Spring naar bijdragen

Souvenirs


Kangoo-team

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Dus je logt caches .. waar je eigenlijk niet bent geweest maar wat wel de bedoeling is van de betreffende virtual(s) .. om een souvenir te bemachtigen? Het wordt steeds gekker ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wij hebben een paar souvenirs gekregen van Duitse deelstaten waar we nog geen cache gedaan hebben!

Vreemde gang van zaken dus.

 

Verder vind ik dat als er voor elke provincie in Nederland een souvenir komt dat al heel wat is voor zo een klein landje.

Dan nog souvenirs voor Mega-events en dan kan het wel wat mij betreft.

Voor elke plaats/regio of elk (Cito-)event een souvenir haalt het speciale er van helemaal weg.

Dus, sorry Delft ;) geen stem.

:beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben inmiddels vijf souvenirs. Het gekke is dat de plaatjes nogal eens wisselen. Zo hebben we o.a. Hamburg. Dat was eerst het stadswapen en is nu ineens (net als die uit Niedersachsen en Nordrhein-Westfalen) een groen blokje met een kaart van Duitsland erin, grote letters DE en dan Hamburg eronder. Hetzelfde geldt voor een souvenir uit Tsjechië. Dat was eerst een luchtballon en nu is het de Tsjechische vlag met Ceska Republika erdoor.

 

Wij vinden de souvenirs gewoon grappig. Je moet ze inderdaad niet om de log krijgen, maar zoals nu is het prima wat ons betreft.

bewerkt door Rob en Det
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben inmiddels vijf souvenirs. Het gekke is dat de plaatjes nogal eens wisselen. Zo hebben we o.a. Hamburg. Dat was eerst het stadswapen en is nu ineens (net als die uit Niedersachsen en Nordrhein-Westfalen) een groen blokje met een kaart van Duitsland erin, grote letters DE en dan Hamburg eronder. Hetzelfde geldt voor een souvenir uit Tsjechië. Dat was eerst een luchtballon en nu is het de Tsjechische vlag met Ceska Republika erdoor.

 

Wanneer je onder de kleine plaatjes op de naam van het land of de deelstaat klikt, dan kom je uit op het z.g. logje en dan zie je het oorspronkelijke plaatje dat erbij hoort weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer je onder de kleine plaatjes op de naam van het land of de deelstaat klikt, dan kom je uit op het z.g. logje en dan zie je het oorspronkelijke plaatje dat erbij hoort weer.

 

Je bedoelt in ons profiel? Als ik daar op "Hamburg" klik dat onder het kleine plaatje staat, dan zie ik daarna nog steeds hetzelfde kleine vierkante blokje. Wel zie ik dan een grote afbeelding ernaast en informatie over de Souvenir. Hetzelfde geldt ook voor Tsjechië.

 

Moet ik dat ergens anders doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wij hebben een paar souvenirs gekregen van Duitse deelstaten waar we nog geen cache gedaan hebben!

Vreemde gang van zaken dus.

 

 

Er zijn eerder een paar Duitse deelstaten verkeerd/te veel uitgedeeld.

Mogelijk is dat foutje er nog niet helemaal uit of weer terug.

 

Verder viel mij ook op dat cachers die de grandfathered Locationless Caches hebben gelogd, met terugwerkende kracht, ook een souvenir krijgen van de staat van de homelocation van de cachemaker.

Deze bijvoorbeeld GC406F

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Als ik eens kijk op de beginpagina van Geocaching.nl staat er:

 

Iemand verstopt op een bijzondere plaats, meestal in de natuur,

een waterdichte doos met daarin een logboek,

en verder evt. een aantal leuke voorwerpen

 

Oké duidelijk en toen kwamen er T.B's en daarna de coin's

dat kan ik ook nog volgen, maar om nu weer souveniers in het geocacheleven

te roepen gaat mijn pet te boven?? :blush::eek:

 

Wat zal men allemaal nog meer verzinnen??? :blush:

 

Mijn advies hou het bij iets verstoppen op een bijzondere plaats

in de natuur en laat alle andere onzin daar waar het hoort.

 

Vriendelijke Groet,

 

Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bedoelt in ons profiel? Als ik daar op "Hamburg" klik dat onder het kleine plaatje staat, dan zie ik daarna nog steeds hetzelfde kleine vierkante blokje. Wel zie ik dan een grote afbeelding ernaast en informatie over de Souvenir. Hetzelfde geldt ook voor Tsjechië.

Moet ik dat ergens anders doen?

 

 

Eh...ja in je profiel onder 'Souvenirs'.

Wanneer ik op het blokje of op de naam eronder klik dan krijg ik het soort pagina dat eruit ziet als een logje.

Dan zie ik links (waar normaal je logtekst staat) de uitleg over wat een souvenier is en rechts (waar je bij je log een foto kan neerzetten) de oorspronkelijke souvenier.

Het kleine vierkante blokje staat dan rechts bovenaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gun ieder z'n pleziertje maar ben nu alweer bang dat er een overkill aan souvenirs gaat ontsaan. Wij kregen er eentje voor 10/10/10. Leuk! nu krijgen we er ook voor elke deelstaat in Duitsland en in Nederland hoor ik al geluiden over eentje voor Delft. Per land kan ik me voorstellen maar als straks cachers uit Schubbek*tterveen (Gemeente Kotshol)ook een souvenir voor hun dorp willen is natuurlijk het hek van de dam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...