Spring naar bijdragen

Nieuwe Feature Op Je Profiel: Souvenirs


Ruud4d

Aanbevolen berichten

Ik heb ineens een souvenir uit Delaware.

 

Ik heb ooit in een grijs verleden (2005 ofzo) een "Locationless" cache gelogd die zijn oorsprong vond in Delaware.

 

Persoonlijk zie ik de meerwaarde er niet zo van op deze manier, maar aan de andere kant, als je een souvenir krijgt van een plaats waar je echt bent geweest, is het misschien wel fun.

 

Al voegt het wat mij betreft, los van paginavulling, niet echt iets toe. (maar ik was ook al niet zo van dat "banner-sparen")

 

Ieder zijn ding...

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb caches gevonden en gelogd in Idaho, Washington, Oregon en Quebec die allemaal op de lijst staan. Waarom heb ik dan geen souvenirs?

Verder vind ik het opvallend dat British Columbia (waar ik ook caches heb gelogd) niet op de lijst staat en alle provincies van Canada wel.

Mijn indruk is dat het idee goed is maar de uitvoering tot nog toe mislukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb caches gevonden en gelogd in Idaho, Washington, Oregon en Quebec die allemaal op de lijst staan. Waarom heb ik dan geen souvenirs?

Omdat souvenirs voor caches die je in het verleden hebt gelogd in de loop van de tijd zullen worden toegekend. Je zult dus nog even geduld moeten hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Omdat souvenirs voor caches die je in het verleden hebt gelogd in de loop van de tijd zullen worden toegekend. Je zult dus nog even geduld moeten hebben.

Nu is dat dus gebeurd.

Greetings Team Professor X,

 

Congratulations! You have been awarded the New York State Souvenir.

 

This Souvenir was retroactively awarded to you based on your Geocaching.com find history.

 

Souvenirs are virtual pieces of art that you can discover and display on your profile page. They are associated with a particular location and may also be bound by time.

 

Learn more about Souvenirs:

http://www.geocaching.com/about/souvenirs.aspx

 

…or view the list of all of the available Souvenirs:

http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=264608

 

Happy Geocaching!

 

Cheers,

 

The Groundspeak Team

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er ook weer twee bij gekregen vandaag, maar nog niet alles wat ik verwacht (we hebben in nog meer staten in de VS caches gevonden). Waarschijnlijk heeft dus nog steeds niet iedereen alles ontvangen.

Wel leuk dat er een link bij staat naar alle bestaande souvenirs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Wij hebben inmiddels ook twee souvenirs en vinden het wel grappig. We hebben vorige week o.a. een souvenir gekregen van Hamburg. Daar hebben we inderdaad toen vier caches gedaan. We vroegen ons af hoe je kunt zien door welke cache in Hamburg we die souvenir hebben gekregen.

 

Nu we de berichten op het forum zo lezen, lijkt het er meer op dat je een cache in een bepaalde omgeving moet hebben gedaan en dat het niet echt uitmaakt welke van de aanwezige caches. Klopt dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In eerste instantie leek mij de souvenirs een leuk idee. Ik kan me voorstellen dat je souvenirs toegewezen krijgt als je aan events hebt meegedaan. Volgens mij is dat een leuke combinatie.

Maar wat ik minder vind is dat er aselect souvenirs worden toegekend omdat je iets hebt gecached in gebied x en/of op dag y met applicatie z. Het lijkt een loterij.

bewerkt door Twentse Mug
Link naar opmerking
Deel via andere websites

.. stel helemaal geen prijs op de die ongevraagde mailtjes.

Krijg je ook tientallen souveirs per dag net als ik?

 

Nu even serieus .. je kan een berichtregel instellen zodat de 'ongevraagde' mail direct in je prullenbak terecht komt. Je kan ook een e-mailadres aanmaken speciaal voor 'Groundspeak spam' .. alle mail daarheem laten sturen en je hebt nergens meer last van.

 

Is het echt zo erg?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De mooiste souvenirs die ik heb zijn de foto's van en de herinneringen aan al die bijzondere caches waar ik geweest ben.

De souvenirs van groundspeak kunnen me gestolen worden.

Greetz Bloodwoosj

 

Helemaal mee eens :thumbup:

Laat ze de energie om dit te maken in een goede en veilige website steken i.p.v. dingen te bedenken waar veel cachers toch niet op zitten te wachten :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...