A'Tuin Geplaatst 4 december 2010 Geplaatst 4 december 2010 Hallo, heeft er iemand misschien een lijstje van caches die binnen liggen? In het Westland ligt er bv eentje in een tropische kas. Ideaal met dit weer. Groeten, A'Tuin.
GeoVlinder Geplaatst 5 december 2010 Geplaatst 5 december 2010 Deze geocache ligt wel binnen, maar moet je wel eerst buiten stukje lopen. (7 km) Verder ken ik er geen. groetjes GeoVlinder
Gast JackHoe Geplaatst 5 december 2010 Geplaatst 5 december 2010 Het is wel ver weg, maar deze ligt ook binnen en je moet er een afspraak voor maken, tenzei je wordt uitgenodigd: Groundspeak Headquarters
Tovenaartje Geplaatst 5 december 2010 Geplaatst 5 december 2010 Het boek van Jan de Bakker ligt binnen. Een deel van de route is wel buiten.
Twin Peaks Geplaatst 5 december 2010 Geplaatst 5 december 2010 Er is vast wel ergens een bookmark van caches die in grotten, oude gebouwen of bunkers enzo liggen. Die caches liggen allamaal binnen Maar voor al die caches moet je toch wel even een stukje rijden. ....en juist het rijden naar de cache toe is met het huidige weer wellicht een probleem. Niet het cachen zelf.
De Wijngemachtigde Geplaatst 5 december 2010 Geplaatst 5 december 2010 (bewerkt) Het Geheime Wapen staat in een cafe. Lekker bijkomen van een mooie wandeling door een groen gebied aan de rand van Amsterdam. Ook Historisch Hollum op Ameland staat binnen. En Art in a box kun je onder het genot van een kopje koffie loggen. 5 december 2010 bewerkt door De Wijngemachtigde
Wad-Seekers Geplaatst 5 december 2010 Geplaatst 5 december 2010 Ook Historisch Hollum op Ameland staat binnen. Alleen de eindstach... Je moet er eerst wel een wandeling voor maken. Er zijn wel meer van dergelijke eindstaches maar ik denk dat TS daar niet naar zoekt?
Team Ovis Geplaatst 5 december 2010 Geplaatst 5 december 2010 Hier weer zo één: Bomen cache Vlieland Lekker binnen loggen maar wel eerst een flinke tocht over het eiland. Heerlijk met dit weer!
De Wijngemachtigde Geplaatst 5 december 2010 Geplaatst 5 december 2010 Ook Historisch Hollum op Ameland staat binnen. Alleen de eindstach... Je moet er eerst wel een wandeling voor maken. Er zijn wel meer van dergelijke eindstaches maar ik denk dat TS daar niet naar zoekt? Dan is de vraag niet duidelijk.
Wad-Seekers Geplaatst 5 december 2010 Geplaatst 5 december 2010 Ik las dit: ... een lijstje van caches die binnen liggen? Ideaal met dit weer.....
expir_bofh Geplaatst 5 december 2010 Geplaatst 5 december 2010 In Axel (Zeeuws-Vlaanderen) ligt Aquafobie of Acrofobie ook binnen, alleen deze is nu absoluut niet toegangkelijk. En in Zuidholland heb je nog Fort Wierickerschans, maar daarvan weet ik niet of ze allemaal binnen liggen, dacht als ik het zo lees de bonus wel, maar ja dan moet je die anderen eerst buiten?? zoeken
Team van Druten Geplaatst 5 december 2010 Geplaatst 5 december 2010 In Axel (Zeeuws-Vlaanderen) ligt Aquafobie of Acrofobie ook binnen, alleen deze is nu absoluut niet toegangkelijk. En in Zuidholland heb je nog Fort Wierickerschans, maar daarvan weet ik niet of ze allemaal binnen liggen, dacht als ik het zo lees de bonus wel, maar ja dan moet je die anderen eerst buiten?? zoeken Fort Wierickerschans ligt NIET binnen, je moet alleen wat opzoeken binnen, de andere 2 van deze serie liggen ook buiten. In Leiden heb je nog de volgende Cache: The Ocean Cache (GC14791), deze ligt echt binnen.
corina Geplaatst 5 december 2010 Geplaatst 5 december 2010 Ik heb er vandaag een binnen liggen in mijn eigen huis maar dat is de sinterklaas surprise voor mijn dochter. :D
CCWAM Geplaatst 5 december 2010 Geplaatst 5 december 2010 Deze is binnen GC1ETJW 975th Ghostconvention . Je moet er wel voor naar Luxemburg!
Aanbevolen berichten