Spring naar bijdragen

De Vloek Van De Ftf (serie)


De Wijngemachtigde

Aanbevolen berichten

Op 25 oktober 2009 heb ik in de Haarlemmerhout, het stadsbos van Haarlem, een nachtcache gelegd met als titel "De vloek van de FTF #1 ~ Duisternis" (GC1ZR09). Het idee was dat als je de eerste vinder zou zijn van de cache, je vervloekt zou zijn en geen nieuwe FTF's meer zou kunnen scoren tenzij je binnen een maand een nieuwe cache zou leggen in deze serie.

Hieraan is direct gehoor gegeven door de eerste vinder, ArneH, die de 2e, een letterbox hybrid legde in de buurt van Zutphen (GC20KYV). De serie werd prima voortgezet tot en met de 10e in de rij, geplaatst door Putput2 (GC29VEM) op 14 juni 2010.

Deze 10e Vloek cache werd door Lein op 16 juni 2010 als eerste gevonden.

 

Echter, Lein is door drukke werkzaamheden (studie en werk) niet in staat een nieuwe cache in de serie te leggen.

 

Ik zou het jammer vinden als deze reeks hiermee ten einde zou komen.

Mijn vraag is daarom: Is er iemand bereid de Vloek van de FTF op zich te nemen (en daarmee Lein te verlossen) en binnenkort de 11e cache te leggen? Alle gewone types kunnen: traditional, mystery, multi, letterbox hybrid. Het mag zelfs een voortuincache zijn (voor deze ene keer dan :thumbup: ).

 

Als je interesse hebt, laat het dan even weten via een PB. Bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hee, de regels zijn duidelijk: binnen een maand een cache of je bent vervloekt. Jammer voor Lein, maar hij is gewoon het haasje, zelfs als er een nieuwe cache komt!

 

 

Hans

bewerkt door Mr.Atari
quote verwijderd, het aangehaalde bericht staat erboven!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lein is inderdaad een zij.

Ze heeft het niet voor elkaar gebakken om een nieuwe cache te plaatsen binnen een maand, en kan/zal daar verder ook geen werk van maken.

 

Mijn verzoek is daarom om deze verschrikkelijke last van haar schouders te nemen en de vloek verder door het land te sturen.

Wie?

 

Als je toch al van plan was een cache te plaatsen en je zocht naar een mooie naam of een goede reden om er een te plaatsen, dan is dit een mooie kans!

Wie meldt zich?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is niet gelukt binnen de gestelde tijd, jammer dan.

Ik zou zeggen; voorbij, klaar en niet de regeltjes nu gaan veranderen omdat dat opeens beter uitkomt.

Als ik de FTF zouden halen zou ik me gewoon laten vervloeken en me niet laten verplichten om een cache te gaan leggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Binnen een maand? Wow -- ik doe er soms wel twee jaar over om een cache te maken. Kwaliteit, hè? (zie andere topic).

 

Het lukt me vaak al niet eens binnen een maand toestemming voor elkaar te hebben.

 

 

 

Oh -- dit topic is nu ook vervloekt. Als binnen een dag niemand meer reageert dan is de laatste poster het haasje.

 

:thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, die maand is een leidraad. De meeste vervolgcaches zijn niet binnen een maand gelegd. De vloek gaat er ook pas vanaf als er een nieuwe cache wordt gelegd en er een FTF is bij die cache. Als Lein had gezegd dat ze een nieuwe cache pas over een half jaar had kunnen plaatsen, dan was dat geen issue. De vloek rustte op haar schouders totdat die nieuwe geplaatst zou zijn en de FTF een feit was.

 

Ik verander geen regels, ik voeg toe: De vloek rust nog steeds op haar schouders maar deze vloek kan worden overgenomen door een ander...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik verander geen regels, ik voeg toe: De vloek rust nog steeds op haar schouders maar deze vloek kan worden overgenomen door een ander...

 

Dit haal ik anders van de pagina van de EERSTE uit de serie

 

1. De FTF van deze cache moet binnen 1 maand een volgende cache in de serie plaatsen (met de naam: "De vloek van de FTF # ... ~ ...")! Zoniet, dan zal de vloek er voor zorgen dat je nooit meer goud haalt...Muwahahahahahaha!!!

 

Het idee was toen leuk misschien, maar als je nu de boel gaat lopen veranderen omdat het anders stopt is het hele mysterieuze eraf en de *kuch* serieusheid van het vervloeken ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, en die maand moet je dus niet te serieus nemen.

 

Groundspeak verandert voortdurend regels. De overheid ook. Waarom zou dat hier niet mogen? Ik maak er zo 12 maanden van als dat beter werkt.

Die ene maand was er alleen om de druk een beetje op de ketel te houden. Maar dat wordt misschien door sommige cachers verkeerd geinterpreteerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan alles komt een eind. Maar misschien biedt dat ook weer kansen. Begin gewoon helemaal opnieuw. Nu met een vloek voor de STF. :thumbup:

Of met de Last to Find. Je legt een cache die tussen de 3 en de 6 maanden blijft liggen. De Last-to-Find is het haasje en moet een nieuwe leggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Binnen een maand? Wow -- ik doe er soms wel twee jaar over om een cache te maken. Kwaliteit, hè? (zie andere topic).

Wie zegt dat je niet binnen een maand een kwaliteitscache kunt leggen?

 

 

Ik zeg dat ik dat niet kan.

 

Overigens spreek ik liever over het 'maken' van een cache dan over het 'leggen' ervan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...