De Wijngemachtigde Geplaatst 3 april 2011 Auteur Geplaatst 3 april 2011 (bewerkt) Ik had al rekening gehouden met de mogelijkheid dat er meerdere coins op dezelfde dag zouden finishen, en besloten (omdat het onmogelijk is om voor 150 coins te gaan zitten uitvogelen hoe laat op de dag een coin is gedropt) het tijdpunt aan te houden waarop ik de notificatiemail binnenkrijg van de drop (tenminste, wel als de coins inderdaad op dezelfde dag zijn gedropt, anders telt de datum natuurlijk). Zowel de coin van Brain & Pinky als van team guppies heeft op 2 april de 12e provincie bereikt. De mail van Brain & Pinky bereikte mij om 00.13 uur op 3 april en de mail over de coin van team guppies om 01.33 uur op 3 april. Ergo: de coin van Brain & Pinky is als 2e geeindigd en de coin van team guppies als 3e. Beide teams van harte gefeliciteerd met dit prachtige resultaat!! 3 april 2011 bewerkt door De Wijngemachtigde
veer12 Geplaatst 3 april 2011 Geplaatst 3 april 2011 (bewerkt) De eerste drie van harte gefeliciteerd! Met wat voor een ongelovelijk tempo zijn jullie Nederland doorgereisd! En wat een close finish! Het valt me op dat over de hele lijn er flink vaart zit bij de meeste coins. Het behoorlijk up to date houden van het kaartje zal daar zeker aan bijdragen denk ik zo. En natuurlijk de andere stimuleringsmaatregelen zoals allerlei prijsmogelijkheden en de vlotte afhandeling daarvan. 3 april 2011 bewerkt door veer12
Mon-Roe Geplaatst 3 april 2011 Geplaatst 3 april 2011 Voor de top 3, van harte. Onze coin hoeft ook alleen nog maar naar Limburg, diegene die de coin nu in handen heeft meldde mij gisteren dat hij half april naar Limburg gaat en dan onze coin daar zal droppen. Die van ons gaat dus ook de finish halen. Eens kijken of die paar coins met 10 bezochte provincies ons nog gaan inhalen in die 2 weken.
Pegepe Geplaatst 3 april 2011 Geplaatst 3 april 2011 Felicitaties voor de eerste drie winnaars! Wat een ontzettend leuke race is dit. Wij doen zelf niet mee maar vinden het erg leuk om de racecoins te verplaatsen. Houden de kaart in de gaten om te zien of er coins zijn die we kunnen helpen. De coins die wij verplaatst hebben houden we een beetje in de gaten, kijken waarheen en hoe snel ze reizen. Fantastisch hoe goed alles wordt bijgehouden! Complimenten hoor!!! Als er volgend jaar weer een wedstrijd wordt georganiseerd zullen we eens kijken of we ook mee kunnen doen. Groeten Team Diesel@Mill
De Wijngemachtigde Geplaatst 3 april 2011 Auteur Geplaatst 3 april 2011 En de nummer 4 is inmiddels ook over de eindstreep: de Delfinida coin van Duo Cothe. Dat gaat wel heel rap vandaag!!
Team Van Stoffelen Geplaatst 3 april 2011 Geplaatst 3 april 2011 (bewerkt) En de nummer 4 is inmiddels ook over de eindstreep: de Delfinida coin van Duo Cothe. Dat gaat wel heel rap vandaag!! Als de rest van Nederland nu even een beetje doorgeocachet dan zal mijn 12 Provinciën Racer 2011 voor 24.00 uur de finish ook nog wel halen. Die negen resterende provincies kunnen het probleem niet zijn 3 april 2011 bewerkt door Team Van Stoffelen
GeoVlinder Geplaatst 3 april 2011 Geplaatst 3 april 2011 Ik zou er mijn geld niet op inzetten Team Van Stoffelen. Felicitaties ook van ons voor nrs. 2-3 en 4! groetjes GeoVlinder
eitjes Geplaatst 3 april 2011 Geplaatst 3 april 2011 Het wordt duidelijk weer mooier weer. Dat is goed voor het aantal gevonden caches en dus kennelijk ook voor het aantal (race)coinverplaatsingen. Leuk hoor! Wel nog maar 16 kansen voor ons om bij de eerste 20 te horen (we moeten nog 6 provincies, al denk ik dat de coin nu al wel fysiek in Drenthe zal zijn...). Ben benieuwd hoeveel coins dit jaar de finish gaan halen!
Tovenaartje Geplaatst 4 april 2011 Geplaatst 4 april 2011 Wat een geluk, bij ons is vandaag de pechprijs bezorgd. Hij is in het echt nog mooier dan op de foto's die we op internet hebben gevonden, bedankt hiervoor. Ik ben benieuwd op welk Duits event mijn coin de volgende keer te vinden is. Voor alle reeds gefinishte coins: gefeliciteerd. Ik blijf coins verplaatsen en hopen dat mijn eigen coin ook de finish haalt. De organisatie dit jaar is geweldig.
Mon-Roe Geplaatst 4 april 2011 Geplaatst 4 april 2011 En ook onze coin heeft de laatste provincie aangedaan, bedankt beukenootje dat je voor ons een omweg hebt gemaakt.
Beukenootje Geplaatst 4 april 2011 Geplaatst 4 april 2011 En jij ook bedankt: hierdoor heb ik een heerlijke wandeltocht over de Mookerhei gemaakt die ik anders nooit zou hebben gedaan!
De Wijngemachtigde Geplaatst 6 april 2011 Auteur Geplaatst 6 april 2011 (bewerkt) En wat gaan we voor april via de maandelijkse loterij uitreiken aan 3 verplaatsers van een racecoin?? 1. Een ongeactiveerde Multiple Sclerose Geocoin gedoneerd door geocachingshop.nl. 2. De maandelijkse ongeactiveerde Nomad geocoin + TB buddy, gedoneerd door Team van Stoffelen. 3. Een non-trackable sample uit de koker van Van Stoffelen Sr. dit keer een andere versie van de Haec Libertatis Ergo geocoin. 1 mei 2011 bewerkt door De Wijngemachtigde
technetium Geplaatst 6 april 2011 Geplaatst 6 april 2011 Na de vrolijke berichten nu helaas weer een droevig bericht. Ik vond het al vreemd dat http://coord.info/TB38HYT niet meer verplaatst werd. Een berichtje naar Brickteam, vorige week leerde mij dat de munt niet meer in de cache zat. Ze gaven me nog hoop dat hij dit weekeind in een cache gedropt zou worden. Maar helaas het blijft stil. Ook jammer voor mijn nichtje dat de munt naar haar verjaardag niet meer verplaatst zal worden. Tc
De Wijngemachtigde Geplaatst 7 april 2011 Auteur Geplaatst 7 april 2011 Zowel bij de coin van quipie als van de GeoSkrapers is door lwolfs een foto geplaatst, ik neem aan van Maastricht. Kan iemand mij vertellen of het provinciehuis daarop te vinden is???
Japiejoo Geplaatst 7 april 2011 Geplaatst 7 april 2011 (bewerkt) Volgens mij is het provinciehuis, van Maastricht dus, midden in beeld te zien, direct achter het groen aan de overkant van de Maas. Het gaat om dit gebouw, bruinig van kleur. Edit: Op alle foto's te zien dus, voor de duidelijkheid. Edit2: De locatie waar de foto genomen is lijkt ook zeer logisch, want de cache waar beide coins gedropped zijn (GC1PVKG) ligt namelijk precies op de plek, waar je van zou denken dat de foto van genomen is 7 april 2011 bewerkt door Japiejoo
Aanbevolen berichten