Spring naar bijdragen

De Vloek Van De Ftf (serie)


De Wijngemachtigde

Aanbevolen berichten

Het zit in dezelfde categorie als al die kettingbrieven, die met allerlei narigheid dreigen. Normaal denkende mensen hechten er geen waarde aan en leggen het glimlachend terzijde. Dat is hier ook zo. Ik neem niet aan, dat de oorsponkelijke legger zijn medecachers - zelfs in gedachten - ook maar werkelijk één haar heeft willen krenken.... :rolleyes:

Zeker niet.

Muwahahahahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nog steeds niemand gereageerd? Je mag toch leggen waar je wil en wat je wil?

Als niemand wil hebben wij wel een optie openstaan voor een CC.

 

Hoe simpel kan het zijn?

 

Ook met een glimlach, we zien hier de humor wel van in......

bewerkt door keesenanita
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je nu opeens de regels aanpast dan is toch het basis ide van de cache onderuit gehaald? Ik snap (en begrijp) dat het erg aantrakkelijk is om de serie op gang te houden. Is het echter niet de kracht van de serie dat er strikte regels aan verbonden waren? En als nu eindelijk iemand strand dan lijkt het mij logisch om de serie te stoppen.

 

Gewoon een nieuw idee verzinnen dat net zo leuk is en niet blijven hangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je nu opeens de regels aanpast dan is toch het basis ide van de cache onderuit gehaald? Ik snap (en begrijp) dat het erg aantrakkelijk is om de serie op gang te houden. Is het echter niet de kracht van de serie dat er strikte regels aan verbonden waren? En als nu eindelijk iemand strand dan lijkt het mij logisch om de serie te stoppen.

 

Gewoon een nieuw idee verzinnen dat net zo leuk is en niet blijven hangen.

 

Ben het nooit zo heel vaak eens met ervani maar dit punt vind ik de enige goeie !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blif jij vooral lekker bezig om oude koeien uit de sloot te halen en mij te provoceren..

 

Gewoon een nieuw idee verzinnen dat net zo leuk is en niet blijven hangen.

Dit is in elk geval een idee dat wel is uitgevoerd... :rolleyes:

Zonde om bij de eerste hapering direct het bijltje erbij neer te gooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...