Spring naar bijdragen

Wie Moet Ik Hebben Van Welke Natuurbeheerder?


remco.1971

Aanbevolen berichten

Beste Allemaal,

een opzetje voor alle contactgegevens van natuurbeheerders. Het is wel wat uit de hand gelopen en dus ook wat later live dan aan sommigen van jullie beloofd.

Als eerste natuurlijk heel veel dank voor de testers zonder hun was het nu niet zo ver geweest en hadden er nog een boel bugs in gezeten.

 

Wat is dan de bedoeling?

Het opzetje was bedoeld als test om daarna de code en gegevens door te geven aan gc.nl zodat het hier geintegreerd kan worden. Per slot van rekening is het het beste als alle relevante informatie op een plek te vinden is.

 

shapeimage_12.png

 

Waar kan ik de gegevens vinden?

natuurcontacten.tk

 

Commentaar, opmerkingen of bugs?

gebruik svp het emeeladres van de faq-vgv pagina op de site, dat werkt voor mij het makkelijkste.

 

Heel veel plezier ermee en ik ben benieuwd hoeveel aanmeldingen ik kan verwerken :-)

 

ps: morgen heb ik een volle agenda dus het kan gebeuren dat ik pas in de avond aan aanmeldingen toekom. Pas als je een bevestiging van je aanmelding hebt dan kun je bij de gegevens.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

hoi Remco

 

dit is een goed initatief. :thumbup:

ik heb me gelijk ingeschreven.

wilde dit automatisch doen maar dan krijg ik het verkeerde e-mail adress

via de knop stuur e-mail kom ik uit op een .nl

en dan krijg ik gelijk een melding dat de mail reciever niet bestaat ?

 

heb het handmatig veranderd in .TK

en kreeg na 5 minuten weer de mail terug dat hij "will be delivered as soon as possible".

bewerkt door dutchgoldwing
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke applicatie. Ik zou graag verder kijken en wacht met smart op een inlogcode.

 

Weten de natuurbeheerders zelf ook dat ze in zo'n database staan?

Ik bedoel, er zijn immers contactpersonen die over het plaatsen van caches gaan.

Krijgen die rechtstreeks de mail? Werkt dan nog sneller.

 

Ben benieuwd hoe het er verder uitziet.

 

En als er info is over andere instanties, waar kan dat heen?

Niet alle landschappen en organisaties zie ik staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

TOP!

 

Ik ben heel blij met wat ik tot nu toe zie.

De plannen voor dit initiatief stammen al uit de tijd dat ik zelf team-member was en wellicht zelfs al van daarvoor.

 

Destijds had Sivota met de nodige inspanningen de contacten met de meeste natuurbeheerders weer hersteld / aangehaald maar ontbrak het aan handjes / tijd / programmeerkennis om e.e.a in een bepaalde vorm te gieten.

 

Ook topicstarter zelf (fka Hawkeyes) was door prive- en zakelijke omstandigheden helaas wat langer "buiten beeld" .

Na het vertrek van Sivota heeft KarelKraak de contacten onderhouden, maar bij mijn weten was / is deze positie momenteel weer vacant?

 

Ik ben heel blij dat Remco tijd heeft weten te vinden om e.e.a toch nog in deze vorm te gieten.:thumbup:

 

Het ziet er goed uit en hopelijk is er inderdaad ruimte voor enige uitbreiding en is / komt er ook weer een enthousiaste persoon voor de afd. contacten met Natuurbeheerders!

 

Keep up the good work! :thumbsup: .

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed werk van de mede-oprichter van gc.nl en geocacher van het eerste uur. Hopelijk vindt Remco meer tijd om het vacuüm te vullen dat is ontstaan nadat de geëngageerde natuurliefhebbers Sivota en Karelkraak hun functies hebben neergelegd. Het is van cruciaal belang dat contacten met natuurbeheerders worden behartigd door personen wiens integriteit boven elke twijfel is verheven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is van cruciaal belang dat contacten met natuurbeheerders worden behartigd door personen wiens integriteit boven elke twijfel is verheven.

 

mmmm...als dat de eis is, zal de plek nog wel heel lang vacant blijven :blush: De laatste mij bekende met die eigenschap is op de allereerste Hemelvaartsdag vertrokken. ;)

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste geocachers,

 

Van vele mensen hebben we een mail gehad voor aanmelding en we willen deze mensen en allen die hier op het forum hebben gereageerd dan ook heel hartelijk danken. :)

 

Voor alle aanmelders, onderstaande oorkonde, die ze intussen ook per mail hebben mogen ontvangen.

 

groetjes Remco en Hilde

 

Aanmel  dingNatuurcontacten.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...