Heirbaut Hunters Geplaatst 26 maart 2004 Share Geplaatst 26 maart 2004 Aangezien we afgelopen jaar een weekje in Groningen hebben doorgebracht met als hoofddoel; wadlopen, hebben we al kunnen constateren dat het daar heel leuk vakantie vieren is. Dus, voor ons hoef je geen haast te maken. Heeft iedereen dit gelezen Ik moet je helemaal gelijk geven Pentagram. gr twinlife Vakantie? Daar, leuk? Zal best. Maar je zal er wonen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 26 maart 2004 Share Geplaatst 26 maart 2004 Vakantie? Daar, leuk? Zal best. Maar je zal er wonen Dan heb je elke dag het vakantie gevoel zo mooi is het hier. Maar ja daar kunnen een heel hoop mensen niet over oordelen alleen maar veroordelen. gr twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rovel Geplaatst 2 april 2004 Auteur Share Geplaatst 2 april 2004 Zo de route afleggen moet toch wel heel gezellig zijn! 7 cachers op één fiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JandeBeHanger Geplaatst 2 april 2004 Share Geplaatst 2 april 2004 Vakantie? Daar, leuk? Zal best. Maar je zal er wonen Ugh, ik heb er een jaar gewoond Vakantie vier ik in Frankrijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 2 april 2004 Share Geplaatst 2 april 2004 Ugh, ik heb er een jaar gewoond Dan is er toch nog iets goed aan jou. gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 4 april 2004 Share Geplaatst 4 april 2004 Foei, weet je, ik heb er ooit een vrouw weggehaald. Man wat een miskoop. GRTZ Kruimeldief If you tell the truth you don't have to remember anything. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 4 april 2004 Share Geplaatst 4 april 2004 Foei, weet je, ik heb er ooit een vrouw weggehaald.Man wat een miskoop. Laat ze het maar niet horen. gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rovel Geplaatst 6 april 2004 Auteur Share Geplaatst 6 april 2004 Goed nieuws: de route is weer 40km langer, want Dwarreltje heeft aangegeven klaar te zijn. Het trajekt Veenendaal - Hoenderloo is gemaakt. Het stokje ligt bij Leo Krabbendam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 6 april 2004 Share Geplaatst 6 april 2004 Goed nieuws: de route is weer 40km langer, want Dwarreltje heeft aangegeven klaar te zijn. Het trajekt Veenendaal - Hoenderloo is gemaakt. Het stokje ligt bij Leo Krabbendam. He zat er vandaag net aan te denken of Dwarreltje al klaar was met de route. Het gaat goed zo met een beetje geluk is hij voor de zomer klaar. gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pentagram Geplaatst 6 april 2004 Share Geplaatst 6 april 2004 Kunnen we dus toch plannen gaan maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 7 april 2004 Share Geplaatst 7 april 2004 Kunnen we dus toch plannen gaan maken? Plannen kun je altijd maken. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 7 april 2004 Share Geplaatst 7 april 2004 Eigenlijk kun je niet eerder echt iets plannen als degene die jou het stokje geeft klaar is. Vooral omdat de route eigenlijk niet langer dan 40 Km mag zijn en het liefst eindigt op een overnachtingspunt. Ik wacht rustig af, alleen die behanger zit zwaar hijgend op de loer. GRTZ Kruimeldief De lucht is groen, het gras is blauw, ik ben niet stoned, wat l*l je nou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JandeBeHanger Geplaatst 7 april 2004 Share Geplaatst 7 april 2004 Vooral omdat de route eigenlijk niet langer dan 40 Km mag zijn en het liefst eindigt op een overnachtingspunt. De route van Assen naar Delfzijl wordt echt een marathon tocht! Hemelsbreed is het al 45 km! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JandeBeHanger Geplaatst 7 april 2004 Share Geplaatst 7 april 2004 Alleen die behanger zit zwaar hijgend op de loer. Huh? Ik dacht dat ik al aangegeven had waar ik graag beginnen wil? Gaarne in Schoonloo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lex en Leo-team Geplaatst 7 april 2004 Share Geplaatst 7 april 2004 op het event hadden we het er ook al even over hoe de status van de route op het moment was. Er schijnen geocachers te zijn, zo heb ik vernomen, die de hele route achterelkaar willen gaan rijden (zoals natuurlijk ook een beetje de bedoeling is) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden