Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo, heeft er iemand misschien een lijstje van caches die binnen liggen? In het Westland ligt er bv eentje in een tropische kas. Ideaal met dit weer. Groeten, A'Tuin.

Geplaatst

Er is vast wel ergens een bookmark van caches die in grotten, oude gebouwen of bunkers enzo liggen.

Die caches liggen allamaal binnen ;)

Maar voor al die caches moet je toch wel even een stukje rijden.

....en juist het rijden naar de cache toe is met het huidige weer wellicht een probleem. Niet het cachen zelf.

Geplaatst
Ook Historisch Hollum op Ameland staat binnen.

Alleen de eindstach... Je moet er eerst wel een wandeling voor maken.

Er zijn wel meer van dergelijke eindstaches maar ik denk dat TS daar niet naar zoekt?

Geplaatst

In Axel (Zeeuws-Vlaanderen) ligt Aquafobie of Acrofobie ook binnen, alleen deze is nu absoluut niet toegangkelijk.

En in Zuidholland heb je nog Fort Wierickerschans, maar daarvan weet ik niet of ze allemaal binnen liggen, dacht als ik het zo lees de bonus wel, maar ja dan moet je die anderen eerst buiten?? zoeken

Geplaatst

In Axel (Zeeuws-Vlaanderen) ligt Aquafobie of Acrofobie ook binnen, alleen deze is nu absoluut niet toegangkelijk.

En in Zuidholland heb je nog Fort Wierickerschans, maar daarvan weet ik niet of ze allemaal binnen liggen, dacht als ik het zo lees de bonus wel, maar ja dan moet je die anderen eerst buiten?? zoeken

Fort Wierickerschans ligt NIET binnen, je moet alleen wat opzoeken binnen, de andere 2 van deze serie liggen ook buiten.

In Leiden heb je nog de volgende Cache: The Ocean Cache (GC14791), deze ligt echt binnen.

Geplaatst

Ik heb er vandaag een binnen liggen in mijn eigen huis maar dat is de sinterklaas surprise voor mijn dochter. :D :D :D

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...