Spring naar bijdragen

Wie Moet Ik Hebben Van Welke Natuurbeheerder?


remco.1971

Aanbevolen berichten

ik ben er met beide benen ingetrapt !

maar had het in de loop van de dag al een beetje door :blush:

 

maar toch is er misschien nog wel wat te maken van deze grap.

de website en de aanmeldingen zijn er :thumbup:

 

Hilde en Remco bedankt om me weer wakker te schudden :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Om 02.02 uur op 2/4/11 is dit geen 1 april grap meer neem ik aan. Dus waarom is dit draadje nog actief. mensen die er nu nog "intuinen" zoals ik, zien dat zeker niet meer als een 1 april grap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsss, en dat ondanks mijn waarschuwing :dribble: zoveel gelovigen er in getrapt.

Ja, maar daar kwam je mee nadat ik me had aangemeld.

Bij het lezen van jouw bericht had ik iets van 'het zal toch niet?'

Sh*tttttttttttttttttttt. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan 1 kant een geslaagde grap.....

aan de andere kant toch een beetje moeite met dit soort humor....

 

Veel gebruikers hier, worden de laatste jaren nou niet echt verwend met functionaliteiten, waar ze wat aan hebben.

Veel van die gebruikers (waaronder ik) hebben toch steeds weer de hoop, dat dat ooit weer goed komt.

 

Dan is het een beetje jammer om te moeten constateren, dat zaken waar je veel gebruikers blij mee zou kunnen maken ofwel floppen (SGN event) ofwel een "grap" blijken te zijn.

 

Als de maker van deze grap blijkbaar wel tijd heeft om dit zo knap in elkaar te zetten, was het leuk geweest als hij in de laatste paar jaar zich ook af en toe had laten zien om z'n handen uit te steken voor de site.

 

Voor velen dus wellicht een goeie grap, maar voor evenzovelen, zo niet meer (waaronder ik) weer de zoveelste teleurstelling.

Het wordt sommige gebruikers wel heel moeilijk gemaakt om te blijven hopen op betere tijden.

 

Ik vind dat grappen als deze best kunnen......als er daarnaast ook regelmatig iets echt zinnigs van de grond komt.

 

Ja, ik geef het toe, ook ik ben eringestonken, maar eigenlijk alleen omdat ik hoopte dat het geen grap zou zijn.

Ook omdat ik hoopte dat een team dat pas na jaren "niets" eindelijk weer eens "iets" heeft laten zien, niet het lef zou hebben om hier grappig over te doen.

 

Remco bedankt voor deze grap (en nu weer twee jaar onderduiken?)

erg fijn...zowel voor het team...als voor de vele gebruikers hier.

 

Zo...dat wou ik toch ook even kwijt!

 

en voor de rest: Keep up the good wordk!! :thumbsup:

bewerkt door Twin Peaks
  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij nemen dit serieus.

- Robert

 

Ach..... makkelijk scoren weer....toch?

Wacht even, gaat het jou erom dat de functionaliteit er is of dat geocaching.nl die functionaliteit heeft. Maw, dat de geocachers de functionaliteit hebben of dat geocaching.nl die functionaliteit niet heeft.

Misschien toch een beetje in je hemd gezet dat je erin getuind bent?

 

Overigens is het zeker niet even makkelijk scoren. We werken hier hard aan. Wat maakt het dan uit op welke site die functionaliteit staat? De mensen niet willen inlichten over deze functionaliteit omwille van... tja,... dat is makkelijk (maar niet bezoekersgericht).

 

- Robert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wacht even,

ach...waarom niet...ik wacht nu al jaren

 

gaat het jou erom dat de functionaliteit er is of dat geocaching.nl die functionaliteit heeft. Maw, dat de geocachers de functionaliteit hebben of dat geocaching.nl die functionaliteit niet heeft.

Misschien toch een beetje in je hemd gezet dat je erin getuind bent?

Ik geef toe dat ik er in ben getuind...maar dat had ik al toegegeven.

 

In mijn hemd gezet? tja....weet je, die paar caches die ik nog doe, zoek ik op via GC.com, dus de bewuste functionaliteiten boeien MIJ persoonlijk niet zoveel.

Wat mij aan het hart gaat zijn de gebruikers hier....en ik vind het jammer, dat die weer eens in hun hemd zijn gezet,.... ad ergo daardoor dus weer in de kou staan.

 

 

Overigens is het zeker niet even makkelijk scoren. We werken hier hard aan. Wat maakt het dan uit op welke site die functionaliteit staat? De mensen niet willen inlichten over deze functionaliteit omwille van... tja,... dat is makkelijk (maar niet bezoekersgericht).

 

- Robert

 

en dat bedoel ik dus met makkelijk scoren....alles wat hier wordt nagelaten, elke bal die hier niet wordt gespeeld, elke bal die men hier laat vallen....elk schot voor open doel, elke bal die vanuit de gebruikers hier naar het team wordt gespeeld, maar waar hier eindeloos mee wordt rondgedribbeld.....kopt een ander (in dit geval Global) er natuurlijk wel een keer in.

 

Ik twijfel er overigens niet aan dat jij daar hard aan werkt. Ik vind het ook prima dat "de geocacher" ongeacht welke site daarvoor wordt bezocht daar de vruchten van plukt. Goede zaak.

 

Aleen jammer dat "hier" zoveel kansen zijn blijven liggen....en men dan ook nog meent daar grappig over te moeten doen.

bewerkt door Twin Peaks
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...