Spring naar bijdragen

Souvenirs


Kangoo-team

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

In de lijst van gevonden geocaches staat er soms een provincie zoals "Flevoland, Netherlands" en soms staat er gewoon "Netherlands". Heeft dat invloed?

 

Invloed op de toewijzing, is de vraag, neem ik hier aan.

Ik krijg de indruk dat het uitdelen van souvenirs voor een staat, stad of regio gaat op basis van de coördinaten die bovenaan de pagina's van de caches zijn neergezet.

Zo ook dus mijn eerder vermelde toewijzing van souvenirs van de grandfathered Locationles Caches.

 

Andere toewijzingen zijn gekoppeld aan speciale caches danwel aan een datum.

bewerkt door Sivota
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedendag, misschien loop ik een beetje achter, maar ik snap het toch nog niet.

Ik heb 2 souvenirs bij mijn profiel staan. Nu op vakantie kreeg ik er 2 bij, welke wel te zien zijn via de Iphone, maar niet in mijn profiel.

Wat moet ik precies doen met die souvenirs en wat kan ik ermee doen?

Is het een soort bewijs dat ik ergens in de buurt ben geweest, en als het ware een souvenir voor thuis heb meegenomen? Want op zich is de smiley al souvenir genoeg.

Wie o wie helpt mij het duidelijk te krijgen?

 

groet Boekenhoek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@boekenhoek: Souvenirs zijn "pieces of art" die je krijgt toegewezen.

Je krijgt ze omdat je een specifieke cache hebt gedaan, op een bepaalde datum hebt gecached, of in een bepaalde regio, deelstaat of land.

Ze worden door geocaching.com uitgedeeld en het is een recente toevoeging.

Het zijn 'plaatjes' die je automatisch verzamelt in je profiel en ze zijn van te voren te zien (bij betreffende caches) op je Iphone en waarschijnlijk andere mobile telefoonapplicaties en modernere GPS en ( al weet ik niet zeker welke, omdat ik die zelf niet gebruik).

Het laatste maakt dat je ook naar Souvenirs op jacht kan gaan.

Verder lijk je er weinig mee te kunnen, behalve ze leuk/mooi te vinden of niet. (maar wie dit kan aanvullen, be my guest..)

 

Er komen nog iedere dag Souvernirsbij en wanneer ze bij jouw cachevondsten horen dan krijg je ze, met terugwerkende kracht, toegekend.

Een lijst van uitgegeven Souvenirs wordt hier bijgehouden.

Ik zie bij jouw profiel twee Souvernirs staan: Een 10-10-10 souvenir en een souvenir van Niedersachsen.

In een vluchtige blik van mij, op jouw lijst met gevonden caches, lijkt dat te passen.

Mocht dat niet het geval zijn, dan denk ik dat je het beste even kunt afwachten, want ik vermoed uit eerdere berichten hier dat het met het toekennen nog niet altijd vlekkeloos verloopt

 

Ik hoop dat je zo een beetje antwoord hebt op je vraag.:D

bewerkt door Sivota
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...