Peetee Geplaatst 29 december 2010 Geplaatst 29 december 2010 Effe een praktisch probleempje: Vanmiddag ben ik even wezen cachen, en ik heb de cache ook gevonden.... Maar ik kon het dekseltje niet openkrijgen; omdat die zat vastgevroren. En ik heb hem dus ook niet kunnen loggen... Mag ik die nu als found loggen, of toch niet?
Kopfdorf-Rangers Geplaatst 29 december 2010 Geplaatst 29 december 2010 Hadden wij vorig jaar bij een vrij originele carpoolcache. Twee weken later terug gegaan en toen gelogd. De deksel zat toen weer los. Ik persoonlijk vind loggen is in het boekje en op de site.
Cernunnos Geplaatst 29 december 2010 Geplaatst 29 december 2010 Standaard in mijn winter uitrusting: Geen last meer van bevroren grond, dicht zittende caches etc. Wel een waarschuwing, niet gebruiken bij plastic doosjes
Peetee Geplaatst 29 december 2010 Auteur Geplaatst 29 december 2010 (bewerkt) Die had ik vanmiddag toevallig effe niet bij me .... 29 december 2010 bewerkt door Peetee
Lepman Geplaatst 29 december 2010 Geplaatst 29 december 2010 Het potje een paar minuten onder je oksel helpt ook goed.
Beukenootje Geplaatst 29 december 2010 Geplaatst 29 december 2010 Het potje een paar minuten onder je oksel helpt ook goed. Overheen plassen toch?
GeSi Geplaatst 29 december 2010 Geplaatst 29 december 2010 Het potje een paar minuten onder je oksel helpt ook goed. Wordt alleen een beetje lastiger als het potje niet uit de grond te krijgen is
MacDD Geplaatst 29 december 2010 Geplaatst 29 december 2010 Oke, dan mag ik het dus ook. Ik kreeg hem niet uit het ijs. Nah, wordt toch echt later terugkomen.
BigFurryMonster Geplaatst 29 december 2010 Geplaatst 29 december 2010 ... ik heb de cache ook gevonden.... Maar ik kon het dekseltje niet openkrijgen; omdat die zat vastgevroren. En ik heb hem dus ook niet kunnen loggen... Mag ik die nu als found loggen, of toch niet? Nu je het vraagt: nee. Log in boekje = Found. Log niet in boekje = Not Found. Simpele regel, en de basis van deze hobby. Log een DNF met (hopelijk) een enthousiast verhaal. Kom later nog eens terug als je een Found log wilt plaatsen. 1
Diafragma Geplaatst 29 december 2010 Geplaatst 29 december 2010 Gisteren wou ik de earthcache De Waterspiegel in Almere doen. Om te mogen loggen moet je een foto maken van jezelf, staande in het water met GPS in de hand. Maar ik had geen bijl bij me om een gat in het ijs te hakken!
Diafragma Geplaatst 29 december 2010 Geplaatst 29 december 2010 Het potje een paar minuten onder je oksel helpt ook goed. Overheen plassen toch? Moet je dat ook doen bij een logboekje dat vanwege in het doosje gesijpelde water keihard bevroren is?
Aanbevolen berichten