. (2e regel van beschrijving. Je bent trouwens goed bezig. Complimenten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wolojoli Geplaatst 1 juni 2011 Share Geplaatst 1 juni 2011 Yep, en nog verkeerd gespeld ook! Vandaar dat ie bij mijn search and replace niet meegenomen werd. Bedankt voor het melden, ik ga het aanpassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden