Spring naar bijdragen

Een Boze Mail?


elton

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik heb de betreffende cacher een duits mailtje gestuurd met de vraag of hij misschien per ongeluk de verkeerde persoon heeft aangesproken, of dat hij kan aangeven om welke TB het gaat. Daarbij verteld dat elton niet begrijpt waarom hij die mail kreeg omdat hij geen grab zou hebben gedaan.

 

Als ik een reactie krijg zal ik het hier posten :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach men vind tegenwoordig dat je gelijk moet loggen in het veld, het komt steeds vaker voor. :)

Helaas zijn er steeds meer figuren die denken dat iedereen tegenwoordig mobiel internet heeft. Nou, dan zal ik deze figuren hier uit de droom helpen: Niet IEDEREEN heeft mobiel internet. Ik ook niet. Sterker nog, mijn GSM kan dat helemaal niet. Want een GSM is om te bellen en dat kan-ie wel. GEDULD is dus noodzakelijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tsja, als we het er dan toch over hebben.

Ik heb een keer een TB gedropt in een cache, naar huis gereden, PC gestart om te loggen, stond er al een log met de opmerking dat het toch maar vreemd is dat iemand een TB niet direct logt.

Wat ik maar wil zeggen is, een beetje geduld is op zijn plaats. Er zijn al vaker en meer draadjes over geweest. Zeker in vakantietijd worden TB's later gelogd en helaas kan niet iedereen het fatsoen/geduld opbrengen om daarop te wachten. Voor mij soms een reden om een TB wat langer vast te houden, zodat ik hem (haar?) netjes uit de cache kan halen zonder te hoeven grabben...

Helemaal mee eens. Als ik in het weekend cache omdat ik bijvoorbeeld richting familie ga, heb ik niet tijd om dezelfde dag te loggen. Of om wat voor andere reden dan ook. Ik schrijf altijd het TB nummer op om het recht te breien, en soms waag ik een mailtje naar de snelle grabber. Of niet, dan merkt ie zelf wel dat die TB niet meer op zijn naam staat. Wel een beetje geduld hebben als iemand nog niet gelogd heeft, niet iedereen heeft internet op zijn mobiel en logt meteen :).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de betreffende cacher een duits mailtje gestuurd met de vraag of hij misschien per ongeluk de verkeerde persoon heeft aangesproken, of dat hij kan aangeven om welke TB het gaat. Daarbij verteld dat elton niet begrijpt waarom hij die mail kreeg omdat hij geen grab zou hebben gedaan.

 

Als ik een reactie krijg zal ik het hier posten :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de betreffende cacher een duits mailtje gestuurd met de vraag of hij misschien per ongeluk de verkeerde persoon heeft aangesproken, of dat hij kan aangeven om welke TB het gaat. Daarbij verteld dat elton niet begrijpt waarom hij die mail kreeg omdat hij geen grab zou hebben gedaan.

 

Als ik een reactie krijg zal ik het hier posten :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou een mailtje in het Hollands terug sturen over wie hij denkt dat hij wel is om te bepalen wat en hoe ik iets doe.

Als hij zich aanmeet dat ik maar Duits moet begrijpen,moet hij zich ook maar in Hollands verstaanbaar maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik de Duitse text zo eens lees dan meent de cacher in kwestie dat de logger "de regels maar eens moet bestuderen" want "tijdens vakantie moet je enige dagen wachten met loggen" Ik wil nou niet zeggen dat ik de "regels" uit mijn hoofd ken maar heb nog nooit iets dergelijks in wat voor handwijzingen dan ook zien staan.

 

De mail is ook nog eens aan de verkeerde persoon geadresseerd, de geadresseerde heeft er in ieder geval niets mee te maken.

Dit samen met de ronduit onbeschofte toon die wordt aangeslagen (we hebben het over een rondreizend speeltje, kom op zeg...) doet mij zeggen: negeren...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(we hebben het over een rondreizend speeltje, kom op zeg...)

 

Het maakt niet uit waar het omgaat, of het nou een dure coin of gewoon speeltje is, alles wordt met een doel op pad gestuurd en dient gelijk behandeld te worden.

Als je er zo over denkt kun je beter niks meenemen, onze rondreizende speeltjes hebben allemaal een waarde voor ons die voor ons net zo groot is als voor een coin van een ander

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies, ik denk dan ook zo over alle trackables. Ik behandel andersmans spullen met respect - keurig gelogd, niet lang in bezit, enzovoort- maar verbaas me wel eens over de klaagzangen op forums e.d. wanneer er eens eentje weg is. Jammer, maar het blijft een spelletje, bedoel ik eigenlijk te zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb afgelopen donderdag in Embrun (Frankrijk) ook een TB uit een cache meegenomen die nog niet gedropt was. IK heb 's avonds maar een discovery geschreven met mijn bedoeling. Ik heb hem de volgende dag weer gedropt. Nu wacht ik af of degene die hem in bezit heeft alsnog als gedropt meldt. Het kan zijn dat hij op vakantie is en nog geen mogelijkheid gehad heeft. Is een discorvery schrijven in zo'n geval dan niet een goede weg ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb afgelopen donderdag in Embrun (Frankrijk) ook een TB uit een cache meegenomen die nog niet gedropt was. IK heb 's avonds maar een discovery geschreven met mijn bedoeling. Ik heb hem de volgende dag weer gedropt. Nu wacht ik af of degene die hem in bezit heeft alsnog als gedropt meldt. Het kan zijn dat hij op vakantie is en nog geen mogelijkheid gehad heeft. Is een discorvery schrijven in zo'n geval dan niet een goede weg ?

 

Persoonlijk zou ik een write note plaatsen bij de coin/TB en hem op mijn watchlist zetten, je krijgt dan vanzelf een bericht als er iets met de coin/TB gebeurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb afgelopen donderdag in Embrun (Frankrijk) ook een TB uit een cache meegenomen die nog niet gedropt was. IK heb 's avonds maar een discovery geschreven met mijn bedoeling. Ik heb hem de volgende dag weer gedropt. Nu wacht ik af of degene die hem in bezit heeft alsnog als gedropt meldt. Het kan zijn dat hij op vakantie is en nog geen mogelijkheid gehad heeft. Is een discorvery schrijven in zo'n geval dan niet een goede weg ?

 

Persoonlijk zou ik een write note plaatsen bij de coin/TB en hem op mijn watchlist zetten, je krijgt dan vanzelf een bericht als er iets met de coin/TB gebeurt.

 

Bedankt, had ik nog niet aan gedacht, is intussen gebeurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...