Spring naar bijdragen

(virtuele) Caches In De Buurt


Heracross

Aanbevolen berichten

Een tijdje terug heb ik deze cache: Hokjesgeest gedaan.

Hartstikke leuk: een cache vlak bij je huis die op 100 km afstand geregistreerd is.

Weet iemand of er meer van dergelijken zijn.

Anders gezegd: Gezocht: locatie onafhankelijke cache.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Bedankt!

Inside glass is precies wat ik bedoel, ik hoop op meer suggesties van anderen!

 

En Inside glass is een Belgische, dus... misschien kan ik (en anderen) op deze manier wel een Ghaneze of Uruguayaanse cache loggen :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen jammer dat er niet goed gelezen wordt, het gaat om een foto van een woonhuis in een glazen frame, dus geen bedrijf met een glazen pand.

 

"find a building for living that's inside a frame of glass"

 

Maar ja hij laat alle logjes staan, dus veel succes ermee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen jammer dat er niet goed gelezen wordt, het gaat om een foto van een woonhuis in een glazen frame, dus geen bedrijf met een glazen pand.

 

"find a building for living that's inside a frame of glass"

 

Maar ja hij laat alle logjes staan, dus veel succes ermee.

 

Je kunt het woord 'living' natuurlijk heel breed interpreteren. Alles wat groeit en bloeit en ons toch telkens weer boeit...dus plantjes in een kas, kantoorverslaafden in een met glas bedekt kantoorpand en dj's in een glazen huis...allemaal goed, lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag dat er al een bookmarklist was met het label "chouch caches" en "Caches de Sofá".

Nou was dit weer niet de bedoeling van mijn vraagje (heeft wel een erg luie uitstraling).

Bij Hokjesgeest heb ik ruim 10 Km gefietst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag dat er al een bookmarklist was met het label "chouch caches" en "Caches de Sofá".

Nou was dit weer niet de bedoeling van mijn vraagje (heeft wel een erg luie uitstraling).

Bij Hokjesgeest heb ik ruim 10 Km gefietst.

Voor hokjesgeest heb ik ook een flink stuk moeten fietsen. En voor inside glass heb ik zelfs een halve wijk laten afsluiten om veilig een foto te kunnen laten maken.

 

Tc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meende dat dergelijke caches niet meer toegestaan waren.

Zijn ze ook niet meer, als nieuwe caches. Maar oude caches vallen onder de "grandfathered rule", kortom: ze worden nog gedoogd zolang ze nog bestaan. Zo gauw ze worden opgeheven mogen ze dan ook niet terugkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meende dat dergelijke caches niet meer toegestaan waren.

Zijn ze ook niet meer, als nieuwe caches. Maar oude caches vallen onder de "grandfathered rule", kortom: ze worden nog gedoogd zolang ze nog bestaan. Zo gauw ze worden opgeheven mogen ze dan ook niet terugkomen.

Niet helemaal juist:

De hierboven genoemde cache zijn zogenaamde 'locationless caches', dus caches die niet één vaste locatie hebben. Deze hadden vroeger een eigen categorie, maar zijn op dezelfde tijd gestopt als de virtuelen, en webcams. Voor de locationless geld echter niet het grandfather principe; die zijn allemaal verplaatst naar waymarking.

Locationless caches die 'vermomd' zijn als virtuele caches mogen ook niet (ook niet als grandfathered) en horen door de reviewers gearchiveerd te worden. Hier en daar zijn er dus kennelijk nog een paar door de mazen van het net geslopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...