Spring naar bijdragen

Een Boze Mail?


elton

Aanbevolen berichten

Sorry, aber Holländer sind auch zu geil TBs erst loggen zu lassen.

Ihr solltet die Regeln mal studieren. Es verlieren die TBs leider viele Kilometer.

In Urlaubsregionen sollte man einige Tage mit den Loggs warten.

Hab ihr aber wohl nicht gelernt !!!

Schade drum.

MCC007 from Germany

 

Deze mail kreeg ik en ik zou graag willen snappen wat wij verkeerd zouden hebben gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Waarschijnlijk ben je te ongeduldig geweest met het loggen van een TB.

 

Je hebt hem ge"grabbed" voor de tijdelijk eigenaar hem kon droppen of je hebt hem uit een andere cache gehaald (dan waarop hij op het moment van retrieven geregistreed staat) en heb je de andere cacher niet de tijd gegeven om hem te retrieven en daarna in de juiste cache te droppen.

 

Snappie (anders zal ik het tweede stukje wat meer uitschrijven)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarschijnlijk ben je te ongeduldig geweest met het loggen van een TB.

 

Je hebt hem ge"grabbed" voor de tijdelijk eigenaar hem kon droppen of je hebt hem uit een andere cache gehaald (dan waarop hij op het moment van retrieven geregistreed staat) en heb je de andere cacher niet de tijd gegeven om hem te retrieven en daarna in de juiste cache te droppen.

 

Snappie (anders zal ik het tweede stukje wat meer uitschrijven)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is in ieder geval een buitengewoon onvriendelijk mailtje.... Onze duitse vriend had de coin beter niet kunnen droppen als hij toch weet, dat hij pas na een flink x aantal dagen kan loggen. Ik heb hier ook een coin, die ik een week geleden uit een Zeeuwse cache heb gehaald.... Ook door een duitse familie daar geplaatst en niet gelogd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tsja, als we het er dan toch over hebben.

Ik heb een keer een TB gedropt in een cache, naar huis gereden, PC gestart om te loggen, stond er al een log met de opmerking dat het toch maar vreemd is dat iemand een TB niet direct logt.

Wat ik maar wil zeggen is, een beetje geduld is op zijn plaats. Er zijn al vaker en meer draadjes over geweest. Zeker in vakantietijd worden TB's later gelogd en helaas kan niet iedereen het fatsoen/geduld opbrengen om daarop te wachten. Voor mij soms een reden om een TB wat langer vast te houden, zodat ik hem (haar?) netjes uit de cache kan halen zonder te hoeven grabben...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik en coin of TB uit een cache haal en die blijkt daar nog niet digitaal gedropt te zijn, zet ik hem op min watchlist. Als er na een week of twee nog niets mee is gebeurt stuur ik een mailtje naar degene die hem volgens de coin/TB pagina heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gebeurt ook andersom:

we waren de laatste paar dagen in Luxemburg en hadden ook wat trackables verplaatst.

 

Eentje daarvan was al gelogd als retreived uit een cache, terwijl ik die nog niet uit een andere cache gehaald had. Ik heb de owner ook een net bericht gestuurd dat ik het pad/de route/km's van de trackable netjes wilde laten volgen, zoals ik deze ook geretreived/gedropped heb. Nu stond er 2x een retreive log, al uit een cache waar ik de trackable achter had gelaten, terwijl er geen dropped was geweest.

 

Trackable was eergisteren door ons gedropped, en vandaag heb ik pas weer thuis achter internet kunnen zitten.

 

Schijnbaar ook elder ongeduldige Geocachers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tsja, als we het er dan toch over hebben.

Ik heb een keer een TB gedropt in een cache, naar huis gereden, PC gestart om te loggen, stond er al een log met de opmerking dat het toch maar vreemd is dat iemand een TB niet direct logt.

Wat ik maar wil zeggen is, een beetje geduld is op zijn plaats. Er zijn al vaker en meer draadjes over geweest. Zeker in vakantietijd worden TB's later gelogd en helaas kan niet iedereen het fatsoen/geduld opbrengen om daarop te wachten. Voor mij soms een reden om een TB wat langer vast te houden, zodat ik hem (haar?) netjes uit de cache kan halen zonder te hoeven grabben...

 

Ach men vind tegenwoordig dat je gelijk moet loggen in het veld, het komt steeds vaker voor. :rolleyes:

ik grab hem gewoon terug en drop hem als nog in de cache zoals het hoort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...